Nou ik ben wakker. Die duizeligheid en desoriëntatie blijken symptomen van jetlag te zijn. Net als moe zijn overdag en wakker liggen als je moet slapen. Geweldig.... Nou ja, ben dus in ieder geval niet ziek. Dat stelt me ook gerust. Wordt wat morgen op het werk
@ babke wat klote zeg die aanrijding. Gister was ik naar een klant geweest (ik ben gedragstherapeut voor honden) en ineens remde iedereen voor me heel hard. Ik kon nog net uitwijken, had de voorganger niet geraakt. Ik zag het gewoon te laat, was ff niet op aan het letten. Stom... zat te shaken in de auto. Ik knijp hem vandaag wel wat voor de echo... zooo spannend!
@ Babke, gelukkig meis! Sterkte vandaag op het werk! @ Sandana, spannend! Gaat helemaal goed komen! Ennuh, hondentherapeut joh?! Ik kan nog wel wat tips gebruiken!
@ Noorus Yep... hondentherapeut. Zie het zo: voor trainignsproblemen kunnen veel dingen via een hondentrainer gaan. Maar complexere zaken en echte problemen gaan via mij (de gedragstherapeut). Ik ga nu maar even mijn nette kloffie aantrekken en mijn haar en wat make up doen...
Dus jij bent de Roelien van jouw woonplaats? (of kijk je geen gooische vrouwen?) Ik denk dat jouw net niet aanrijding meer schrikken nog was dan de mijne. Het verbaasde me hoe rustig ik eronder was. Ach ja, het is blik he en we hebben verzekeringen. Dus ja. Toch nog die Bahama-stand waar ik nog in verkeer denk ik
YESSSS! Wat heerlijk Sandana! Dat soort nieuws maakt mijn dag Hier: deze afgelopen VMK heeft lichamelijk meer impact dan de eerste. Tel daarbij nog heel wat stress op en dat is het recept voor een verwarde cyclus. Had ik de afgelopen maanden ineens netjes een ei op dag 14-16, nu vertoont de ovutest nog geen enkel teken dat het eraan komt. Mijn slijm wisselt met de dag en is dan weer waterig en dan ineens weer sticky. En die ovutesten werken ook niet zo goed, nu ik aan de plastabletten ben, een goed geconcentreerd plasje zit er niet in, zeker niet in de ochtend. Dus ik ben al in de vroege middag gaan testen, maar zelfs dan nog niets. Nu heb ik die plastabletten slechts tijdelijk, dus wie weet wacht mijn lijf wel tot ik ze niet meer slik. Als ik dan mijn lief nog tot klussen kan verleiden ('t is ook alweer 17 dagen geleden), heb ik misschien nog geluk. Niet dat ik erop reken hoor, maar het zou een goede bak zijn
@ Sandana, wat heerlijk meis! Geniet er lekker van! @ Hellen, ik had dat ook heel erg de eerste maand na mijn VMK. Dat kan je in mijn kaartje ook zien... Zou idd mooi zijn als het toch nog lukt, dus doe je best! Hier temp weer gezakt.... Is ei uberhaupt wel geweest...
Hoi Noorus, het lijkt erop dat je nog geen ei gehad hebt. Balen joh. Vorige maand was je ook een stuk later hè. Hellen, wie weet moet het wel gewoon zo zijn.
@ iedereen Dank je! Alleen van dat genieten... ik ben erg blij hoor, maar ik voel me zo ellendig. Vaak misselijk en erg moe. Gister verjaardag van mijn vader, iedereen was enthousiast! Kreeg al een luiertaart met luiers, rompertje, speen, knuffel, badcape en tutlapje (want mijn broer en schoonzus wisten het al, uit naam van hun en mijn ouders). Ik voelde me wel goed op die verjaardag gelukkig. Mijn man dronk al niet voor het geval ik me niet goed zou voelen. Maar moe was ik wel. En vanochtend heeft mijn mannetje me een beschuitje met thee op bed gebracht, hij vind dat ik niet alleen de lasten hoef te dragen lief hè. @ Hellen Vervelend zo'n cyclus, maar wellicht helpt je lichaam je wat omdat je toch niet aan mag tellen. @ Noorus je temp stijgt toch weer.... toch eispring gehad zou ik zeggen @ en babke... bij jou nog steeds geen zicht op eitje zie ik...
Ohhh wat een lieve man! En het is niet gek hoor dat die roze wolk nog niet landt. Hoe kan dat ook als je je gammel voelt. Mijn ei komt niet meer. Ik hoop alleen dat mijn baarmoeder het slijm snel beu is en de boel eruit 'gooit'. Dan kunnen we opnieuw beginnen.
Goeieaaf! @ Babke, leek toch ei geweest te zijn. Had gister roze slijm bij afvegen, volgens een aantal duidt dat op een innesteling. Toch nog wel even geknuffeld gister Ben benieuwd. Temp is in ieder geval nu weer goed gestegen, dus klusperiode zit er wel op hier Waarom gaat jouw ei niet meer komen denk je?! @ Sandana, wat balen dat je je zo beroerd voelt! En fijn een man die goed voor je zorgt, zo hoor het ook! (is gelukkig hier ook zo )
Hier nog steeds een rommelkaart. Vandaag netjes om half 6 weer getempt en uitgeslapen. Rond half 12 . , vóór ik mijn plastablet nam, ovutest gedaan. Die líjkt nu wat donkerder te gaan worden. Morgenm kan ik dat nog een keer doen; eerst testen en dan pas die plaspil. Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat. Slijm is wederom vruchtbaar, baarmoeder zat gister heel laag en is nu weer hoog. Nu lijken alle signalen een beetje op elkaar af te stemmen. Ben benieuwd...
@noorus wie weet...ik duim voor je! @ Hellen Nee lijkt er niet op dan... tenminste als je eitje nu gaat springen. Maar wie weet helpt de natuur je een handje