Nou..een mooie positieve ovuteest vandaag. Dus dat wordt ei ergens tussen nu en woensdag. Nou ja..fijn dat het nog werkt. Het is wel een dikke week later dan de afgelopen maanden.
Jammer dat het deze ronde niets zal worden Hellen. Hopelijk volgende ronde wel! Ik heb morgen een echo, ben zenuwachtig! Wat is en blijft het toch spannend en eng om zwanger te zijn..
Heel veel succes morgen, Babyengel. Ik ga er gewoon van uit, dat je met een mooie echo naar huis toe gaat!
Babyengel, laat even weten hoe het was he? Hellen, ben je nu klaar met je medicijnen of mag je nog steeds niet klussen nu? Hier alles goed hoor. Klussen ligt even stil. Maar ligt ook aan mij. Ben nu toch best droog/sticky, dus heeft toch geen zin en ik heb ook echt geen zin haha. Maar wat ik me afvroeg. Ben ik nu de enige die mijn kaartje ineens zo stabiel vind. Ik kan elke dag bijna raden wat de temperatuur is, ondanks dat ik soms zwetend wakker word van de warmte. Zou ik dan eindelijk aan het toewerken zijn naar een menstruatie. De hoogte lijkt er niet op, maar de stabiliteit heeft wel veel weg van na een eisprong. Ik hoop het, echt! Ik ben nog nooit stabiel geweest voor de eisprong, dus dit is gewoon raar! Leuke koninginnedag gehad iedereen verder? Bij ons was het wel gezellig hoor.
Hee Babke: Wat een absurd kaartje is dat zeg! Als je normaalgersproken geen enorm hogere temp hebt na je ei, zou ik zeggen: het kan. Ik heb juist de dagen voor mijn ei vaak een soort van plateaufase, waarin mijn temp redelijk dezelfde hoogte had. Mijn afwijkende cyclus deze maand, deed dat ook gewoon weer, kijk maar! Ik hoop dat je over jouw kaartje spoedig duidelijkheid hebt! Uiteindelijk denk ik dat vannacht mijn ei is geweest, vanwege de positieve ovutest gister, het bijbehorende slijm en mijn ei-pijn gisteravond. Maar omdat ik verbrand ben, hou ik nog een slag om de arm. Ik zit nog zeker een week met de medicatie, dus zwanger worden kan ik deze ronde sowieso op mijn buik schrijven...
Oh jammer hoor. Dat had je ei beter eerder kunnen zijn, dan had je na je medicijnen vrij snel weer kunnen proberen. Ik zie inderdaad dat plateau bij jou. Ik heb normaal voor het ei maximale temperaturen van 36,8 en na mijn ei wisselt het tussen 36,8 en 37 (in niet zwangere toestand dan). Nu was het voor mijn ei ook lager. de 36,8 die ik gehaald heb hadden puur te maken met een wijntje of te krote nachtrust, dudielijk aanwijsbaar dus. Vrijwel alle temperaturen tijdens de vakantie zou ik bij wijze van kunne discarden, want dat is werkelijk een zooitje. De algehele temp ligt lager over de 70 dagen, dus zou mijn na ei temperatuur ook lager kunnen liggen. Het is algeheel een rare kaart, dus waarom niet. Het lijkt er niet echt op dat het ei geweets is hoor, maar toch is het op zijn minst apart te noemen. Oh ongi, kom nou!! Dan kan ik ten minste weer verder. :x
@ Hellen, ei lijkt zelfs gister geweest te zijn bij je! Toch redelijk op orde je cyclus! Volgende ronde gaat roze worden bij jou!!! @ Babyengel, succes vandaag! Spannend! Ik zou ook superzenuwachtig zijn! @ Babke, inderdaad een stabiel kaartje! Denk mss wel een ei op komst, hoewel je stickyheid dat niet echt laat zien... Hier temp ook superstabiel, maar nog niet echt de hoogte in gegaan... Was bij cyclus van mijn zwangerschap ook pas na 10 dagen, dus heb nog even Hoewel elke cyclus weer anders is, dus we wachten maar rustig af...
@ noorus kijk eens naar mijn kaartje... ook een dip en daarna superstabiele temp. Betekende bij mij zwanger. Ben benieuwd of dit bij jou ook klopt! Ziet er in elk geval hoopvol uit! @ babke bij mij betekend hooguit een toende verschil altijd iets positiefs. Hoop hdat het voor jou ook zo is. @ babyengel succes met de echo, ik duim voor je!
Net een beetje watery, het sticky lijkt weer weg. Zo raar. Toch maar even klussen vanavond dan. Ik bedenk me ook dat ik vorige week echt spierwitte ovutesten had en vandaag een dudielijk streepje, dus misschien... Al geloof ik er niet meer zo in hoor. Heb ook nog 1 ovutest en dan laat ik het tot de volgende ronde voor gezien. He Noorus. Ik zou toch wel heel zenuwachtig worden van jouw kaartje zeg. Wat een mooi stabiel kaartje met leuke dip. Zó vroeg kan de innesteling best geweest zijn hoor, dus why not?
Hier alles goed met ons kleintje! Kloppend hartje, armpjes, beentjes, alles erop en eraan. Helaas ook nog een extraatje, op de navelstreng zat een cyste. Hoeft niet erg te zijn maar kan ook de bloedtoevoer in de navelstreng gaan afklemmen als ie zou groeien. @ Babke, zie dat je temp inderdaad minder op en neer danst. Misschien een kuurtje provera om ongi te worden? Dit wachten ben je vast zat. @ Noorus, spannend voor jou, nog een paar dagen wachten! Hier kwam het stabiele ook pas later, maar bij iedereen is het anders.
@Babyengel. Neu, ik wil mijn lijfje het zelf op laten lossen. Het komt vast vanzelf. Als ik eind mei nog niet ongesteld ben ga ik naar de huisarts. Ik ben het soms kotsbeu, dat klopt. Maar vaker denk ik. Ach even rust is ook wel lekker. Mooi dat het goes was. Wel balen van die cyste zeg! Kan die cyste groter worden of kunnen ze daar iets aan doen?
Fijn dat het er goed uitzag Babyengel! Ik neem aan, dat ze je nu vanwege die cyste extra zullen monitoren? En kunnen ze er wat aan doen als die te groot wordt?
@ Babke, oeeeh een streepje! Nou wie weet toch hoor meis, spannend! Ennuh ik vind mijn temp juist nog zo laag en een dip op 4dpo is wel vroeg toch!? Gek genoeg heb ik nog helemaal niet zoiets van woooeeehh! @ Babyengel, jeej wat heerlijk meis! Wat een opluchting he? Wel balen van die cyste, maar hoeft helemaal niks te betekenen te hebben! Geniet er lekker van!
@Noorus, dat is jiust goed. Valt het minder tegen misschien als het niets is. Maar 4 dpo kan goed hoor. Heb ze hier wel van 3 dpo gezien.
Nou ben benieuwd Babke! Heb afgesproken met mezelf pas volgende week woensdag te testen. We gaan vrijdag op motorvakantie en wil graag voor die tijd weten waar we aan toe zijn...
3 DPO kan toch nog geen innesteling zijn? Ik heb echt veel gelezen over embryologie en het duurt echt minimaal een bepaalde tijd dat het bevruchte eitje in de baarmoeder aankomt. Na bevruchting 4 dagen. Zo'n dipje kan dan niet door innesteling komen. Maar innesteling geeft ook bij velen geen dip. Ik moet nog horen over hoe en wat ze willen met die cyste. Over 3,5 week heb ik sowieso een afspraak staan in het amc voor een uitgebreide echo, maar misschien moet ik eerder terugkomen hier voor. Ze zouden nog bellen, dus ik wacht met spanning af.
Noorus leuk een motorvakantie, waar gaan jullie rondrijden? Ga je pas volgende week woensdag testen? Niet eerder?
We gaan naar de Eifel in Duitsland (mooi gebied rondom de Moezel). En nou wil eerst eens afwachten wat m'n temp doet en wil eigenlijk wachten tot woensdag ja (wil liever een beetje duidelijke streep, dan zo'n raar twijfelgevalletje )