Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Super van je Noorus. Ik heb het toen ook gedaan en hoewel ik de stank amper kon verdragen, heb ik het alle weken volgehouden :)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    De stank is niet echt prettig Hellen, maar ja ik help vrouwen die ook een kinderwens hebben graag! (vind het eigenlijk niet meer dan logisch om mee te doen, piezen moet je toch)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, welke stank? Moet je die pot elke keer weer bijvullen met nieuwe plas? Of zit er een goedje in ofzo?

Helen, wat vervelend dat je cyclus zo vaag is. Dit schiet niet op. Denk je wel dat je ongesteld bent of zou dit nog steeds je cyclus zijn?

@Sandana en Babyengel, de tijd gaat wel snel zeg. Het lijkt gisteren dat jullie positief nieuws hadden en zwanger bleken. Het valt me nu steeds meer op dat 9 maanden eigenlijk helemaal niet zo lang is.

@Dreamer. Hoe gaat het nu met je? Het lijkt me behoorlijk moeilijk hoor, vooral als je om je heen vrouwen ziet die net zo ver zijn als jij zou zijn.

@hier. Ik merk zowaar verschil aan mijn bmm (laatste keer was amerika in april) Ik heb sinds 2 weken weer pukkels (laatste keer was februari) en sinds gisteren vruchtbaar slijm. Ik verwacht helemaal niets meer, maar zou toch wat zijn als mijn lichaam zich ineens herstelt als de gyn dichterbij komt. Nou ja, we klussen in ieder geval weer, zodat we zeker niets missen.
    Hij wil zowaar. Mijn gesprek van vorige week heeft geholpen. En niet de maca, want die vergeet ik dus steeds haha.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Babke, er zit een goedje in die flessen (die je elke keer bijvult) en dat icm de urine ruikt niet echt aangenaam (zacht uitgedrukt).

Fijn dat jullie weer lekker bezig zijn! :) En de tekens klinken goed! Ben benieuwd meis! :)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mag ik hier nog even spammen, want ben wel echt blij! :D (was ergens heel bang dat test negatief zou zijn ofzo...)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooi!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Een heel mooie test Noorus!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Goh al drie dagen watery :(

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mooie tempstijging en een ei erbij en wij zijn blij :D

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #530 Babke, 24 jun 2012
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
    Hmm flinke daling. 36,2, en creamy. Wordt dus weer niks.

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ noorus
    mooie test hoor

@ moeders voor moeders
    Ben blij dat ik er bijna klaar mee ben, kan ik weer eens normaal naar de wc gaan. Het goedje wat in de flessen zit is een conserveringsmiddel voor het hormoon. Ik weet nog niet of ik het een 2e keer zou doen... maar dat zie ik dan wel weer.

@ babke
    ja de tijd gaat snel hè? Over enkele weken heb ik mijn 20 weken echo alweer.
    Ik zie inderdaad dat je temp flink zakt na vruchtbaar slijm... hoop zo voor je dat het een ovulatiedip is en dat hij morgen flink stijgt! Ik duim voor je.

@ hellen
    Toch licht ingevuld voor een nieuwe cyclus zie ik? Hopelijk is het wat duidelijker allemaal deze ronde, erg frustrerend...

@ hier
    voel me wel goed, op de bekkenpijn na. Maar daar is mee te leven. Verder heb ik al een behoorlijk buikje :)

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hmm Babke, dat schiet nog niet op dus.... Of hij moet natuurlijk morgenochtend omhoog knallen! :D

@ Sandana, kan me voorstellen dat je nu wel klaar bent met MVM, maar ik ben hier nog steeds erg blij dat ik meedoe (en kán doen!). Leuk dat je al een buikje krijgt! :D

Hier laatste nacht aan het werk. Merk toch dat het allemaal wel wat vermoeiender is nu... Heb gelukkig pas ergens eind juli weer nachtdiensten, dus tegen die tijd is mijn werk wss wel op de hoogte...

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    hmm, ik zou bijna denken dat het zo is. Gisteren veel rekbaar slijm en een lage temperatuur en ik had het gisteren best koud met opstaan en ik was best "nat". Ik heb overigens niks van een ei gevoeld. Normaal voel ik wel iets. Maar ik heb het ook 1 keer niet gevoeld op zich.
    Vandaag weer 36.6 en ik had het zo warm met opstaan. Slijm, nog geen idee. Ik had vanmorgen nog geen nieuw slijm geproduceerd haha.

Helen, hoe gaat het daar?

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Willen jullie eens naar mijn kaartje kijken. Als ik eergisteren geen eisprong gehad heb dan zijn mijn hormonen definitief de weg nog steeds kwijt. Dip, slijm en hoge open baarmoedermond. Ik ben heel benieuwd waar dit eindigt.

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ noorus
    ja erg nu hè die nachtdiensten. ben blij dat ik niet meer hoef...

@ babke
    ik heb op je topic gereageerd. Omdat je slijm nog steeds vruchtbaar is, denkt je lichaam dat er een ei in aantocht is. maar hij is nog niet geweest naar mij mening. Helaas...

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Altijd lastig te zeggen. Het zou mi. wel kunnen, maar dan moet je slijm wel heul snel opdragen. Anders zou ik me aansluiten bij Sandana.

Hier ook wat zorgen; Ik kwam er toen ik vanmorgen mijn verwijsbriefje voor de chirurg had opgehaald achter, dat ik niet alleen een forse galsteen heb, maar ook een vergrote en vervette lever ( ik drink niet en eet niet vet, ben wel te zwaar) én een cyste van 4,5 cm in de onderbuik, vermoedelijk een adnexcyste ( eileier/eierstok) of een anderssoortige. Daar schrik ik wel even van. En daarnaast vraag ik me af, of die cyste niet die gekke cyclus van afgelopen maand verklaart. Nou ja, maandag weet ik meer, dan mag ik bij de chirurg komen.

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is niet zo mooi Helen. Succes maandag! Houd je ons op de hoogte?

Sandana, je hebt gelijk hoor. Ik dnek het zelf inmiddels ook. Ik had geen slijm vanmorgen end araom dacht ik dat. Maar ik heb pas sinds vanmorgen kramp. Dus mocht er een eisprong komen, dan moet hij ook echt nog komen. Mijn ovutest was vanmorgen trouwens negatief.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een smiley!!!

Ik weet het, ik heb ze vaker gehad. En ook nu was hij (nog) niet zo heftig, maar toch denk ik dat het nu menens is. Alles klopt! De temp op 36,6, kramp, slijm en het sperma liep gisteren niet terug. Dat is alleen tijdens mijn vruchtbare dagen. Ohh ik duim zo hard!

19. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Oeee Babke ik duim voor je!!!

@ Hellen
    klinkt inderdaad niet zo mooi, veel succes maandag.

@hier
    Ik ben van het gezeik af, heerlijk! Daarmee bedoel ik: einde moeders voor moeders, deze week de laatste porties afgegeven. Goed daad gedaan, maar ben er echt wel klaar mee.

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sandana: heerlijk weer plassen zonder pot eronder haha.
    Ik moest echt wennen om weer gewoon naar de wc te kunnen.

@Babke: whaaa zou het zo zijn?
    Hopen dat het nu echt een ei is!

@Hellen: brr, klinkt eng allemaal zeg.
    Succes bij de chirurg.

@Babyengel: ik heb 3x guo2 gehad.
    Vond alleen de eerste x spannend, daarna was het gewoon 2x 45 minuten genieten van ons meisje.
    Hoop dat alles gewoon goed is!
    Maar gezien de goede echo's bij dit beebje zal dat vast goedkomen.

@Noorus: mooie test!
    Ik vond de kannen niet stinken, maar ben een uitzondering geloof ik :p

@All: FF had mn ei verplaatst naar dag 17, maar gisteren weer teruggezet naar dag 16.
    En vandaag ongi geworden!
    Denk zelf nog steeds dag 17 ei ivm bmm en eggwhite.
    Maar hoe dan ook, lichaam heeft het supergoed gedaan na mn bbz!
    Alleen is mn schildklier van slag, dus duimen dat die snel weer goed werkt, anders kunnen we alsnog niet beginnen deze ronde.

Deel Deze Pagina