@ Babke, ik hoop het voor je! Je temp is nog wel vrij hoog vind ik. @ Dreamer, je cyclus is iig wel weer hersteld. Gaan jullie er deze ronde weer voor? Mijn vorige GUO's waren niet erg leuk.. maar deze keer geen vruchtwaterpunctie lijkt me @ Hellen, wat vreemd die cyste, zou best kunnen dat je cyclus daardoor vreemd was afgelopen maand. Maar moet dat ding er dan niet uit, verhindert het niet een eisprong? Hoop dat alles zich weer herstelt! En die leververvetting, vervelend, dat komt toch meestal voor bij overgewicht? Wat nu, moet je 'verplicht' een bepaald gewicht afvallen ofzo? @ Sandana, vies he die kannen, was zo'n chemische geur! Gelukkig ben je er weer vanaf. Hier verder zijn gangetje. Vakantie is weer voorbij, dus weer aan het werk (voor zolang het duurt). Voel me echt beter nu het bloeden gestopt is. En de wereld weet het ook inmiddels. Nu nog 20 weken te gaan
Babyengel wat bedoel je met vrij hoog? In mijn vorige cycli was de eisprong altijd op 36.6 dus wat dat betreft zou het in ieder geval logisch zijn. Mijn kaartje van de afgelopen drie weken lijkt trouwens ook meer op mijn vorige kaartjes. Minder lage temperaturen.
Ooooooooooow Babke! het is net zo'n wedstrijd waarbij je steeds net niet over de eindstreep komt, frustrerend gewoon. En als het dat voor mij al is, hoe moet het voor jou dan zijn. Ik zie wel dat je gister enen posi ovutest had. Dan is het niet helemaal over, misschien is dit nog de dip voor de stijging? Wat blijven we toch eindeloos positief... @ Noorus, Dreamer, babyengel Ik vond de kannen soms vies, soms niet. Ik ga door mijn werk tegen best veel geuren, maar die combi van oude urine met dat conserveringsmiddel was het niet nee. Gelukkig is mijn reukzin niet zo erg versterkt geworden, haha. Ik zat altijd zo ongelukkig om het op te vangen, wat niet zo lekker voor mijn bekkenpijn was. Dus wellicht gaat het nu wat beter. @ dreamer Fijn dat je lichaam weer i het oude ritme zit. En die ene dag verschil wat betreft je eisprong... zolang de timing goed is, is dat niet erg.
Ja, het lijkt er wel op he? Ik heb nog steeds kramp (en steekjes links) en ik heb echt veel meer slijm dan eerder deze cyclus. Ik heb dus op zich toch nog wel goede hoop. Al zo vaak teleurgesteld en toch denk ik dat het nu gebeurt. Ik heb alleen mijn twijfels bij de ovulatietest, omdat hij weer neit knalde en ik er maar eentje had. Maar ja, misschien heeft hij dinsdagavond geknald, dat weet ik dus niet.
@Babke: als je temp morgen stijgt heb ik goede hoop! Spannend! @Sandana: afgelopen ronde maakte het niet uit wanneer mn ei was, mocht toch niet zwanger worden. Maar deze ronde maakt dat wel uit, want wij doen IUI-D, dus de timing komt erg nauw. Hoop dat je nu minder last van je bekken hebt! @Babyengel: nee jullie guo's waren niet leuk natuurlijk. Hoop echt dat alles goed is met jullie wondertje! Bijna weekend!
Stom klote ei! Het was dus echt weer zo'n lichte LH piek . Bah wat is dit fucking frustrerend! Als dat ei toch niet komt, laat die pukkels dan ook achterwege. Ik heb zo'n zin om een potje te gillen nu. stom lijf, stom ei. En weet je wat nu vooral zo stom is. Dit gebeurt in grote of mindere mate elke 35 dagen als ik normaal gesproken mijn vruchtbare dagen had moeten hebben. Maar zo duidelijk als nu is de eerste keer. Mijn lijf kan dus wel op een kalender kijken, maar gewoon die kip op stok zetten om een ei uit te broeden wil maar niet lukken. En wat ik nog gekker vind. Ik heb wel steeds ovulatiepijn.
Eej babke: waarom is je temp van gister een open rondje? En ik heb ook wel gehad dat de temp langzaam steeg, dus hij kan OOK morgen nog omhoog gaan, hoor! We houden toch zeker wel moed!
Ik heb eigenlijk geen hoop als ik eerlijk ben. Daarvoor was de ovutest weer niet overtuigend genoeg. Gisteren was ik een half uurtje te laat. Ik moet tempen tussen 6 en half 7. Meestal tegen half 7. En gisteren was het kwart voor 7.
@Babke: kan nog hoor! Maar dan moet je temp morgen echt omhoog gaan, anders was het weer een schijnbeweging van je lichaam. Maar zet jij echt je wekker voor je temp? Het is belangrijker dat je ongeveer evenveel slaap hebt gehad, dan het tijdstip. Ik temp nooit op een vast tijdstip.
Ik zet de wekker ja. Ik ga elke dag ook ongeveer gelijk slapen. De dagen dat ik later ga slapen zet ik toch de wekker. Op de dagen met gelijk slaap fluctueerd de temperatuur ook behoorlijk, dus dat is volgens mij de oorzaak van mijn rocky mountains niet Ik wacht morgen maar af. Ik dacht serieus al dat alles weer in orde was en we weer aan de gang konden. Dat valt zo tegen. Ik moet wel zeggen dat ik sinds vanmorgen geen kramp meer heb, dus dat zou kunnen. Echter knalde die test weer niet en de vorige keren had ik mijn eisprong altijd op het moment dan ik nog een smiley had. Daarom verwacht ik het niet meer. Maar het kan natuurlijk. Ik heb het bij meerderen al gezien.
Snap dat het tegenvalt Babke. En dat je de hoop verliest! Ik hoop natuurlijk dat je temp morgen ineens hoog is (en blijft). Maar ja kan ook heel goed dat er weer niets gebeurt. Gelukkig niet zo lang meer wachten tot je naar de gyn mag. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er bij jou binnen uitziet momenteel. En hopen we natuurlijk op een oplossing!
Nog steeds hetzelfde. Mijn conclusie na deze maanden: er is wel een soort cyclus te ontdekken. Er zijn vruchtbare dagen met alle vruchtbare kenmerken uit het boekje. Het enige verschil met de ander cycli is dat het streepje op de clearblue ovutest niet knalt. Volgens clearblue is dit streepje donkerder naar mate meer LH is waargenomen. Mijn conclusie: ik maak om een of andere reden te weinig LH aan. En heb daar stimulatie bij nodig. Van binnen: ik hoop niet dat de eitjes van de afgelopen maanden tot cystes gegroeid zijn. Maar dat ze als het ware geïmplodeerd zijn. Het kan beide dus dan maar die variant waar het minste hulp bij nodig is.
Denk niet dat je per definitie te weinig hcg aanmaakt. Om eerlijk te zijn krijg ik een beetje een pcos gevoel erbij. Dan kan je ook meerdere LH pieken krijgen zonder dat er een eitje springt. Of zo'n persisterende follikel, maar denk eerder dat er nu cystes in je eierstok zitten. Maar stimulatie, dat hoort er dan wel bij. Clomid ofzo. Gelukkig is het nu de dagen aftellen, hopelijk willen ze je helpen erbij. Niet dat je eerst moet afvallen ofzo. Hoe gaat dat trouwens?
Niet goed haha. Het ging aardig goed. 2 weken terug een verjaardag gehad en ik ben het weer helemaal kwijt. Dat op zich is geen ramp, maar van de drie die eraf waren zijn er weer twee bij. Zo frustrerend. Ik bedoelde trouwens niet hcg aanmaken maar LH. Daar heb ik nu duidelijk wel minder van, want dat laat de ovutest zien. Pcos geloof ik niet in. Het is pas na de vmk is het begonnen en ik voldoe aan vrijwel geen van de symptomen die ik erover heb kunnen vinden. Dan zou je trouwens dagenlang positief testen en dat is nu juist niet. In de middag is hij alweer negatief. Vroeger had ik er ook nooit last van en ik heb wel echt ovulatiepijn. Dus dat van die cystes, daar ben ik wel bang voor ja. Ik denk dat ie uiteindelijk knapt ofzo, omdat hij niet de kans krijgt te springen.
Nou, mijn humeur is vandaag om te schieten. Ik krijg niet veel uit mijn handen. Ik ben er inmiddels zo klaar mee. Waarom doet dat stomme lijf niet gewoon wat ie moet doen?
Stom lijf van Babke! Doe eens wat je moet doen!!!!! Kan me voorstellen dat je er behoorlijk klaar mee bent Babke! Hoop dat je over 4 dagen hoopgevend bericht krijgt!
Babke dat is niet helemaal waar je kunt het ook hebben zonder de typische klachten (heel veel gehoord) en zelfs met redelijk regelmatige cyclus. Die ovulatiepijnen en buikpijnen kunnen er ook op wijzen. Vrijdag kan er vast wat aan gedaan worden. Aftellen nu nog even meid. En afvallen komt wel weer! Ga je het wel weer oppakken? Noorus alweer bijna 7 weken hoe gaat t? En de andere meiden?
@ Babyengel, hier gaat het goed (soms te goed voor mn gevoel, heb eigenlijk nergens last van). Ben heel benieuwd naar de echo morgen. Vind het ergens ook heel eng!