Cyclus na vroege miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Hellen1971, Mar 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. En soms als je het niet verwacht, dan komt het juist! En anders wel volgende maand. Dat moet van mij. :D

2. z0nne

z0nne Niet meer actief

Helen, ziet er uit dat je eitje in aantocht is of zelfs al geweest (zie dat je het weekend niet hebt ingevuld op je kaartje) ik ben benieuwd!!

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nee..nog geen ei, helaad. Dus mijn cyclus is wel wat van slag. Maar gezien de overvloedige waterige afscheiding gister en vandaag en de bijna positieve test begin van de avond, denk ik dat ik morgen wel mijn knal ovutest mag verwachten en dan binnen die dag en 2 erna mijn ei.

Nu mijn vent nog zien te porren..

4. Hopelijk wilt hij, en qua van slag zijn valt het nog wel mee toch? Hoop dat je ovutest morgen posi is. Stuur ik je wel wat hormonen na je eisprong ;)

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou hij wou niet....dus nu maar hopen dat hij en het vanavond nog zin heeft. Anders is deze ronde voorbij.

6. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jaaaaaaa Gister tijdens de tempdip ook een positieve ovulatietest gehad. Vandaag een flinke stijging waarvan ik denk dat die wel doorzet, gisteravond tijdens het klussen kreeg ik ovulatiepijn. "Wat een timing" zei mijn man toen. Hebben ons er wel even toe moeten zetten, want we hebben 2 dagen getegeld in de badkamer en hebben beide een rug als een hoepel, spierpijn van stoel op en af stappen en pijnlijke voeten. Na het klussen ook nog eens pijn in de liezen haha!

@babyengel
    PROFICIAT, je hebt gister positief getest zie ik? Wat gaaaaaaaaaaaf!! Ben je dan na je miskraam meteen weer aangeteld?

@ Mieks
    Als jouw eitje springt open we ongeveer gelijk!

@ hellen
    Jammer dat jouw man niet wilde hellen. Ik vind het nogal wat... jou nog maar een jaar de tijd geven, maar tegelijk ook niet genoeg moeite willen doen voor een kleine. Die van mij zei gister dat we de weinige mogelijkheden in een jaar optimaal moesten benutten. P**nofilmpje opzetten dan maar? Knappe vent als die daar tegen kan ;)

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou..hij zit liever te gamen of Discovery channel te kijken....dat is alleen weinig opwindend ( althans niet op de wijze die ik nodig heb).
    Had net ook nog een positieve ovutest in handen....maar ben er weinig blij mee.

8. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hellen
    Ja dat is waar... maar een beetje moeite doen kan geen kwaad. het is moeite die hij in jou steekt! Ik heb ook een tijd gehad waarin ik weinig zin had. Eigenlijk een teken dat onze relatie niet helemaal in orde was, na een bijna burn out van mijn kant plus een flinke uitbarsting van zijn kant zijn we gaan praten, voor elkaar gaan vechten en de zin was er weer!

Zin in seks zit tussen de oren, als je discovery blijft kijken komt het echt niet. Dat gaat niet vanzelf...
    Anders een dagje naar de sauna? De aanblik van jouw lichaam... Of gewoon discovery af en filmpje op, jij iets leuk aantrekken.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    dat durf ik al niet meer...bang voor de afwijzing. Maar goed. We wijken enorm af van het topic. Ik stel voor dat we daar maar weer naar teruggaan.

In ieder geval geeft de positieve ovutest van vandaag aan, dat mijn ei deze maand dus ook wat later is dan de afgelopen maanden. Ben erg benieuwd wanneer de tempstijging komt.

10. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @hellen, wat balen zeg! Ik ben het idd met Sandana eens, als hij steeds niet wilt dan gaat het niet lukken. En als hij een kindje wilt zal hij er ook wat voor moeten doen. Misschien is samen praten daar over?

@Sandana, jullie de kansen dus goed benut, grappig we lopen dan met zn 3en gelijk op want de ovutest van mij was gister ook positief :p ik denk dat eitje gister middag gesprongen is. Hopelijk redden de zaadjes van woensdag avond dat,maar ben bang van niet ;)

@babyengel, thnx ;) maar begrijp ik nou uit de redactie van Sandana dat je positief getest hebt?? Zwanger?? :D

11. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #51 Sandana, Mar 26, 2012
    Last edited: Mar 26, 2012
    Spannend voor ons 3en!
    Jammer Mieks... maar wie weet heeft hij sterke zwemmers die het lang volhouden.

@ Hellen
    ik zal erover ophouden... laatste wat ik zeg: kom op voor je rechten. Ga praten en prik erdoor heen... je relatie zal er alleen maar beter door worden op de lange termijn. Als hij teveel stres heeft in zijn leven en jullie relatie er minder door gaat, zal hij toch wat moeten gaan veranderen. Wat is er nu belangrijker dan jou en jullie kinderwens? Niets! Het is nu of wachten op een burn out of er nu al wat aan doen. Ik heb het zelf meegemaakt en dan meer vanuit zijn kant. Als je wilt mag je me er pb over sturen. Anders zet ik mijn vingers op slot over dit onderwerp. Girl go for it!

12. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Spannend Helen, ik hoop voor je dat hij bij jou wel komt!
    Maar goed je temperatuur in de gaten houden, want wie weet is hij alsnog verlaat.

Wil je man nog wel echt gaan voor een kleintje? Of zou het schelen als hij niet weet dat je eisprong is?

13. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hè bah babke... is je ei nu nog niet geweest?
    Wat vervelend voor je!

14. @ Babke, wat vervelend dat jouw cyclus zo van slag is! Wel een positieve ovulatietest, maar geen duidelijke tempstijging. Hoop dat je gauw duidelijkheid mag hebben.

@ Hellen, jammer dat je man niet wilde. Hopelijk wilt hij vandaag of morgen wel. En je eitje is dan toch maar enkele dagen later.

@ Sandana, wat goed dat je eitje nu is gekomen en jullie hebben goed geklust dus.. Ja ik had gister een positieve test, stuk duidelijker dan vorige maand, maar ik hou het een beetje stil omdat ik het zo eng vind allemaal. Ik juich pas op 5 december denk ik. Ik was op 9 dpo al misselijk toen dacht ik het al. Nu maar weer afwachten, test vanmorgen was donkerder dus wat betreft hcg opbouw gaat het goed..

15. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babyengel
    Ik hoop echt het allerbeste voor je! En natuurlijk begrijp ik dat je nu wat minder enthousiast bent... ga ik denk ik ook hebben mocht het weer lukken.

16. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Een voorzichtig gefeliciteerd babyengel.

Mijn ei is pleiten ja, het is dat ik beter weet anders zou ik gedacht hebben dat ik zwanger ben. Ik ben al drie dagen zo moe en het slijm is ook alleen maar cremig. Testen vind ik zonde van de test, want heb nog nooit gehoord van een zwangerschap zonder tempstijging, jullie wel? En als het al kan dan lijkt het me een zwangerschap die wel moet eindigen met een mk. We wachten dus maar weer af.

Sandana, wachtweken begonnen? Spannend, je leest vaak dat het na vmk of mk gelijk raak is.

Helen, hoe is het?

17. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Hellen, ik las jouw reactie pas nadat ik mijn berichtje geplaatst had vanmorgen (dat kan ik dan niet zien op mijn telefoon). Logisch dat je het er verder niet over hebben wilt, ik denk dat je het al moeilijk genoeg vind! Hopelijk komt het allemaal goed met je eitje in combi met zaadjes :)

@ Babyengel, wat leuk! Gefeliciteerd meid, al snap ik idd dat je voorzichtig bent! Hoop heel hard voor jullie dat het goed mag blijven zitten! :D

@ Babke, ik denk dat jouw ei een paasei wilt zijn? :p Lastig dat ie zolang weg blijft... het zijn idd erg lage temperaturen om te denken dat je zwanger zou zijn. Hoop dat je ei zich snel laat "zien" op je kaartje! ;)

18. Babke als je cyclus van slag is kan je je door die hormonen ook flink zwanger voelen. In november-december had ik een cyclus van 50 dagen - zonder eisprong, en had opvliegers etc. Gewoon doordat die hormonen een loopje met je nemen, ze werken dan niet op de manier waarop het hoort.

Net nog even mijn testen bekeken. Die van vandaag is zo ongeveer 2x zo donker als gister. Zou het dan echt..? Had van tevoren gezegd dat ik 5 maanden na de bevalling zwanger zou worden, beetje bluffen met mezelf, maar dat het uit zou komen had ik dan weer niet verwacht.. :)

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Babyengel: wel heel cool dat je testen donkerder worden. Niets is mooier als uitkomt wat je dacht!

@ hier mooie testen gehad vandaag, maar allemaal toch nét niet donkerder dan de controlestreep, wat ik normaliter wel heb. En vanavond leek ie lichter te worden. Dus ik test nog even door. Hoewel ik wel denk dat mijn ei onderweg is: ik word minder vochtig nl en dat heb ik altijd daags voor mijn eisprong.

20. Je temp is iig mooi laag ervoor Hellen.

Hoop voor jullie dat jullie deze cyclus ook weer posi mogen testen. En dan op voor de plakkerds :)

Share This Page