Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    hihi, die mannen zien wat af met ons....

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Lieve meiden, ik duim nog steeds voor ons allemaal en denk ook veel aan jullie, maar ben hier (voor mijn eigen gemoedstoestand) minder te vinden... Lees dus ook maar vluchtig mee...

@ Babke, heel veel succes deze ronde he!

@ Sandana en Babyengel, wat gaan jullie hard! Succes met de laatste loodjes!

Hier gaat het verder wel goed. Wij gaan zondag heerlijk voor een maand naar Thailand, echt heeel erg zin in en zooo'n behoefte aan! Mijn NOD is 3 november, dus we gaan of daarna flink aan de cocktails of we vieren een ander feestje ;) We gaan het beleven.

Dikke kus voor jullie, hou jullie taai en tot over een maandje!

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ noorus
    Heel begrijpelijk hoor... doe lekker rustig aan en doe wat goed voelt.
    Een maand naar Thailand? Lekker!!! Ik wens je heel veel plezier en succes met je NOD (en anders de volgende ronde). Drink er eentje op ons!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou dames ik ben getransformeerd tot legbatterij :D.

Ik had zojuist de eerste follikelmeting (cd10) in het ziekenhuis en ik heb rechts 2 eitjes van 12,3 en 12,5 mm. En link eentje van ook tussen de 12 en 12,5.

Indien ze alledrie doorgroeien, heb ik dus kans op een drie-eiige drieling. Liever niet natuurlijk, maar als het zo is, so be it.

Maar kan makkelijk dat er maar 1 of 2 doorgroeit hoor.

Noorus fijne vakantie en hopelijk zwanger retour;)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Haha babke... fijn voor je. Dan moet er toch zeker 1 doorkomen...

6. Hoi meiden. Hier een berichtje van mij. Ben deze week ziek geweest. Nu alleen nog verkouden, hopelijk is dat ook gauw weer voorbij. Verder alles goed. Nu druk aan de slag in de babykamer. Ja, we beginnen door omstandigheden nu pas.. maar komt goed. Heb verder toch alles in huis. :)
    Verder hebben de ijzertabletjes wel geholpen HB was weer boven de 6, nu hopen dat ik door het ziek zijn niet weer gezakt ben ;)

@ Babke, spannend, 3 eitjes! Wanneer heb je weer een FM, mevrouw legbatterij? :p Heb je die pillen nu binnen trouwens?

@ Hellen, 1 november is inmiddels voorbij, heb je de belafspraak gehad? Ik ben wel benieuwd naar de uitslagen. Je kaartje ziet er wat bijzonder uit.. nog geen ei op komst lijkt wel. Hoop dat ie gauw gaat komen.

@ Noorus, je zal het vast niet meer lezen, maar wil je heel veel plezier (en vruchtbaarheid+hcg) wensen! Geniet in Thailand!

@ Sandana, hoe gaat het? Ja de laatste loodjes komen eraan. Ik heb ook last van mijn rug, bekken etc. Willen ze jullie meisje eerder gaan halen vanwege de mindere groei? Hier nog geen datum gepland maar krijg volgende keer doorverwijzing voor de gyn. De groei van de kleine loopt hier heel gemiddeld nu btw.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee meiden. Weer geen mail gehad met updates, dus hier ken ik dan. Ik zag al wèl mooi follikel nieuws voorbij komen. Ik hoop dat een van van leidt tot een mooi kindje!

Ik heb inderdaad uitslagen gehad. AMH zag er ons goed uit. Maar lh en fsh waren erg laag en oestradiol was juist hoog. Dat zie je doorgaans niet aan het begin van de cyclus. Kan van een rare cyclus komen (en die had ik natuurlijk ook) of van een prille zwangerschap. Omdat ze natuurlijk niet op hcg hadden getest, kreeg ik dus het advies om toch te testen. Maar niets natuurlijk.

En ja...,deze maand gaat ook weer niet lekker. Dag 17en wederom geen ei in zicht. En ik ben ook nog eens ziek geworden. Als deze maand weer geen duidelijk ei heeft, zit ik direct weer bij de gyn. Want dat is afgesproken. Maar zij verwachtte niet direct weer rare dingen.

En ik hebinmiddels al gelezen, dat het aan mijn gewicht kan liggen . Dus overweeg ik serieus te gaan crashen. Anders kan ik het, ben ik bang, wèl vergeten.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    ben ook benieuwd wat er nu gebeurd ;)

@ Hellen
    Pfff zeg... wat een onzekere rit voor je. Maar of crashen zo goed is? Crashen betekend voedingsstoffen tekort en die heb je juist zo hard nodig.

@ babyengel
    Hopelijk blijft jouw hb goed ja... Vervelend om ziek te zijn als je al een flinke inspanning doet.
    Hier ook nog niet lang bezig met de babykamer. Vandaag al een hoop gewassen en manlief heeft gestreken. Bedje opgemaakt, kast ingeruimd. Er hangt nog wat te drogen en ik moet denk ik nog 1 was draaien.
    Verder vandaag bij staan al erg snel een vermoeid gevoel in mijn hele bekkengebied. Voel me niet prettig. Beeb kan ook behoorlijk uithalen en zo mijn buik op spanning zetten. En af en toe last van mijn darmen... Heb ook wat hoofdpijn nu, gisteravond en de avond ervoor ook al. En veel pijn aan mijn ribben en sinds gister zelfs in mijn hele borstkas, of dat mijn longen zijn? Begin het een beetje gehad te hebben geloof ik.
    De kleine wordt niet eerder gehaald, dat was alleen zo als de placenta slecht zou werken. Maar hij werkt juist goed. De kleine trekt ook steeds ietsje bij en zit nu ruim binnen de marge. Hoef nog maar 1 x week een ctg (navekstrengcontrole blijft 1 x week en groeiecho weer over 2 weken), als alles de volgende keer weer zo is stoppen ze de controles wellicht. Ziet erg goed uit in elk geval!

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meiden. 2 supereieren haha allebei al 20!!!mm
    Vanavond aan de bak dus ;). Dat is mega snel gegaan zeg.
    Ik zag de gyn nog en ondat ik er in eerste instantie drie had moet ik volgende nog een keer fm. Zij gaf ook aan dat ik bij drie echt niks had gemogen. Een twee eiige tweeling door clomid vond ze eigenlijk al een schoonheidsfoutje. Ik vond het ook zo leuk dat ze me herkende :). Toch leuker dan het nummertje gevoel.

Oh en ik vroeg of ik nu meer kans had. Daar was ze heel duidelijk in JA! 2 eieren, 2x kans! Ben helemaal happy, nu hopen dat manlief niet te laat vergadert vanavond ;). Hebben alleen zaterdag geklust en daarvoor heel lang (3 weken ofzo) niet dus denk niet dat dat een kwalitatief goed kwakkie was helaas.

At Helen, hoe gaat het nu? Ik snap echt niks van jouw cyclus en dan wel goede amh waardes. Hebben ze bij jou nog geen fm voorgesteld? Dat zou toch veel meer duidelijkheid verschaffen zou je zeggen. Ik duim twee keer zo hard voor ons allebei!

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    Fijne gyn heb je! Erg belangrijk is dat.
    Wanneer gaan je eitjes naar verwachting springen? Zal dan wel morgen of over morgen zijn? Spannend!!! Ik duim voor je.

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik durf het niet te zeggen. Vorige kee rpas op donderdag, maar met deze groeikracht, wel eerder denk ik. Vanavond maar vast een ovutestje doen denk ik

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat hij al gesprongen is vannacht. Vanmorgen voor het eerst ovutest gedaan en die knalde al. Meestal begint de piek met een lichtere streep en mijn ei is altijd ergens tijdens mijn piek. En de kramp is weg. Nou ja, goede timing dan maar, maar voor de zekerheid vandaag en donderdag nog even.

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik wordt zo terug gebeld door het ziekenhuis. Ik heb gevraagd of ik maandag op progestron mag laten prikken. Ik ben wel zeker van mijn eisprong, maar ik vraag me af of het een goede eisprong geweest is, omdat mijn temperatuur zoveel lager is dan normaal na mijn eisprong. (ter info, de voorei temperaturen op mijn kaarje zijn eigenlijk de vooreitemperaturen van vorige cyclus, want heb deze ronde niet getempt tot aan de dag van de eisprong) Gewoon voor de zekerheid, mocht deze ronde niks worden en de progestron is goed, dan weet ik dat ik me daar een volgende ronde niet druk over hoef te maken in ieder geval.

Ik ben benieuwd. Maar zal vast wel goed zijn, denk ik.

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoi Babke,
    je hebt toch tempstijging? Dus eisprong zou je zeggen?
    Nadeel van het medische circuit... je gaat aan alles twijfelen. Maar ik begrijp je wel. Ik neem aan dat alles goed zit. ;)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja inmiddels een stijging, klopt. Twijfelde ook niet zozeer aan mijn ei, maar wel of het goed zat. Voor mijn doen is de temp nog niet hoog, maar wel stabiel. En zag dat veel zwangere kaartjes wat lager beginnen dus wie weet.

Hoe is het met iedereen? Helen?

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Morgen 36 weken... spannend!!!
    Bed is al opgehoogd dmv een extra matras.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hopelijk mijn ei vandaag. Maar mijn cyclus is raar, dus naast een ovutest deed ik gisteren ook een zwangerschapstest. Die had een mooie en heel duidelijke lijn . Schrok me wild! Lang verhaal kort: alle testen erna waren hartstikke wit. Ik voel me enorm beetgenomen, zat dit was in de verste verte géén tuur streepje!

Edit: foto bijgevoegd

Bijgevoegde bestanden:

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is zeker geen tuurstreep. Ik heb wel eens gehoord dat ze bij een eisprong lichtjes kunnen uitslaan. Heb je je man zo ver gekregen om een poging te wagen? Wie weet alsnog over twee weken weer zo'n test en dan een echte!

Nu babyengel en Sandana bijna klaar zijn, is het onze beurt Helen. We gaan voor een cadeautje met de feestdagen!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Spannend hoor. Is ze al ingedaald? Een vriendin van me is de 25e uitgerekend en de kleine is nog steeds niet ingedaald. Ze baalt als een stekker.

20. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoi allemaal,

goed nieuws! Ik ben weer onder behandeling van de verloskundige! Alles was weer goed vandaag en ik mocht terug... geen elektrode in het hoofdje van de kleine dame dus. De gyn stond wel behoorlijk versteld... ze vroeg 'wat heb je eigenlijk gedaan, krachtvoer of zo?' Erg leuk om te horen!

Heb nog even gevraagd of ze al ingedaald is, want ik had daar zelf zo'n gevoel van de laatste week, anderhalve week. En ja, ze is goed ingedaald. Heerlijk... ik voel me sterk!

Hopelijk breekt jullie tijd nu snel aan Babke en Hellen... beide op het wachtbankje zie ik. Duimen maar weer!

Deel Deze Pagina