Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En weer terug van vakantie...

@ Hellen, ik wil je even een dikke knuffel geven... Wat een week moet dit geweest zijn voor je... Toen je antwoord gaf op mijn vraag kon ik me ineens weer jouw verhaal herinneren over je man en jou. Moeilijk hoor. Ik hoop echt dat jullie (op welke manier dan ook) een vonk terug kunnen vinden, waardoor het in bed wat minder geforceerd hoeft... *knuf*

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Sandana: hoest nu met jou?

*zwaai* aan Noorus. Fijn dat je er weer bent. Ik wens je een goede ronde toe :)

3. Hellen, knuffel, wat akelig dat je weer bent gaan bloeden.. hopelijk is de volgende een goede die lekker blijft zitten en kan je man zich een beetje ertoe zetten!

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Noorus
    Hé welkom terug, hoe was de vakantie? Niet teveel last gehad van je menstruatie?

@ Hellen
    Het gaat goed met me, dank je dat je het vraagt. Mijn borsten zijn in de loop van de dagen gevoeliger geworden, nu doet een beetje druk al pijn. Draag sportbeha's anders is het niet te doen. En verder voel ik me heel optimistisch. Mijn schoonfamilie weet er inmiddels van en mijn broer en schoonzus die een kindje van 5 maanden hebben. Die waren allemaal zo blij! Nu grappen we steeds: uitgetelde datum is de 16e december, wellicht komt hij/zij wel op 12-12-12 of 20-12-2012. We zijn getrouwd op 20-07-2007 dus de 2e datum zou het leukst zijn. Dan wordt het nog een leuke tijd...
    En hoe gaat het met jou? Weer een beetje bekomen van alles? Hoe is je man er eigenlijk onder? Ik hoop echt van harte dat het deze keer raak mag zijn voor jullie!

@ babyengel
    En hoe voel jij je? Durf jij al wat optimistisch naar de toekomst te kijken? Ik zal blij zijn als ik op jouw dagen zit... dan ben ik mijn mk periode voorbij. Nog 3 dagen en toen begon het de vorige keer mis te gaan. Het duurde 6 dagen in totaal.

Hoe zou het met Babke zijn... hoop dat ze haar gedachten wat kan verzetten.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Klinkt goed Sandana!!

Hier gaat het wel. De tweede keer was iets minder schokkend en de lichamelijke nasleep korter. Wel een beetje een gekke ongi: na anderhalve dag leek het er even op, of het er compleet mee zou stoppen. Nu met pijn en moeite toch op 4 dagen gekomen, met nog een spatje spotting vandaag. Op naar mijn ei. Ben nu wel benieuwd wanneer ie komt, want deze afgelopen cyclus was ie wat later dan de laatste maanden het geval was. Best stressvol, want met een man met weinig verlangen ( hoewel ik deze afgelopen periode toch een kleine stijgende lijn bespeur) het altijd een beetje mikken wordt op de beste dagen.

Anyway: omdat het dus wederom een VMK was, blijf ik hier nog maar ff hangen.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hellen
    Ik blijf met je meekijken :)
    Het enige dat je kunt doen is hem idd as soon as possible in bed krijgen als je slijm vruchtbaar wordt. En zolang FF nog geen kruis zet dit om de dag of elke 3 dagen proberen te herhalen.
    Veel succes gewenst... hoop dat je man gewillig mee wil werken en dat de stijgende lijn aanhoud of meer stijgt.

Ik moet zeggen dat ik blij ben met het tempen, anders zou ik nooit zo snel aangeteld zijn. Aangezien ik ook zo 1 of 2 weken geen zin kan hebben... en dan zonder tempen en met onregelmatige cycli 2 weken of langer om de dag moeten ga ik nooit volhouden. Door er meer mee bezig te zijn helpt het wel merk ik. Zeiden we voor de grap: het is nu zover... we moeten kindje maken. Of... we moeten de voorraad verversen. Klinkt nu niet zo hilarisch, maar dat was het op dat moment wel... met bijbehorende blikken en zo, haha!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank voor het warme welkom meiden! :)

@ Hellen, ik wens jou ook een hele mooie ronde toe!

@ Sandana, hoe is het met jou!? Mijn ongi is heel erg mee gevallen! Was er zo blij mee ook, heerlijk dat er een nieuwe ronde van start is gegaan. Ik hoop dat het een normale duur gaat hebben deze keer :) Het tempen geeft mij ook veel rust en voelt goed. Ik heb het op vakantie lekker gelaten, maar ben nu weer begonnen. Wil deze cyclus aankijken of mijn eisprong weer op tijd komt :)

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jaaaaaaa
    ik heb 26 april de eerste echo!

Ze tellen toch vanaf de eerste menstruatiedag, dus is het vruchtje als het goed is iets jonger dan zij nu rekenen. Ik ben naar mijn berekeningen op 26 april 6 weken en 5 dagen, zij tellen 7 weken en 3 dagen. Ben benieuwd...

@Noorus
    hier alles goed, ben optimistisch. Door het plannen van de echo wordt alles nu 'echt'. Hopelijk kunnen we mijn vader verrassende dag erna, die is de 27e jarig. Hoop zo dat er al een kloppend hartje is!!
    Ben benieuwd naar jouw cyclus...hopelijk word het er weer één zoals vanouds... behalve de menstruatie dan. Die mag uitblijven!

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Pfff... baaldag hier
    de 5 weken en 4 dagen komt toch erg dichtbij.

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Komt goed Sandana, hou vol! :)

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja, ik moet moed houden.
    Meende vandaag echt dat mijn borsten (weer) minder pijnlijk werden... paniek sloeg lichtelijk toe. Maar vandaag in de auto werd ik toch behoorlijk misselijk, dus dat is juist goed. Afwachten en duimen maar...
    Dank je Noorus!

12. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey meisjes! Hier vanochtend de eerste echo gehad, alles was goed, mooi kloppend hartje! Heeeel erg blij mee! Jullie kunnen de foto bekijken in mijn fotoalbum :D Verder bijna geen klachten, sinds deze week een paar puistjes, verder af en toe steekjes of zeurderig gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten en tepels. Nog niks aangekomen qua gewicht. Jullie allemaal veel succes he, en je niet te druk maken!!! ;)

13. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat gaaaaaaaaaaaaaaf!
    Mooie foto! Fijn dat je je goed voelt

Ik ben vandaag zoooooooo moe. En ook voor het eerst vollere borsten :)

14. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Goed teken Sandana!!! Hopelijk komt het helemaal goed met jullie!
    Hier nog niet moe geweest eigenlijk, slaap ook minder dan anders 's nachts, heel gek... Wel iets vocht vasthouden, merk ik aan dat mijn bh en broek striemen geeft op mijn huid als ik 't 's avonds uitdoe...

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Sandana...het komt echt goed nu. Dat moet gewoon!

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dank je Hellen.

Dat slechter slapen herken ik wel... heb ik al meerdere weken op en af. Al bijna een week voordat ik de positieve test in handen had.

Morgen ga ik naar MvM, om urine te sparen. Vlak voor mijn werk even langs vliegen daar.

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo dames. Ik ben er weer. Heb ik veel gemist? Sandana, wat is er meis? Bang dat het niet goed zit? Probeer te relaxen. Je hoort zo vaak dat hormonen up en down gaan.

Ik kan geen ei bakken van mijn kaartje. Te laat getempt en soms ook na wijn of Mojito's. Onbetrouwbaar kaartje dus. Gisteren had ik een echt ongigevoel maar slijm is nog steeds spierwit. Net melk. Ik heb tijdens de vakantie wel doorzichtig gezien, maar het was niet zo rekbaar meestal dan.

Wannabee, fijn dat het goed gaat!

Hoe is het met Hellen, Babyengel en Noorus?

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh ja, dat zinnen verzetten is goed gelukt. Zwanger worden stond laag in de prioriteitenlijst afgelopen week. Cruisen is zo leuk! Ik kan het iedereen aanraden! Je hebt geen tijd om na te denken over dit soort dingen. Als je je zinnen wil verzetten moet je echt op cruise naar de carribean, het werkt!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Sandana: hoe is het nu met je????

20. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.
    En je kaartje komt nog wel... wat ga je nu doen nu je ei nog niet op komst is?

@ hellen
    Qua symptomen wordt het iets erger... voel me de laatste dagen niet echt lekker. Geregeld misselijk en moe. De laatste dagen kan ik ook slechter eten. Vandaag heb ik op het werk een slagader af moeten drukken en na 10 minuten ging ik bijna onderuit. Heb ik op de noodoproep gedrukt en er kwam snel een collega aflossen gelukkig. heeft even geduurd voor ik weer op adem was.

Donderdag heb ik nu de echo om 12:10 h ipv 14 uur. Een dame was zo vriendelijk om met mij te ruilen. Ik heb namelijk om 14:30 uur de crematie van een oom van me die vrijdag van de trap gevallen is en hersendood werd verklaard (zware hersenschade, nek en heup gebroken). Heb de kerel al jaren niet gezien, maar ik schrok er echt van en raakte ook emotioneel (hormonen denk ik). Ga er heen met name voor mijn vader. Ook wel voor mijn eigen gevoel hoor, vindt het wel zo netjes tov van de familie.
    Vrijdag is pap jarig, hopelijk kan ik hem verrassen met een mooie echo, want dat kwam door de crematie ook in gevaar. Ik ben die dame zo dankbaar!

Deel Deze Pagina