Jammer Hellen.. enige fijne is dat je wel een goede tempstijging hebt gehad. Hoor wel wisselende verhalen over KV sinds kort. Schijnen minder gauw posi te geven dan ze voorheen deden. Noorus, goed om te lezen! Lijkt me ook heerlijk zo'n vakantie. Zo'n reis doe je moeilijk als er kinderen zijn, dus goede tijd om weer zwanger te worden nu Wil je cyclus weer een beetje? Meiden ik ga bijna bevallen (ik krijg sowieso inleiding) en wil het zwanger stokkie graag overdragen.. dus hoop enorm dat jullie snel zwanger zijn & dat alles dan goed blijft gaan. Denk dat ik niet meer langskom hier met dikke buik dus.. zal wel laten weten als beeb er is. Wish me luck. xx
He Babyengel, je bent bevallen!!! Vertel Balen Helen, waarom wil het ons nou niet lukken he? Zo jammer.... Ik baal ervan, als deze cyclus neit lukt, zit ik met kerst weer aan de hormonen. Rotzooi.
Heej lieve meiden!! Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Wij zijn inmiddels terug uit het prachtige Thailand en hebben een fantastische maand vakantie gehad! We zijn zo goed bijgekomen en hebben zoveel moois gezien en gedaan. Maar het meest geweldige is dat we een heel mooi souvenir mee terug hebben genomen!!! Ik vond en vind het echt zooo spannend, maar vandaag hebben we onze eerste echo gehad en we zijn vooralsnog gerustgesteld! We hebben een heel mooi hartje zien kloppen en het embryo is 13.6mm, wat staat voor 7weken4dagen (precies mijn berekende termijn). Volgende week vrijdag mogen we weer een kijkje nemen De smile komt verlopig even niet van m'n bekkie af! We hopen echt dat 3x scheepsrecht mag zijn!
@ Hellen, hele dikke kus voor jou meis! Ik heb het hier wel af en toe gevolgd en had echt goede hoop! @ Babyengel, gefeliciteerd meis! Ben erg benieuwd naar je verhaal! @ Babke, hoe is het met jou?!!
@ Noorus Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Heeft jullie dus echt goed gedaan die vakantie, gefeliciteerd!!!!!!!!! Als jij Babyengel's stokje hebt gekregen, ben ik benieuwd aan wie ik mijn zwangerschapsstokje mag overdragen @ Hellen Pfff, het is toch wat. Ik blijf voor je duimen hoor. @ Babke Ook voor jou blijven mijn duimen draaien hoor! @ Babyengel Gefeliciteerd!! Je bent de 26e ingeleidt? Hoe is het gegaan, alles goed?
En ik ook Ik ben normaal nooit zo van estafettes, maar ik meld me hierbij vrijwillig aan . Hier gaat het wel. Vorige maand had ik zo'n goed gevoel, mede door twee eitje dat de menstruatie onwijs tegenviel. Nu de hormoonkuur er weer op en ben cd10. Gisteren echo gehad en toen had ik links een ei van 10,4 en rechts 8,7 geloof ik. Er zit dus wel weer beweging in en ik voelde vandaag ook wel weer steekjes. Ik kan wel wennen aan zo'n vroege eisprong. (Eerder dan dag 25-30) Ben je snel weer door naar de volgende ronde en duurt de dip korter. Zou dit onze ronde zijn? Ik hoop het zo!
Ik ben maandag bevallen van een gezonde zoon Joah. Het is zondagavond spontaan begonnen. Ik zou eigenlijk maandag een ballonnetje krijgen en dinsdag echt worden ingeleid, maar hij wilde kennelijk een dag eerder komen! Hij woog 3370 gram. Bevalling was pittig maar zonder pijnstilling gered. Mijn hb is nu weer te laag helaas en mag nog geen kuurtje dus zit nu goed aan de floradix.. borstvoeding gaat nu wel goed alleen nog kloven dat wel. Nou Sandana nu jij! Noorus van harte met je zwangerschap meid! Deze keer moet alles goed gaan! Je hebt in ieder geval al een prachtige echo gehad en mijn goede zwangerschapsstokje gekregen Zo nu weer even rusten, heb sinds zaterdag niet fatsoenlijk meer geslapen.
Babyengel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joah!!!! Geniet ervan meis!!! En dank voor de felicitaties!
Fijn om te horen babyengel, nogmaals proficiat met je zoon. Hier blijft de kleine meid nog rustig zitten. Vervelend kwaaltje erbij... niezen. Al 2 x beetje urine verloren, balen maar okee. Zou ze 12-12-12 komen? Ben erg benieuwd en zou leuk zijn. Dju... 3e x nu al....
Ik zit weer op de wachtbank. Ik ben 1, 2 of 3 dpo . Ik vermoed 2. Dus volgende week zaterdag weten we weer meer. Duimen jullie met me mee?
Ik voel me goed Babke! Ben moe, last van onderrug, steekjes in buik + liezen, met vlagen misselijk (maar gelukkig niet heel erg) en voel me intens gelukkig! (dat laatste vind ik nog wel eng, maar moet er gewoon vertrouwen in houden dat we volgend jaar juli een heel mooi zomerkindje hebben)
Mooie foto's Noorus! Volgens mij is het hier begonnen... vannacht voelde ik wat lopen maar wist niet of het veel slijm of vruchtwater was. Om 04:15 uur ineens floetsj.... broek nat. Is dan weer echt waterig, dan weer meer slijmerig. Om 12 uur hebben we even controle bij de vk. Ook af en toe menstruatiekrampen met een hoogtepunt... moet dus een wee zijn dan. Dus hopelijk snel goed nieuws te vertellen!!