Nou Mieden, hier vermoedelijk 9 of 10 dpo en 0,0 klachtjes, helemaal niets! Zo vreemd. Bij 10 dpo ben ik bijna zeker niet zwanger bij 9 dpo kan het wel. Ik heb het toen op vrijdagavond laat gedaan, dus als mijn ei op vrijdag al was, kan het volgens mij niet veel zijn. Maar mocht ik zwanger zijn, wordt het vast een knul haha. Maar normaal altijd zere borsten of tepels, nu niets. Ik heb het alleen vannacht heel warm gehad en heel veel en raar gedroomd. Maar ben gisteren naar de film geweest, les Miserables, dus kan makkelijk daar aan gelegen hebben. We gaan weer aftellen. Moet wel weer clomid bijhalen. Twijfel of ik alvast zal bestellen bij het zh of niet. Ik moet nu voor 5 maanden krijgen en als het niet meer nodig is, is dat zoveel, maar last minute is ook geen optie, want ik heb doordeweeks weinig kans om naar de apotheek te gaan.
Ik blijf duimen!!! Hier wacht ik nog steeds op mijn ei...gelukkig heb ik inmiddels wel vruchtbaar slijm, dus het moet toch wel één dezer dagen zijn.
Jaa..we zijn er bijna. Ik hoop op een knaller tussen vanavond en morgenavond. Manlief heeft de nacht, dus afhankelijk van de test vanavond is ie vandaag of morgen nog een keer aan de beurt
Hoop dat het jullie beter vergaat dan ik hier... Heb dus die borstontsteking links.... elke dag wordt de bult groter. Afgelopen donderdag een echo gehad. Gister AB kuur gekregen en een aanvraag voor de chirurg. Morgen moet ik om 9:30 uur bij de chirurg op de mammapoli komen. Ik moet er rekening meehouden dat ik de rest van de ochtend daar ben zei de secretaresse. Ze had het over eventueel puncteren.... ieks!! Ben erg benieuwd morgen..... dit is echt niet te hebben. Griep is er niets bij en de bevalling was er ook niets bij is wat ik nu ervaar. Maar ben ook wel bang... als het al zo'n pijn doet en ze steken er nog lekker een naald of wat dan ook in.... aaargh!
Zo Sandana, wat een enorme pech heb jij. Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar verder dan aan je denken en een kaarsje branden kom ik niet. Ik hoop dat het toch mag meevallen én dat je snel opstapt. Dikke Knuf!
Hier overigens een mooie knaller van een Ovutest. Dus als dochterlief op bed ligt en totdat Manlief en nachtdienst in gaat, ben ik een vrouw met een missie
@ hellen dank je... ben wat bang voor de eventuele punctie waarvan ik denk dat die echt wel gaat gebeuren. succes met je missie....
@ Sandana, pfff meis wat klote zeg! Hoop dat het meevalt morgen! Heel veel succes! @ Helen, zet em op meid!
Sandana, succes morgen! Ik zal voor je duimen! Hellen, have fun Hier geen klachten nog, zelfs mijn borsten niet. Blijft vreemd.
Temp ging gister ook weer omhoog.....maar vandaag was ie weer lager :s Kostte me even moeite om niet meteen in de put te duiken, eigenlijk. Ik dácht dus manlief op precies het goede moment te hebben verleid tot klussen. Als mijn ei nu later is, worden de kansen wel minder. Om nog maar niet te spreken over géén eisprong hebben gehad, want dat kan nu dus ook nog. Want het voelde wél alsof ie is geweest. Nou ja: kan er nu toch niets meer aan veranderen dus we zien wel. Hopelijk gaat de zaak morgen gewoon wel omhoog en blijft ie daar! Dit was maand 1 van nog 3 te gaan, dus ik onderga het maar met een zekere overgave nu. If it's meant to be....
Oh Helen, niet gelijk in mineur, als hij morgen weer hoog is, denk ik toch dat je ei gisteren was hoor! Ik duim heel hard mee voor je. Het kan toch neit anders dan al geweest zijn. Ook als je naar je slijm kijkt. Wees positief! Het wordt hier weer spannend. 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Zaterdag nod. Ik ga morgen misschien geen temp. opnemen. Als het laag is, beinvloedt het mijn humeur nogal. En op mijn werk vind ik dat toch wel vervelend. Ik hoop zo hard dat geen pijnlijke borsten een heel goed teken is en ik heb nog steeds totaal geen klachten, het blijft iets bizars.
Jah..ik dacht nog even: het zou zo'n "fallback rise" kunnen zijn. Ik wacht maar af. Meer kun je toch niet doen. Bij jou is ie zeker spannend aan het worden. Maar ik weet ook hoe enorm je bedok kunt worden door een prachtig temperatuurkaartje. Ik hoop gewoon dat je een mooie test krijgt één dezer dagen. Wanneer zou je overwegen te gaan testen?
Die 5temp. kijk ik niet echt meer naar, meestal duikelt hij toch op de dag van menstruatie naar beneden. Morgen temp ik misschien maar niet. Ik ga zaterdag of zondag testen. Morgen sowieso niet. Zaterdag zou ik ongesteld moeten worden. Er is nu trouwens wel wat lichte kramp, als ik het zo moet noemen in mijn onderbuik. Beetje lage rugpijn ook. Het is er wel, maar in zulke mate dat je denkt, is het er wel echt of wil ik dat ik wat voel? Was het maar vast zaterdag, dan wist ik al iets meer.
Wat ongelovelijk spannend weer meiden! Het is toch altijd wat die laatste dagen van de cyclus... En Helen, ik hoop dat jou temp gewoon mooi de lucht ingaat! Je hebt tenslotte ook een mooie posi ovutest gehad toch?!