Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd Dreamer! Zie dat je nu eind jan bent uitgerekend? Als je weer drie weken eerder bevalt wordt het begin jan :p en nee ik zorg er voor dat ik deze keer ook tijdig beval :p

Een zwangerschap zal hier nooit meer zorgeloos zijn, ik had dat hematoom niet verwacht. Maar voor nu gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad en geen buikpijn. Gelukkig ben ik nuchter en niet snel in paniek, we merken wel hoe het zal verlopen. En voor nu weer goed dus :)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Hellen, dikke knuffel voor jou meis! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt... :( Veel succes deze ronde!

@ Dreamer, gefeliciteerd meis!

@ Sandana, een beetje energie jouw kant op van mij!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dreamer: gefeliciteerd joh!! Mooi nieuws!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Babyengel: haha nee joh, gewoon weer 41+ jij, dan zijn de kids bijna even oud :p
    Zou wat zijn haha.

@All: tnx :D
    Geloof er nog altijd niks van!
    Zo raar.

5. @ Babke, zou wat zijn als je ei er toch nog aankomt. Maar kon de HA op basis van 1 meting zeggen dat je ei er aan komt? Bij zo'n persisterend follikel blijft het FSH ook vrij hoog, maar wekenlang, zonder dat er dus verder wat gebeurt. Is ook het oestrogeen geprikt? Hoop dat je ei komt en anders is het afwachten tot 19 juni :(

@ Dreamer, altijd weer even wennen he. Die eerste weken zijn zo vreemd, wat voel je nou en is het nou echt waar?
    Gelukkig word ik deze keer eerder ingeleid zeg, moet er niet aan denken om weer zo lang overtijd te lopen.

@ Hellen, deze ronde gaan jullie er weer voor? Hoop dat je lief een beetje zin kan maken voor de eisprong, met als resultaat een knaltest!

@ Noorus, en weer druk aan het klussen?

@ Sandana, rustig aan, denk aan jezelf! Zwanger zijn kost een boel energie!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Dreamer, van harte gefeliciteerd meid!

Babyengel ik begrijp niet precies wat jè bedoelt. Hij heeft alleen fsh en schildklier geprikt. En volgens de fsh waarde leek het alsof het ei zich kon aandienen. Ik moet wel zeggen dat mijn cervixslijm sinds drie dagen niet korrelig meer is. Het wordt weer creamy. Het is zo 19 juni dus dat wachten lukt me nog wel.

Ik ben nu trouwens een ijskonijn. Mijn temp is echt zo laag al een paar dagen. Ik hoop dat dat morgen weer omhoog gaat, want langer is het niet eerder zo laag geweest.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hellen
    dank je :)

@ dreamer
    gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan en dat beebje lekker wil groeien.

@ babyengel
    gelukkig dat het nu wat rustiger is in je buik, hopelijk is het meeste al weg. Je krijgt volgende week ook weer een echo zie ik.

@ babke
    Je temp is inderdaad laag, heb je het nu ook meer koud?

@ noorus
    Succes, je zit weer op vruchtbaar zie ik ;)

@ hier
    Ik heb momenteel ook best goede dagen ertussen zitten, maar omdat het maar een dag of zo is kom ik niet echt bij. Zondag kwam ik uit de nacht en heb ik weer ellendiger dagen gehad met brhoorlijke misselijkheid. Gelukkig hoef ik alleen het weekend van 10 juni nog 3 nachten en daarna niet meer.
    Komende woensdag weer de echo, ben erg benieuwd!
    27 mei ben ik jarig, dat vier ik de 26e en dan heb ik bijna 2 weken vrij. Lekker!! Kijken of ik het huis wat opgeruimd krijg. Manlief klust dit weekend verder aan de badkamer, ik moet werken. Dadelijk late dienst. Ga me maar ff aankleden en dan met de honden het bos in, wandelen.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sandana: die moeheid kan je echt nekken he.
    Hoop dat je lekker tot rust komt in je vakantie!

@Babke: aan 1 FSH uitslag kan je niet zien of er een eisprong aan komt.
    Dat bedoeld Babyengel.
    Je zou nog 1-2x moeten prikken wil er echt gezegd kunnen worden aan de hand van je FSH dat je ei eraan komt.

@All: was vanmorgen al zo vroeg wakker dat tempen niet eens nut had haha.
    Maar testen worden duidelijker, dus dat is positief!
    Vind het echt heel eng en elke toiletbeurt is spannend.
    Verlies ook veel slijm, dus ben elke keer bang dat het bloed is wat ik voel.
    Op 11 juni hebben we de eerste echo!
    Dat wordt aftellen...

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik heb het kouder, vooral s nachts. Het duurt lang voor ik het warm heb in bed.

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #390 Babke, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    Ik heb een kruis, maar geloof het niet. Ik heb de afgelopen dagen onwijs laag gemeten. En nu sinds een paar dagen weer hoger. Zou dat komen door de weersverbetering? Of kan dat ook komen, doordat ik nu beter op voeding let. Zo snel gaat dat toch zeker niet?
    Van de dietiste moet ik meer jodium binnen krijgen voor de schildklier. Ik ben daar dus braaf mee begonnen, maar dat is pas 4 dagen nu. Het lijkt me stug dat effect zo snel te zien is.

Hoe gaat het hier? Het is rustig.

Helen, voel je je al iets beter?

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    geloof je kruis ook niet, ook gezien je slijm. Als je een jodiumtekort hebt dat duurt dat inderdaad langer voordat het weer op peil is en je wat gaat merken.

@ dreamer
    jammer dat je je zo onzeker voelt. Ik verlies ook behoorlijk wat slijm.
    Ik voel me eigenlijk best zeker van mij zaak, hoewel ook ik soms haperingen heb. Zo gaat het sinds 2 dagen eigenlijk heel goed met me. Weinig tot geen misselijkheid en dat vind ik dat weer verdacht. Echter doordat ik wel lichte symptomen blijf houden zonder dat die ook wegtrekken kan ik positief blijven. Morgenvroeg heb ik de 2e echo, ben erg benieuwd!!

12. Babke, denk ook niet dat je ei is geweest. FF twijfelt ook. Je temp is niet echt gestegen.

13. Dreamer, bloed voelt veel warmer aan dan slijm heb ik gemerkt.

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Fijn even die bevestiging.

Hoe is het trouwens met de hematoom Engel? Bloed je nog veel?

15. Nee na een paar dagen was het gelukkig over. Donderdag gaan ze weer kijken naar het ding. Ben erg benieuwd.
    Hoe lukt het met je dieet?

Sandana weer wat minder misselijk?

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Haai ladies: hier is de temp juist best laag, ondanks het warme weer. Toch apart hoe ieder lichaam weer anders reageert he?

Fijn dat alles goed gaat. Veel slijmverlies is niet ongebruikelijk in een prille zwangerschap ( of zelfs later..ik ben de hele tijd toen best wel "nattig" geweest).

Hier nog rustig. Pas over een week wordt het spannend ...

17. Ja dat slijmverlies, het is hier ook nog regelmatig feest. Jekkie. Naja, het hoort erbij he. Beter dan al dat bloed dat ik verloor :p. Wat een verschrikking, liep lekker in het bedrijfsrestaurant, plots mijn bloed doorweekt..

Ik heb mijn temp niet meer opgenomen :)D) maar herinner me van vroeger dat mijn temp niet zo op het weer reageerde. Bleef gewoon hetzelfde als ik was gewend.

Hellen, zie bij jou al een AM staan bij BD. Wilt je mannetje nog een beetje zin maken?

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #398 Babke, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    Ik heb net de dagelijkse check weer gedaan en ik werd heel blij. Mijn bmm zat echt hoog en stond open en ik had doorzichtig rekbaar slijm. Een combinatie die ik deze cyclus nog niet eerder had gezien. Nou ja, niet in deze mate. De ovulatietesten heb ik aan de wilgen gehangen, dus geen idee wat die zegt. Vanavond testen heeft geen zin i.v.m. mijn drinkgewoonte wat water betreft. Aan de klus dus maar. Nu wel hopen dat het niet zondag komt ofzo, want manlief is van vrijdag t/m zondag niet thuis. Dat zou pas balen zijn zeg! Dus vandaag, morgen en donderdag maar wat hopenlijk actief zaad in de vooraad leggen. haha

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Spannend Babke!

@ Babyengel: ja..ik was aangenaam verrast door zijn spontane actie. Maar hoop intussen héééél hard, dat het niet bij deze ene keer blijft, zoals vorige ronde. Dus duim dat ik hem op het juiste moment weet te porren. of..beter nog..dat ie zelf gewoon initiatief neemt. Da's een stuk leuker en minder snue voor mij ;)

20. Ik duim voor jullie meiden! Er is nog genoeg ruimte op het zwangerenbankje ;)

Deel Deze Pagina