Cyclus na vroege miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Hellen1971, Mar 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dat dat nog zo lang duurt zeg. Pff.. naja, er komt iig een ongi aan. Zwanger worden is alleen maar wachten, wachten en wachten.. zo helemaal bah. Niet leuk!

2. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    #582 Sandana, Jul 9, 2012
    Last edited: Jul 9, 2012
    @ hellen
    Poe zeg... moeilijke keuze zo. Mijn vader heeft de galblaas laatst verwijderd en die had echt flinke kolieken. Echt veel pijn. Het is en gok denk ik... kan je hierin moeilijk adviseren.
    En aangezien hij al groot is zoals je zegt... kan de koliek natuurlijk elk moment komen. Je kunt je ook aanmelden voor de operatie en dan gewoon zien of je nog zwanger wordt. Zo niet dan kun je de operatie gewoon laten doen. Als je wel zwanger mocht raken kun je dan verder zien.

Lees nu dat je waarschijnlijk binnen een maand nog terecht kunt en deze maand weer 'verloren' zal zijn. Nu is de keus makkelijk: opereren.

@ bakke
    ow wat balen voor je! Natuurlijk kun je nog zwanger worden, maar wel met heel wat meer gedoe. Snap dus dat je hierover teleurgesteld bent.
    Duurt ngo lang ja voor je ongi wordt, maar ja... medicijnen zijn een hulpmiddel. Je lichaam moet het toch zelf doen.

@ babyengel
    Jij maakt een moeilijke periode door lees ik? Ik wens je veel sterkte in de aanloop naar oktober.

Succes gewenst aan alle dames.

@ hier
    de 14e ga ik met mijn schoonzus zwangerschapskleren kopen, moet er toch echt eens van komen. Gister nog eens gewogen. Hooguit een paar ons aangekomen.

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Om over de schrik heen te komen, hebben we een weekendje Apeldoorn gekregen van mijn ouders. Iedereen had iets dit weekend en ik zag er zo tegenop. Zij zaten bij van der Valk daar en om 6 uur belde ze dat we onze tas moesten pakken, omdat we een kamer hadden :). Dat is wel heel goed geweest. We hebben samen fietsen gehuurd en zijn naar de apenheul en het Loo gefietst. Vooral die apen zijn goed voor je humeur. Ik heb lekker mijn zinnen kunnen verzetten, maar ja het komt er toch een keer uit. En dat was, heel handig, vanmorgen tegen de vervelendste druiloor die tussen je klanten kan rond lopen. Die zei dat ik maar eens terug naar school moest. Dat moet je normaal al niet zeggen, maar nu was ik er gelijk klaar mee. Du ik heb gezegd dat als hij het zo stelt, dat ik klaar ben met het gesprek en toen heb ik bruut opgehangen. Oeps.

En daarna janken natuurlijk. Belt die lul later op en maakt hij een afspraak met mijn baas voor morgen. Ik hoop zo dat ik het morgen niet emotioneel krijg, want als ik ergens geen in heb, is het om een inzinking te krijgen waar die vent bij is.

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoe is het gesprek gegaan Babke? Wat doe je eigenlijk voor werk?

Wel fijn dat het weekendje lekker was, het is je gegund :)

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Het gesprek is afgebeld. Ik was er nog net aan toe en mijn baas zag er het nut niet zo in, omdat hij toch niet op de inhoud kon ingaan :D
    Ik werk bij een woningstichting als beheerder van vastgoed en VvE's. Dit was een lastige klant, huurder, die zich niet aan de afspraken van de vve houdt en dat moet hij dus wel.

Hoe zijn je zwangerschapskleren? Heb je nog zo'n bescheiden buikje dan?

@babyengel, hoe is het met je?

@Helen, hoe gaat het? Het gevoel de juiste keuze gemaakt te hebben?

6. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Gelukkig Babke, is beter zo.

Ik ga zaterdag voor de zwangerschapskleren.
    Mijn buikje? Je ziet hem al wel hoor, soms steekt hij voor mijn borsten uit en soms niet. Heb me nog gewogen, hooguit 2 of 3 ons aangekomen. Ietwat hogere broeken zitten gewoon niet lekker meer, vandaar dat ik vast inkopen ga doen. Ik moet daarna trouwens best veel werken dus dan zit het er niet eens meer in voorlopig. 6 augustus vakantie/

7. @ Babke, klinkt als een lekker weekend, leuke verrassing was dat :). Sommige klanten hè, daar krijg je gewoon een punthoofd van.. ik heb ook wel eens met huurders te maken gehad (als ze schade hadden hè, en dan altijd zoveel mogelijk eisen als maar kon)

@ Hellen, je temp gaat in ieder geval wel netjes omhoog. En hoop dat de operatie gauw gepland kan worden en je gauw er weer voor kunt gaan.

@ Sandana, afgelopen weken wel een zware tijd gehad ja, achteraf denk ik zenuwen voor de GUO. Nu weet ik dat het er goed uitziet allemaal, en voel ik me weer een stuk beter.
    Vraag me af hoe jouw buikje is, ik heb echt een flinke buik daar kan je niet omheen :) moet ff nieuwe foto maken. Heb ook laatst nieuwe zwangerschapskleding gekocht, bij Noppies, nu heb ik tenminste weer wat om aan te trekken :p

8. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ bayengel
    zal man eens vragen om een foto te maken als die thuis is :)

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben benieuwd naar allebei :)

10. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
  11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vind je er prachtig uit zien hoor!

12. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Wow! Mooi hoor! Een heel bescheiden buikje juist.

13. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Zo, ik heb mezelf alweer in de redelijke posimodus kunnen zetten gelukkig.

Ik heb veel speurwerk gedaan de afgelopen week en ik heb wellicht baat bij een koolhydraatarm dieet. Arm, dus niet loos. Al ben ik wel even loos begonnen.
    En dat gaat echt makkelijk. Nooit geweten dat je zo vol kunt zitten van een lekkere salade met makreel of huttenkase met tomaat. En ik vind het nog lekker ook. En wat denken jullie? Vanmorgen 8 ons kwijt sinds maandag :)

Ik ben van plan tot volgende week zondag zoveel mogelijk koolhydraten te mijden. Alleen zaterdag hebben we feest thuis, dan mag ik een stukje boterkoek, daar kijk ik al heel de week naar uit haha. Verder kan ik mijn hart ophalen aan veel lekkere hapjes en ipv toastjes, gebruik ik schijfjes komkommer voor mijn beleg. Ik heb vast geen behoefte aan veel hapjes op die manier.
    Morgen uit eten voor mijn verjaardag, maar dan neem ik carpaccio en mosselen, dus ook no problemo. En kaasplankje toe.

Daarna ga ik langzaam weer toevoegen tot dat ik de juiste balans heb. Dus eerst alleen aardappeltjes of rijst bij het avondeten en dan steeds meer. Ik wil uiteindelijk uitkomen op 2 volkorenboterhammen, een zuivelproduct en natuurlijk fruit en avondeten per dag. Ook mag ik geen light meer (wat vervelend nou!) Alleen moet ik minder, dus geen 250 gr optimel yoghurt, maar 125 gram boordevol van Mona bijvoorbeeld. Maar dat is dus pas over 2 weken.
    Ik denk dat ik hier wel uit ga komen, want ik heb nog nooit zo vaak vol gezeten als deze week. Ik eet niet echt vet, vooral vissen en kipfilet. Maar vanavond wel iets vetter, een overschotel met monchou, andijvie en gehakt.

Nou ja, het is een test natuurlijk, maar veel pco dames hebben hier baat bij. Dus ik ben benieuwd. Duimen jullie mee dat ik dan gewoon weer zelf een cyclus krijg? Ik ben weer positief. Al is die primolut wel rommel, voel me gelijk weer net zo vlak als met de pil. Meer depriemomenten, al zal het neiuws er ook wel aan bijgedragen hebben. Maar sinds het stoppen, kon ik daar sneller overheen stappen dan nu. Gelukkig is morgen alweer de laatste dag.

En hoe is het met jullie? Noorus al een tijd niet gezien en hoe is het nu met Dreamer, Helen en Babyengel?

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Meiden, even ego. Vanmiddag in ziekenhuis geweest voor echo, want had licht bloedverlies. Het is niet goed. Hartje klopt niet meer en stolsels in baarmoeder. We zijn zo intens verdrietig.... :( Hadden echt verwacht in februari een mooi kindje in onze armen te kunnen houden... Maandag gaan we naar de gyn om door te spreken hoe en wat...

15. Noorus, wat naar zeg meid! Hoe ver was je nu zwanger? Knuffel en sterkte!

16. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Noorus
    Oh bah wat verschrikkelijk voor jullie dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Ik leef met jullie mee.

@ babke en hellen
    Dank jullie voor het compliment.

@ babke
    Klinkt als een goed 'dieet'. Hopelijk helpt het je erg, ik duim zeker voor je.

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Noorus wat vervelend! Dikke digitale knuffel. Laat je tranen maar de vrije loop, al zal het vast niet opluchten. Sterkte meis.

18. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ben je al ongi babke?

19. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    nee :( Wat duurt dat lang zeg. Soms denk ik wat te voelen. Met de pil voelde ik het altijd aankomen en zonder pil niet, dus ik hoop dat het heeeeeeel licht zeuren iets betekent.
    Vrijdagavond na het eten was het laatste pilletje, ruim 2 dagen terug dus, eerder bijna 3.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Heej lieve meiden.

Nogmaals dank voor alle lieve reacties! Dat doet me echt goed.

Gisteravond kreeg ik krampen en bloedverlies wat de hele nacht heeft geduurd (wat een pijn!) Vanmorgen op het toilet ons vruchtje verloren. Heel mooi vruchtzakje en best groot ook vond ik! Embryo zelf niet gezien, wilde het niet uitpluizen… :( Bij de gyn een echo gekregen en mijn baarmoeder is ‘mooi’ leeg. Gyn gaf ons ook meteen groen licht weer, maar dat heeft natuurlijk ook tijd nodig. Over 2 maanden krijgen we uitslag van chromosoomonderzoek en over 3 maanden kunnen we voor vervolgonderzoek als we dat nog willen (we gaan er niet op wachten in ieder geval). Al met al, we zijn verdrietig maar opgelucht. En de gyn heeft ons met een goed gevoel naar huis gestuurd :)

Share This Page