Cyclus na vroege miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Hellen1971, Mar 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat klinkt veel belovend :)

2. Hellen en Sandana, spannend! Ik duim voor jullie, laat er maar een december kindje groeien daar binnen ;) hier vanaf 9 DPO al misselijk, dat kan dus wel ;)

Babke, misschien anders een kuurtje provera ofzo voor een verse nieuwe start? Kan me voorstellen dat je inmiddels op bloed hoopt, dat je iig niet verder kan. Als een eisprong is geweest zonder tempstijging dan betekent het dat het gele lichaam geen progesteron aanmaakt, ook niet echt een goede zaak.. maar ik bekijk net je kaartje, hij kan op CD 44 zijn gesprongen uiteindelijk? *duimduim*

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Babyengel, hoe voel jij je eigenlijk? Durf je je al over te geven aan de wolk of vind je dat nog te eng?

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babyengel
    ja hoe gaat het met jou?

@ Hellen
    Hoop dat het plakt bij je. Ik had zelf bij het lopen met de honden ook een soort ongigevoel. Ik heb niet het idee zwanger te zullen zijn deze ronde, maar ik heb nooit last gehad van dit soort dingen voor mijn menstruatie. Het begon pas vlak van tevoren met lichte kramp (anders dan dit) en dan kwam het meteen. Sinds we aan het proberen zijn voel ik vanalles. ik weet niet hoe dat komt... ik kan toch niet ineesn bm steken hebben alleen doordat ik erop let? Raar hoor...

Gister dus met 2 uur eerder tempen (vanwege vroeg moeten opstaan) 2 tiende lager gemeten. Vandaag heb ik èn om 5:30 gemeten en om 7:30 zoals ik eerder steeds deed. Die metingen zijn precies hetzelfde, 37,1. Dat had ik niet verwacht! Heb maar even de tijd van 5:30 ingevuld. De komende dagen moet ik ook om die tijd meten.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier viel de temp me vanmorgen dus best tegen :(
    Ik had gehoopt na alle kramp van gister wel hoger te krijgen. Ik heb ook méér dan genoeg symptomen. Maar nee, dus. Dus ik hóóp natuurlijk nog heel hard, maar bereid me maar voor op een tegenvaller....

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Je temp is nog steeds mooi hoog Hellen! :) Geef de moed niet op hoor! :)

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik wil jullie alvast veel succes wensen de komende twee weken. Ik ga proberen om ook via Wifi niet langs te komen. Even gedachten op iets anders is goed. Dus ik ben er waarschijnlijk pas over ruim twee weekjes weer.

Hellen, fijne plakbaby gewenst. Ik duim voor jou!!!
    Sandana, hetzelfde voor jou. Ik zie gewoon twee zwangere tikkers straks :D
    Babyengel veel geluk en ik hoop dat je snel rust vind en van je zwangerschap kunt gaan genieten!
    Noorus, ik duim dat jouw dip geen menstruatie wordt maar een innesteling.

Tot over twee weekjes!Liefs Babke

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    @ Babke, heeel veel plezier meis! Geniet er lekker van!

En nee, dip is geen innesteling, want hebben bewust veilig geknuffeld rondom ei ivm aankomende (maandag) wintersport (wil gewoon lekker kunnen apres-skiën zonder schuldgevoel), dus vanaf volgende ronde gaan we er weer voor! ;):D

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh dat is ook errug leuk! Wintersport is super, ligt er nog een beetje sneeuw?
    Veel plezier!

10. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    Veeeeeeeeeel plezier gewenst~Geniet ervan.

Ik voel me echt ongesteld vandaag... maar ik heb nog enkele dagen.
    En Noorus, wanneer vertrek jij? Hoop dat er nog sneeuw ligt?

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik kom even mopperen hoor. Blijf ontzettende ongipijn hebben, mij temp stijgt niet meer en een vroege test was Omo-wit. Ik weet genoeg...
    Als klap op de vuurpijl net ook nog een aanrijding gehad. De schade viel mee, de schrik was groter. Al met al begint deze Goede Vrijdag gewoonweg bijzonder K*T.

Misschien was die VMK het dichtste wat ik ooit nog in de buurt van een tweede kindje kom...

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Goeiemiddag! :)

@ Babke, ja er schijnt zeker nog sneeuw te liggen! Ons dal ligt op 2100m, dus dat scheelt wel! :)

@ Hellen, wat een rotdag voor jou zeg! :( Veel schade? Ongipijnen kunnen ook teken van zwangerschap zijn he en je temp is nog steeds mooi hoog!

Hier ongikrampen en temp weer wat lager, maar nog geen ongi helaas….

13. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Vanochtend ongipijnen hier... en daarna gewoon weer steken in mijn buik. Dus tja... we shall see. ik hoop dat die tempdip van 36,9 een innesteling was, maar ja.....

@Hellen
    Vervelend dat je zo'n rotdag hebt! Je temp blijft wel mooi hoog.

@ Noorus
    Jammer dat jouw temp zo zakt, hoe lang is je fase na de ovu meestal? Het is pas dag 10 voor je zie ik.

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    @ Sandana, spannend meis! En nee, hoop juist op ongi hier. Lees mijn post van gisteravond 22:15 maar ;) Heb geen idee hoe lang mijn LF normaal gesproken is, want de eerste ronde dat ik tempte was ik zwanger...

15. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa meiden!
    Mijn CB laat duidelijk een + zien! Ik ben weer zwanger!!!!

@ Noorus
    Idem hier, ook geen idee wat mijn LF is.

16. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Groetjes uit de USA. Het is hier nu 5:51 uur en ik ben wakker. Op zich jetlag natuurlijk maar ik temp altijd om zes uur dus ben gelijk in ritme. Ik hoop wel dat die temp komt van het warme bed en de lange nacht. Anders no baby this round. We hebben te lang niet geklust. Zometeen als hubby wakker is maar even doen:D mosterd na de maaltijd. Ik had gisteren overigens heeeeeeel veeeeeel cervixslijm maar zo sticky als de pest, dus dat zaad had dat sowieso niet overleefd haha. Maar misschien is dit zo'n piek als ik vaker voor mijn ei heb.

Of gewoon jetlag natuurlijk :)

@Sandana, ik ben het land nog niet uit en jij bent zwanger????? Ik moet vaker weg dan haha. Gefeliciteerd!

@Hellen, wat een kutdag inderdaad al zegt die test op zich nog niets natuurlijk.

@Noorus, fijne vakantie!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Sandana: GEFELICITEERD!!!!! Ik wens je een mooie en gezonde plakbeeb toe!

@hier: mineurstemming: temp is gedaald, dus ik had gister wel degelijk het goede gevoel. Baarmoeder zit nu nog hoog, maar aangezien ik op dag 12 zit, verwacht ik dat ergens tussen morgen en dinsdag de sluizen wel opengaan.

En weer op weg naar een volgende moeizame ronde met manlief...

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    @ Sandana, meis gefeli!!! Wat heerlijk!!! :)

@ Babke, geniet daar maar lekker meis! :)

@ Hellen, oeh jouw temp is wel gedaald ja :( Hoezo weer een moeizame ronde voor met man dan?!

Hier lage temp (geinig kaartje zo), maar (nog) geen ongi...

19. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hellen
    ooooooooooow wat jammer nou! Was zo leuk als we samen positief testten. En ja... weer hard werken deze maand, hopelijk laat manlief zich weer enkele malen verleiden.

@ babke
    So ja die temp valt wel op. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt!

@ iedereen
    Dank je! Ik wilde nu fijn de foto gaan posten van mijn test... heeft mijn man de camera mee. :( Ik kon het vanochtend niet doen, omdat ik naar mijn werk moest. Nu is de verticale lijn van de + weer een stuk lichter geworden, maar ik zie hem toch nog staan. Foto komt vanavond nog. Op één of andere manier voel ik me niet zo onzeker, maar juist rustig. Wellicht dat dit een goed voorteken is van een goede zwangerschap. Vanochtend wel wat onzeker natuurlijk. In de vorige zwangerschap was ik continu bezig met dat het mis kon gaan, dus ik leek dat aan te voelen.

20. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier is íe

Waarom kan ik eigenlijk niet gewoon het plaatje hier neerzetten?

Share This Page