hahaha nee idd, super zeg dat je zo snel zwanger bent!!! Hier is het nog afwachten wanneer we ervoor kunnen gaan. Is allemaal op zn kop gezet doordat ik volop aan zware antibiotica zit en moet afwachten wat er hierna nog gaat gebeuren..
Hallo, 4 weken geleden mirena uit laat halen ik was tijdens de mirena nooit menstruatie. Nou 4 weken eruit nog niks gevoeld of gemerkt,, geen menstruatie,, is er iets waardoor je dat kunt opwekken ofzo.. Want zo krijg ik nooit een begin van een cyclus omdat ik die nooit heb kunnen volgen,
Vanmorgen langs de huisarts geweest om EINDELIJK die mirena eruit te laten halen.. Kan de huisarts de draadjes niet vinden...Zag het ergens al aankomen omdat ik dat ding zelf ook niet had gevoeld vanmorgen, bummer! Nu 2 januari terug naar de gyn, die het gaat proberen.
Mijn Mirena is verwijderd op 20 november,na 2 dagen heb ik een onttrekkingsbloeding van 6 dagen gehad, na 33 dagen vanaf de verwijdering van de mirena ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Nu heb ik dus een officieel begin van mijn cyclus, en weet ik wanneer we moeten klussen ... Let the games begin!
Wat ben ik blij om dit allemaal te lezen! Dacht al dat er wat mis was met me... Ik heb 21 dec mn mirena laten verwijderen. Sinds 25dec bloed ik. Soms irts minder, andere keren heel veel, met klonten en al.... heb ook last van mn rug gehad. Gelukkig word dat iets minder. Ik moest ook 1 januari ongesteld worden, dus misschien is t ook wel een combinatie... Maar hoe lang mag dit ongeveer gaan duren??? Week of 2 weken????
Ik heb sinds donderdag mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik had veel vage klachten, en werd maar niet ongesteld terwijl ik geruime tijd regelmatig ongesteld was met spiraal. Dacht eerst aan een zwangerschap, maar dat leek me sterk met een spiraaltje. Test gaf ook negatief aan. Nu veel ongesteldheidsklachten en een klein beetje roze verlies. Heel vreemd. En nog vreemder, ik voel me behoorlijk zwanger. Morgenochtend er toch maar weer even een test tegen aan gooien. Hoop dat mijn normale cyclus zich snel gaat melden, gewoon weer even mijn lichaam 'haar ding laten doen'.
Ik heb eind aug mn mirena latem verwijderen. Duurde iets langer, niet veel, dan een normale cycles voor mn menstruatie daadwerkelijk kwam. Maar bij die eerste keer dacht ik ook dat ik zwanger was. Ik had toch erge menstruatie klachten die ik normaal nooit had! Alleen wist ik niet wat mn nod zou zijn.. Na een paar dagen (3 of 4) begon mn menstru dan toch. Is tot nu toe ook mn meest hevige en pijnlijke ooit geweest.. Nu hoop ik niet dat ik sommige hier ga afschrikken... Mn normale menst is licht qua bloeding en licht qua pijn alleen deze keer niet. Ik hou t erop dan mn baarmoeder aan t rebooten was en ff nodig had om alles weer op te starten.. Daarna was mn cycles constant, in tegenstelling wat ik veelal gelezen had. Behalve deze.. Maar dat is een ander onderwerp.
Ik heb 2 keer eerder mijn spiraaltje laten verwijderen, en toen was ik direct ongesteld. En nu, op dat roze verlies na, nog niet. Zo raar. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, en ik blijf deze vage klachten houden, dan gooi ik er weer een test tegen aan.
Nou volgens mij ben ik gewoon een soort van licht ongesteld. Niet veel bloed, maar wel iets. Dus ik reken zaterdag gewoon als eerste dag van de ongesteldheid
Ik heb 5 december (mooi Sinterklaas cadeautje ) mijn spiraaltje laten verwijderen. Inmiddels 4 weken verder en nog niets . Vorige week zondag wel kortstondig hele erge kramp gehad. Werd er zelfs misselijk van. Daarna was het over en verder nergens meer last van gehad. Ik wordt er gek van!
Ik heb me nu die 'eerste' cyclus ook echt zwanger gevoeld. De eerste keer na verwijdering van de Mirena ook. Ik denk dat je lichaam weer heel erg moet wennen aan alle hormonen, bij mij in ieder geval wel.
Ik gisteren helemaal blij.... Het bloedden was over!! Maar gisteravond weer la as t van mn rug en vanmorgen allemaal bruine afscheiding..... had net de hoop dat t afgelopen zou zijn, maar niet dus.... Heb hier ook echt niet het geduld voor... Gedoe.......
hallo meiden, ik heb 21 dec mijn spiraal laten verwijderen, 3 dagen na mijn menstruatie. Heb die dag wat gevloeid (van het verwijderen?) en 2 dagen later weer gestart met vloeien en dan zo'n 4 a 5 dagen. Nu weet ik dus niet zo heel goed welke menstruatie ik aan moet houden.. maar heb nu sinds vrijdag de 28e flinke buikpijn echt onderin (baarmoeder zeg maar)... geen idee wat dit is... eisprong in aantoch? Krijg ik nog een hevige menstruatie? of gewoon mijn lijf die moet wennen... Vorige keer waren we in 1 maand zwanger maar toen was ik al een tijd gestopt met de pil en wist ik exact mijn cyclus... dit is dus best frustrerend maar goed. Iemand die er wat zinnigs over kan zeggen? herkennig miss?
Nee sorry meid, ik weet het ook niet. Ik zou de laatste menstruatie aan houden. Wel met de eerste menstruatie in het achterhoofd. En dan tussen de 11 en de 19 dagen gewoon veel sexen Hier is de menstruatie weer afgelopen. Gewoon 5 dagen dus. Wel een hele lichte. Heb nu ook helemaal geen last meer van krampen.
Hier de mirena 2 januari laten verwijderen.... en nog geen teken van een bloeding whatsoever. Heb wel een opgeblazen gevoel onderin, verder niks.
Nou ik heb nu eindelijk 2 dagen geen bloed meer... heb nog wel een beetje last van mn rug, maar de dokter zei wel dat je lichaam wel 2 maanden van slag kan zijn door de verandering van hormonen. ik merk het wel erg aan mezelf. humeur kan van heel vrolijk naar giga chagerijnig... maar goed, ben blij dat het bloeden over is. Door het lange bloeden zit ik dit weekend wel tegen mn eisprong aan (als t goed is...) dus maar druk aan de klus!!!
Hoi dames, Bij mij hetzelfde verhaal heel mn lichaam is ontregeld. Ik heb de mirena 18 december laten verwijderen. Alleen die dag last gehad van helder rood bloed, een week later paar druppeltjes bruin. Gisteren ineens veel slijm met een beetje bloed, ook ben ik misselijk met erge hoofdpijnen. Als ik de verwijdering als dag 1 neem zit ik nu op dag 21 en zal de menstruatie er wel aankomen. Alle testen zeggem negatief dus daar ga ik dan ook echt vanuit. Hopen dat na de menstruatie mn lichaam weer op orde gaat komen Groetjes Rosalyn
Iemand ervaring met bruin bloedverlies? Als ik mijn cyclus van de spiraal aanhoud had ik dus al ongesteld moeten worden. Ik dacht ook dat ik het was, achteraf gezien echt heel minimaal oud bloed, maar wel telkens ongesteldheidskrampen. Test is zo goed als wit, is dit het ontspiralen?
Ik heb op 5 december 2012 mijn mirena laten verwijderen. Tijden gebruik nooit een menstruatie gehad. een aantal dagen na het verwijderen had ik een paar druppeltjes bloed. Uiteindelijk was mijn cyclus december vanaf het eruit halen van de mirena tot mijn eerste menstruatie 26 dagen. Nu ben ik net weer ongi geworden en jan was mijn cyclus 29 dagen. netjes optijd en eisprong ook gevoeld alleen niet zwanger helaas.. nu op naar de volgende ronde.