Fijn om wat hoopvolle berichten te lezen van jullie kanten Babke en Hellen. En bij jou klinkt het ook goed babyengel. Ik ben vandaag eigenlijk helemaal niet ziek, was zelfs lekker aan de poets geslagen. Net heb ik iemand les gegeven (treibball, hondensport) en nu moet ik wel ff uitpuffen merk ik. Kijken of ik vanavond nog wat kan opruimen. Morgen ook nog vrij, dus wellicht dat ik na de echo weer lekker aan de slag kan. Dan nog 2 dagen werken en lekker bijna 2 weken vrij! Zaterdag lekker mijn verjaardag vieren, dus heb goede hoop dat ik ook lekker wat weg kan smullen.
Wat fijn dat je je goed voelt Sandana! Dat lucht vast erg op. Mijn ovutesten waren negatief gisteren en vandaag, dus toch geen ei. Nou ja, dan hoop ik maar dat het het begin is van een cyclus en dat dat ei niet dit weekend komt. We gaan in ieder geval morgen nog klussen en dan pas maandag weer. Wat zou dat vervelend zijn als het dit weekend was. Maar goed, mijn lijf vertrouw ik inmiddels toch niet meer, dus dat ei blijft vast wel weg
Zo, mooie echo gehad. Beebje is 3,78 cm groot en dat komt overeen met 10 weken en 6 dagen (zou volgens de vorige echo vandaag 10 weken zijn). Dus nieuwe uitgerekende datum is 13 december. Beebje lag al lekker te spartelen!
Mooie echo Sandana!! Ik heb niet zoveel met echos, omdat ik nooit zie wat wat is. Laatst een echo met een schijnbaar overduidelijk jongetje. Maat het is dat het pijltje naar zijn balletjes wees, anders had ik echt gedacht dat dat zijn hoofdje was. (zijn hoofd zelf stond er uiteraard niet op haha) Maar hier herken ik overduidelijk een kindje op, dus datis al een hele vooruitgang. Heel mooi!
Dank jullie voor het compliment. Zie je wel babke, al doende leert men. Ik heb al heel wat van dit soort dingen (geen echo's, maar andere zaken) gezien in het ziekenhuis natuurlijk, maar soms zie ik ook rare echo's voorbij komen dat ik niet weet wat ik zie... Hoe gaat het met jullie?
Ha ladies. Hier wederom een later ei, ik wacht af. Erg frustrerend dat ik wederom geen pijl kan trekken op mijn ei. Maar vanavond ( too much information!) zag ik dat ik weer het natte kruizentijdperk in ben gegaan, dus we komen in de buurt. Jammere is dat ons dochtertje weer een periode van bloed-onder-de-nagels-vandaan-trekken is begonnen. Mijn Lief trekt dat erg slecht en geeft ook ruiterlijk toe -volgens mij zoals meer mannen- dat ie deze leeftijd helemaal nog niet zo leuk vind. Hij ziet ook best op tegen nog een baby-tijd. Maar goed: hij weet ook dat dit echt weer overgaat. Dus ik hóóp dat ik um op het juiste moment weet te verleiden @ Sandana: jij dendert al op de moagische 12 weken-grens af. Cool! @ Babyengel: oeh..13 weken alweer. Wat gaat het snel! @ Babke: hee..ik zie een kruis. Een stippellijn weliswaar, maar bemoedigend! En na een dip weer een stijging! Spannend! Ik duim voor je!
@ Babke, jeetje al langer dan 100 dagen die cyclus. Zou die stippellijn van FF gelijk hebben qua eisprong? @ Hellen, o leuk he die peuterpuberteit, hier ook een mannetje die soms zo frustrerend is qua gedrag. Een iets later ei is niet erg, als ie maar mooi bevrucht wordt en een plekkie in je baarmoeder vindt! @ Sandana, mooie echo's hoor! Jij ook bijna 12 weken! Ik wilde even zeggen dat Dreamer een bbz had en is geopereerd. Erg naar voor ze, veel sterkte ook vanuit hier. Verder hier echo's gehad en hematoom zit er nog. Verlies ook bloed sinds zondag, wel oud bloed en niet veel (gewoon telkens een beetje). Maar ben toch wel een beetje bang voor infectiegevaar. Met kleintje is alles goed. Op de prenatale diagnostiek is al heel veel bekeken en ons kleintje ziet er nu al heel gezond uit gelukkig.
Ach die Dreamer. Wat vreselijk naar Babyengel: gelukkig ziet alles er goed uit. Maar ik snap je zorgen hoor! Ik heb gezocht naar het bericht over Dreamer, maar kon het niet vinden. Waar heb je dat gelezen?
Ik ken Dreamer al een jaar of 4. We zitten nog apart op een kletsclubje (buiten ZP) en daar is het nieuws gekomen. Hoop dat ze gauw een beetje opknapt.
Nou, wat een gedoe zeg. Dat lijkt me echt zo vreselijk. Ben je dan altijd je eierstok/leider kwijt of hoeft dat niet persee het geval te zijn? Babyengel: slinkt je hematoom al wel of dat ook niet? Hellen, wat jammer dat het allemaal zo samen komt he. Nou ik duim voor je dat je man zin heeft op het juiste moment. Hier nog geen ei hoor. Vanwege de temperatuurschommelingen buiten, gaat het binnen ook alle kanten op. Vorige nacht was het hoog vanwege een wijntje de dag ervoor. En nu heb ik in een onderbroek alleen onder een deken gelegen. Ik had het dus ook best koud vanmorgen, wat terug te zien is in de grafiek . Een duikel naar beneden. Ik verwacht ook echt geen ei meer zonder hulp hoor. Ik twijfel of ik toch niet eerder om een doorverwijzing moet vragen. Maar ja, er is nu alleen een vervanger en ik heb geen idee wie dat is ofzo. Toch maar 3 weekjes wachten? Bloedprikken is nu 4 weken geleden en nog geen ei te bekennen.
Vandaag weer sticky. Ovutest was ook nog niet dat ik zeg: het komt morgen. Geen idee dus wanneer ik nu mijn ei verwacht. Kost zo ook een vermogen aan testjes steeds. Mja..ben verwend door enkele maanden van een ei rond dag 14-15.
Ik mag me weer komen melden helaas Zoals jullie inmiddels weten heb ik een BBZ gehad. Ze hebben gelukkig mn eierstokken en eileiders kunnen behouden, dus ben niet verminderd vruchtbaar. Maar voorlopig moet ik nog niet aan zwanger worden denken. Heb nog zoveel pijn en het bloeden is net begonnen. Kom binnenkort weer meekletsen als ik me beter voel.
@ dreamer83 Wat naar voor je! Ik begrijp dat je dat zwanger worden even in de koelkast zet, eerst zelf opknappen. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Gelukkig hebben ze je eileider en eierstok kunnen besparen. Veel sterkte gewenst in de komende tijd. @ Hellen Cyclus toch wat in de war deze keer? Hopelijk duurt het niet al te lang. Jammer dat je man de leeftijd van je dochter niet leuk vindt... mijn schoonvader zei al dat de kleine tot hij/zij kan lopen voor oma is en dat hij daarna in actie komt. Ach, stiekem is hij echt wel trots Ben zo benieuwd wat mijn man gaat vinden straks van de leeftijden... @ babke Je moet nog best lang wachten. Ik weet dat je met de huisarts hebt afgesproken te wachten tot hij terug was, maar wellicht is een vervanger juist fijn. Heeft wellicht een andere visie. Doe wat jij denkt dat goed is.
Dreamer, ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies... Hele dikke knuffel van mij! Andere meiden, sorry voor de verwaarlozing vanaf hier... beetje nare tijd gehad (vandaag oma begraven). Maar hoop op lekkerder vel om me heen...
@ Babke, hier trouwens ook onwijs onrustige temperatuur door de temperatuur buiten als je het mij vraagt.... Had gister om 5:30 (eigenlijk te vroeg) 36.5 gemeten en om 6:00 (vaste tijd) 36.2. Ik vond de eerste mooier natuurlijk, maar gezien mijn lage temp van vanmorgen ook is mijn ei waarschijnlijk nog niet geweest en hou ik maar 36.2 aan...
@Dreamer, heel veel sterkte meis! Even aan jezelf denken nu. @Noorus, gecondoleerd met je oma. Ik denk dat ik toch even wacht. Ik heb eigenlijk geen zin om het hele verhaal weer aan een ander te gaan houden. En mijn eigen huisarts zei zo stellig dat hij me door zou sturen, dus die 3 weekjes kunnen er ook nog wel bij. De tijd vliegt zo snel. Ik ben morgen al weer 6 weken!! terug van vakantie.
HA toch maar even gebeld. De assistent weigert om een afspraak te maken, omdat de ha na 19 juni had gezeg. schijnbaar hebben ze het erg druk (ze gaan woensdag dicht) en er kan daarom nog geen verwijzing worden gegeven. Oftewel, ik ga toch neit dood, dus ik wacht maar even. Wat een bureaucratisch kutland is dit soms toch!! Sorry dat ik het zeg. Maar goed, ik heb nu een afspraak gemaakt voor vrijdag 22 juni, omdat ik de 21 niet kan. Dus we wachten maar weer af...zucht... Ach het went.
Ja, ik baal niet dat ik moet wachten, maar wel dat het is omdat het haar beter uitkomt. Want zo voelt he. Als er een goede reden voor is prima.