Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou dat kruis is niet te missen :D

2. @ Babke, weet niet of je het nog leest, maar hoop dat je een fijne vakantie hebt, waarin je cyclus zich ook mag gaan herstellen :);)

@ Hellen, wat jammer van je temp. Keep up the faith, een volgende zwangerschap ligt vast wel in 't verschiet!

@ Sandana, gefeliciteerd!! Wanneer ben jij uitgerekend?

Hier nog geen roze/blauwe wolk, 't is nog wel eng allemaal, maar heb en hou er redelijk vertrouwen in. Alle bekende kwalen van mijn 2 langer lopende zwangerschappen zijn er. Steekjes, en zo misselijk. Nu nog wekenlang geduld hebben he. Wat duren die eerste weken toch laaaang..

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat stomme klote ei is ineens geweest. Geen aankondiging niks. Ik heb het niet eens gevoeld. Alleen sticky business en natuurlijk zwaar onbevrucht. Ik baal hier zo van. Merk ook dat ik Mijn man verwijt dat hij nooit initiatief neemt. Ik wil dat hij er ook op aandringt maar als ik niet wil vindt hij het al lang best.

Puur theorie, zou het kunnen dat het al eerder (of nog moet komen) was maar dat de temp hier hoger is omdat de kamertemp gewoonweg hoger is hier? Ik ben ook twee uur later met tempen en gisteren dacht mijn lijf dat het 12 uur was. Tegen beter weten in hè?

Man wat baal ik. 8 weken naar de klote!

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    erg vervelend allemaal! Maar het kan wel, als de kamertemperatuur meer is en dat tijdsverschil en nog eens op andere tijd tempen. Zou zomaar kunnen. Kom je pas achter als je weer terug bent denk ik...
    Verwijt je man niet teveel, hij kan er ook niets aan doen dat je ei zo
    ineens kwam (als hij inderdaad gesprongen is).

@ hellen
    Ooooh jammer... je temp zakt inderdaad nog steeds. Dan zul je snel ongi worden. Ik hoop dat je weer goede moed vind voor de volgende ronde.

@ hier
    dat kruis dat ik had op de test... is dat al een behoorlijk donkere test om mee te starten? Heb er geen idee van...
    Ook nog geen echt rose wolk hier... sta er nog niet om te springen om het iedereen te vertellen.

5. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    @Babke: Wat is dít nou weer allemaal!! Met zo'n lange cyclus en sticky business je paaseitje gesprongen en niet geklust de afgelopen week?? Wààh nee he als dat echt zo is... dat is balen! Zaten jullie samen effe goed mis!! :( Waarom niet om alles uit te sluiten 1 x per 3 dagen seks als jullie minder zin hebben? Heb je toch een kans...
    @Sandana: Gefeliciteerd!!!!!

6. @ Babke, meid als je ei is geweest snap ik dat je erg baalt, maar probeer ondanks dit wel van je vakantie te genieten he. Deze maand was je cyclus erg van slag, er was gewoon geen peil op te trekken wanneer je ei daadwerkelijk kwam. Hier moest het initiatief ook altijd vanuit mij komen, ik ben er nu aan gewend geraakt, soms wel jammer maar ja het is nu eenmaal zo. Geniet van je vakantie en denk gewoon dat jullie de volgende ronde er voor gaan.. hopelijk laat je ei zich dan duidelijk herkennen en gewoon iedere 2/3 dagen je vent verleiden. Maar nu nog even lekker vakantie voor jou!

@ Sandana, ik vind je test mooi hoor, en je was 3 weken en 6 dagen toen je die deed? Ik heb dezelfde donkere testen, maak je gewoon gauw hcg aan, niets om je druk om te maken.

Snap niet echt hoe ik een foto hier kan invoegen die ik al heb bij mijn bijlagen dus doe het maar zo:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/339674-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-14-a-104.html#post12399089

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Meiden, ik zwaai jullie even gedag! Hele fijne week allemaal! Wij vertrekken morgen na m'n werk meteen, dus vandaar dat ik nu vast zwaai hier! :D

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Babke: oohhh wat jammer. Maar ik sluit me aan bij Babyengel: je cyclus was ook zó in de war deze ronde.

Hier was mijn temp vanochtend ineens weer een héél stuk hoger. Sukkel die ik ben ging ik dus toch weer zitten hopen. Stomstomstom...want vanavond bij het afvegen vond ik al wat kleine spikkeltjes bloed, dus het komt er écht wel aan. Het was gewoon een laatste en pijnlijke grap van dat stomme lichaam van me.

Nou Noorus, in tegenstelling tot onze begintijd heeft ie -mede door allerlei zaken die hij aan zijn hoofd heeft- amper nog zin. Dus zwanger worden is al moeilijk genoeg zo, maar ik moet hem ook nog een paar keer op het juiste moment zover krijgen dat ie even met me het bed induikt., En dat is een hele opgave en als het dan, zéker als het ook echt telt, niet gebeurd, kun je je misschien indenken wat dat doet met je zelfvertrouwen :(

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ wannebemum
    dank je!

@ babgyengel
    Ik hoop dat mijn test juist eerder een teken is van een goede zwangerschap. Toevallig heb ik bij mijn vmk precies op dezelfde dag getest en die was in mijn geheugen wat lichter. maar zeker weten doe ik het niet. Ik ben nu wel iets meer misselijk en emotioneel. Gister waren we in de bios, AM pie kijken. Ik was super vrolijk, in de pauze ging mijn man drinken halen en een paar minuten later zat ik te janken. Ik zat te denken aan de vmk. Vandaag over 1 week en 3 dagen ging ik bloeden en over 2 weken en 1 dag verloor ik het vruchtje. Nu komt het weer even hard aan, ben er nu emotioneler van dan toen het geval was. Heb even wat tijd nodig.

@ noorus
    helaas ben ik te laat om je uit te zwaaien, maar toch een hele fijne vakantie gewenst!

@ hellen
    huh, kan dat ook al? Dat je temp omhoog schiet en je toch ongi word? Je zou toch zeggen dat dat vanwege je progesteronniveau helemaal niet kan. Ik zou er ook hoop door krijgen.
    Wat gemeen van je lichaam :(

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Sandana: dit is gewoon een plakbeeb!

@hier: totale verwarring, want mijn temp is weer hoog. Gisteravond een paar vlekjes bloed maar nog niets. Ik hou het er maar op dat mijn lijf nog even een dolle bui heeft ofzo. Want zwanger ben ik toch niet...

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Weet je het zeker? ;)

12. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hellen
    Wie zegt dat? Als je temp weer hoog blijft, wie zegt dat je geen innestelingdip met innestelingbloeding had? Vergelijk hem eens met mijn kaartje... laatste stuk lijkt op elkaar.
    Ik heb toch het idee dat we samen zwanger kunnen zijn hoor! Ik heb er een goed gevoel over, je kaartje is er perfect voor.
    Tes-ten, tes-ten, tes-ten, tes-ten! Go Hellen! :D

@ babke
    hoe is het daar? Kun je toch genieten?

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè ja hoor alles goed hier. Vandaag gaan we door naar Sarasota. Ben benieuwd of we daar ook wifi hebben. Vermaak me prima:)

De enige reden waarom ik twijfel aan dat ei is al die sticky prut en het feit dat sinds twee dagen mijn gemoed in pieken en dalen van goed naar geïrriteerd gaat. (heb ik normaal nooit behalve toen ik aan de pil was op dag 1 van de menstruatie) en ik heb in vergelijking met de rest wel veel last van een jetlag.

Maar ik ga uit van ongi volgende week en afvallen na de vakantie.

@Hellen, ik zou als het morgen weer hoog is echt eens testen hoor!!!

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kon niet wachten. Het ziet ernaar uit, dat ik mijn "truukje"van de vorige maand dunnetjes ga overdoen: ik trof wederom een vaag lijntje op mijn test (met vrij geconcentreerde avondurine). Op de foto zie je hem bijna niet. Ik zal hem zo even plaatsen. Innesteling op dag 12 zou kunnen, denk ik, maar is ook tricky voor iemand die in het verleden een LF van 12-13 had. De laatste 2 x 14. Zolang ik geen volle bloediing heb, test ik morgen weer. Na mijn ervaring van vorige maand ga ik zéker nog niet blij zitten zijn!

15. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Oh maar Hellen ik zie echt twee streepjes!! :D
    Ik denk ook innesteldip op dag 12... Spannend en succes, hopelijk is het echt raak!

16. Ik zie het ook Hellen.. wel heel licht vind ik. Maar het kan natuurlijk zijn dat je ei stiekem net wat later was. Gezien de geleidelijke stijging kan je niet 1-2-3 100% zeker zeggen wanneer ie is gesprongen. Denk dat je stiekem nog wat vroeger bent dan FF denkt. Spannend ik hoop dat het goed zit en je test donkerder wordt :D

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zie hem ook. Spannend! En hopen op een blijvertje!

Hier veel pukkels??? Dus als ei echt vrijdag was is dat wel gek. Heb ze normaal ook maar vooral de dag van mijn ei en niet zoveel als nu.

18. Stiekem toch blijven knuffelen Babke?

Hellen wanneer doe je weer een testje?

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hellen test morgen weer schreef ze.
    Ik zie het lijntje ook! Ik duim voor je!!

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #220 Hellen1971, 9 apr 2012
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
    Tja...bij Z&K zag ik vanavond ook een héééééél vaag lijntje. Maar helaas ook weer wat spotting en roze na ontlasting. Dus ik vrees met grote vrezen dat het wederom mis is..... :(

Bah! Een eventueel volgende ronde wacht ik tot ik een week overtijd ben ofzo. Dit soort dode mussen word ik zó verdrietig van. En bang..alleen al om nog weer naar de wc te gaan.

Wat was er ook alweer zo leuk aan zwanger worden?

Deel Deze Pagina