Cyclus na vroege miskraam

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Hellen1971, Mar 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja inderdaad leuk.
    De naam is al uitgezocht en het geboortekaartje ook :)

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    We zijn benieuwd!

En ik ben heel blij. Ik ben sinds januari eindelijk weer onder de 69 kilo. We zijn op de goede weg :)

3. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat goed Babke! Ga zo door...

Ik ben nu met 20 weken pas 1 kg aangekomen, dus dat ziet er ook goed uit.

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou daar doe ik het ook voor hoor! Is dat niet te weinig trouwens of komt dat ook door de misselijkheid?

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoe is het hier? Iedereen vakantie?

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Nog steeds stil?

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Hier wat minder ZP-erig... Merk dat ik er even afstand van wil doen... Maar ben er nog wel hoor meiden!

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Snap ik Noorus, ga ik ook doen. abonneer me op de onderwerpen die ik wil blijven volgen en de rest gaat in de ban. Ik doe er teveel mee. En dat is niet altijd leuk.

9. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier ook wat minder ZP-ig.

Alles goed hier, bij jullie ook?
    Inmiddels 2 kg aangekomen... de verloskundige weegt mij helemaal niet. Vinden ze niet belangrijk... gister nog controle gehad en alles prima. Groeit prima. Ik hou mij er ook niet zo mee bezig. Ze laat veel van zich merken dus zit wel goed. ;)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Haai meiden. Hoest hier? Sandana verwacht een meid zie ik. Leuk! Ook ik ben weinig op zp. Ik vind het moeilijk. Tijd tikt weg en het lukt maar niet. Afgelopen ronde was ik zó zeker dat het gelukt was, dat mijn dalende temp en daarop volgende ongi me echt even verpletterde. Maar: ik ben oprecht geïnteresseerd naar hoe het met jullie is!

11. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    raar dat mijn tikker achterloopt, ben al 24 weken namelijk.

@ hellen
    wat vervelend allemaal zeg, zie wel dat jullie timing gewoon goed was. Hoe gaat het verder met je gezondheid?

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja hij gaat wel. Mijn navel is nog niet geheel gesloten na de kijkoperatie, maar het gaat langzaamaan beter. Zwanger worden mag wél, volgens de chirurg.

Het was allemaal even lastig, pas had ie even zoiets van : voor mij hoeft het niet meer, ben er klaar mee. Maar nu staan de neuzen toch weer dezelfde kant op.

Vanwege alle spotting steeds voor mijn ongi, heb ik wel zoiets van : als het maar niet wil lukken, ga ik wellicth eens met mijn gyn praten over bloedonderzoek ( eicelreserve, progesteron etc). ze wil me vanwege mijn overgewiht weliswaar neit verder helpen, maar een bloedonderzoek lijkt me niet teveel gevraagd. Als er iets uitkomt, overweeg ik de stap naar de Geertgen kliniek. Mijn lief wil geen polonaise aan zijn lijf, maar wellicht kunnen zij nog wél iets voor mij betekenen.

Nog maar 7 rondes te gaan (als mijn ei netjes blijft komen), 13 maanden achter de rug. Zou het nog gaan lukken voor ons???

13. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo allemaal. Helen. Lijkt me slim hoor. Maar waarom ga je neit gelijk even langs Geertgen, al is het maar voor een intake en informatie. Die kunnen ook bloedprikken namelijk.

Hier eerste ronde clomid. Mega veel bijwerkingen. Maar vanmorgen cd12, bleek dat van alle eiblaasjes van 6 mm eindelijk 1 blaasje gegroeid was tot 9,5 mm. Het doet in ieder geval iets. Nu hopen dat 1 tabletje voldoende is om hem door te laten groeien.

Sandana, hoe gaat het?

14. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ hellen
    gewoon doen... wie weet kun je nog iets doen voor jezelf. 7 rondes... tja, kan kort en kan lang zijn. maar de tijd dringt dus als je nog iets wilt doen moet je het nú doen!
    Gelukkig gaat het al wat beter met je.

@ babke
    hoop voor je dat je weer in een goed ritme komt.

@ hier
    Voel me best goed... benieuwd hoe lang het werken me nog vrij goed af gaat. Doe er ook nog hondentraining naast... we zullen wel zien.
    Vandaag is een makelaar hier geweest, gaan ons huis te koop aanbieden. Niet makkelijk omdat we terug zullen gaan naar een kleiner huis met minder vrijheden. Maar goed als de lasten minder zijn is dat wel erg prettig.
    Nog geen kinderopvang geregeld. Man heeft vandaag 2 tagesmutters gebeld... 1 reageerde kortaf met 'geen plaats', terwijl we hoorden dat ze rond december weer een plekje zou krijgen. De tweede moest hij voor terugbellen maar dat is hij vergeten. Mannen kunnen ècht geen 2 dingen tegelijk (nadenken over het huis èn het kind). Hij moet echter zelf even bellen omdat hij de Duits taal beter machtig is dan ik, dus voor eht eerste contact is dat handiger ivm het werk met rare tijden waarmee we zitten.

15. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Spannend Sanada, nou die eerste tagesmutter, zou het bij mij al afgedaan hebben zeg. Wat een respons.

16. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ja dat zei mijn man ook al. Het was er is geen plaats en meteen een dag erachteraan. Tsss...
    Maar als duitsland niets wordt kunnen we no kijken in venlo.

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, gisteren samenlevingstest gehad en follikelmeting. Mijn eitje van 20,1 bij 13,2 ofzoiets, in ieder geval gemiddeld 17,2 mm. :D Samenlevingstest was goed, dus mijn baarmoeder is in ieder geval gastvrij voor mijn man's zaad ;).

De gyn dacht vandaag of morgen ene eisprong. De ovutest was vanmorgen nog negatief, dus ik gok op morgen. Tot nu toe was mijn ei altijd bij dezelfde temperatuur, namelijk 36,6, dus wie weet is dat nu wel weer.

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zeg: dat zijn goede berichten!

19. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Fijn voor je babke! De toekomst ziet er weer rooskleurig uit voor jullie!

20. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Het lijkt ook wel of mijn hormoonhuishouding nu beter werkt. Ik had altijd wle vruchtbaar slijm enzo. Maar nu is het, zo lijkt het, meer dan de vorige keren en mijn bmm staat nu overduidelijk open en is zacht. Dat was wel vaker zo, maar niet zo overduidelijk zeg maar. We gaan dus maar aan de bak vanavond :D En morgen;)

Helen, hoe is het met jou?

Share This Page