Hey hellen, En heb je je menstruatie gehad? Ik snap er bij mij echt niets meer van.... Bij mij was mijn menstruatie 24 dec begonnen tot 27 dec, de 28ste was ik er vanaf. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen dacht ik.... Op 1 jan kreeg ik weer bloedverlies maar dit was alleen met afvegen was ook snel weer over. Vandaag(2 jan) in de ochtend weer met afvegen licht roze toch maar een test gedaan en hij is gewoon knal positief!! Ik heb dus nu geen idee hoever ik zou zijn. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is!!!!!!!!
Dat is wèl heel apart, maar leuk, Kimmie! Was je hoeveelheid en duur van het bloed wèl normaal dan? In ieder geval van harte gefeliciteerd ! Jouw jaar begint goed. Bij mij in ieder geval wèl. Ik heb mijn normale hoeveelheid dagen gevloeid en wacht nu tot ik weer in mijn vruchtbare dagen kom.
tja en de zwangerschap was weer van korte duur, gister echo gehad vanwege bloedverlies en......... er was al niets meer te zien!!! dus weer terug bij af dat was mk nr 5 de gyn zei wel dat het bms erg dun was en dat was de vorige keer ook misschien dat het daar aan ligt dat gaan ze over 4 weken bekijken
Potjandorie Kimmie! Na zoveel MK moet er inderdaad bijna wel een onderliggend probleem zijn, denk ik dan. Ik ben verdrietig voor je, maar wél blij dat ze nu verder gaan kijken. Hou je ons op de hoogte? Dikke knuf!
Heej meiden! Ik wil jullie al het goeds voor dit nieuwe jaar wensen! *knuffel* @ Kimmie, jouw jaar is niet goed begonnen lees ik. Wat onwijs k*t zeg! En dat is dus al je zoveelste MK Gaan ze er nu wel wat aan doen dan?! Heel veel sterkte meis! @ Hellen, hoe was jou jaarwisseling?! Heel dubbel lijkt me ook... Maar wel weer vol goede moed aan je nieuwe ronde begonnen als ik het zo zie? @ Sandana, hoe is het met de kleine?! @ Babke, hoe is het met jou meis?!
@noorus: mijn jaar WAS goed begonnen was helemaal happy zeker omdat we het niet verwacht hadden. ik moet morgen even bloed laten prikken op het hcg hormoon(in de hoop natuurlijk dat het toch gestegen is ik geloof het alleen niet meer) en dan moeten we 30 jan naar het zkh om te bespreken over verdere onderzoeken oa chromosomen onderzoek. het rare is dat ik de vorige mk ook dun bms (baarmoederslijmvlies) had en dat was nu weer het geval. mijn gyn hoopt dat ik 30 jan mijn eisprong heb gehad en dan gaat ze gelijk mijn bms opmeten. ik denk nl dat het daar aan ligt, en dat mijn zoontje echt een gelukje is geweest!!!
Hier een beetje raar. Ik ontdekte vrijdagavond ineens echt eiwit en veel en een open bmm. Dus die avond geklust en zondagochtend ook nog. Daarna echter nog helder slijm, maar niet heel rekbaar en niet veel. Bmm is hard. Ik temp deze ronde niet en ovutesten doe ik ook niet. Ik snap het dus even niet nu. Want normaal na mijn eisprong heb ik wit korrelig/cremig. gevoelsmatig denk ik dus, geen eisprong. Maar het lijkt er ook niet op dat het nog komt. Alle steken/kramp zijn weg. Het slijm is niet extreem veel, maar het is zeker niet droog zoals anders. We klussen dus maar weer even door vanavond.
Babke: je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen! Kimmie: ik ben benieuwd naar de uitkomst van je onderzoeken. Voor wat betreft de wens voor een tweede: ik heb soms ook heel sterk de gedachte dat ons meisje écht een toevalstreffer is geweest. Ik vind het in ieder geval moeilijk om nog hoop te houden met al een aardige periode van "proberen"achter me en nog maar zo'n korte periode voor me.
@hellen: we zitten gewoon in het zelfde schuitje en ik snap je helemaal. wij (mijn vriend en ik) hebben ook tegen elkaar gezegd bij de vorige mk dat vanaf dat moment nog 3 mk "afwachten" en er dan mee stoppen. we hebben er dus nog 2 te gaan (hopelijk niet natuurlijk) ik moet vandaag bloed laten prikken en laten testen op hcg ik hoop natuurlijk dat het gestegen is maar mijn gevoel zegt dat het over is daar krijg ik morgen de uitslag van....
Sorry dames... ondanks dat ik wel een kleine heb mogen krijgen afgelopen jaar moet ik toch even van me af klagen. Zware, lange bevalling... borstvoeding die niet lukte... 2 x een lek dak dat nu 3500-4000 euro gaat kosten om te laten maken... oververmoeidheid en nu dit weer. Heb 1 week na de bevalling een AB kuur gehad ivm koorts en verdenking op borstontsteking. Na 4-5 dagen na het stoppen met borstvoeding had ik geen stuwing of borstklachten meer. Maar weer na een week kreeg ik in mijn linker borst een knobbel die in de loop van de dagen steeds groter werd en nu een grote harde bult is. Ik kan ook mijn schouder en arm amper bewegen. Ik krijg nu een echo van die borst met de verdenking op een abces. Zo ja, dan is de kans groot dat die gedraineerd moet worden... ;( Voel me echt k*t nu want heel mijn lijf doet pijn en voelt grieperig.
He jakkes Sanadan, jij bent wel heel snel van de roze wolk gedonderd. Klaag maar lekker meid. Kan me goed voorstellen dat dit ook neit is wat he van tevoren verwacht. Knuffel meid. Ik heb vanmorgen getempt en 36,9. Een na-ei temp. Ik kijk morgen nog even en als hij weer hoog is ben ik er bijna zeker van dat mijn ei zatredag al was! Dat was dag 15! Dat zou zo mooi zijn, eindelijk een normale cyclus met ei. Die preparaten van pcos-solutions zijn zo super. Geen suikerschommelingen meer, lange lf van bijna 2 weken en pukkels zijn ook foetsie
@ babke dank je voor je medeleven. Het vandaag de afdeling radiologie gewoon gebeld en ik zou oas de 18e terecht kunnen! Dat dacht ik dus niet... ik mijn eigen ziekenhuis gebeld waar ik werk, die konden maandag de 14e voor me inplannen. Toen ik de afspraak in roermond wilde afzeggen zei de dame aan de lijn dat ze overlegd had en mij net wilde bellen. Of ik meteen in de auto wilde stappen. JA natuurlijk! Blijkt dat er wel ontstekingen zitten met vocht erom. Het is nog geen abces gelukkig en de chirurg die er meteen bij kwam zei nog niets te willen doen. Gewoon de warmtepakkingen gebruiken en afwachten. Goede hoop dat het vanzelf hersteld. Wel bepaalde zaken in de gaten houden en anders meteen weer contact opnemen met de huisarts. Hopelijk dat jij inderdaad je ei hebt gehad zaterdag, normale cyclussen zijn zeer welkom bij je!!
Pff Sandana...het lijkt me allemaal niet fijn zo! Ik hoop dat je snel opjknapt, want ik heb gehoord dat je er knap ellendig van kunt zijn. Een dikke knuf voor jou!
Yesssssss Ik wacht nog. Zou toch ergens de komende week/volgend weekend wel een ei verwachten. Met zo'n wisselende cyclus blijft het altijd weer spannend! Maar wij GAAN voor een mooie test einde van deze maand, niet?