Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Een heel duidelijke ja!

Bijgevoegde bestanden:

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Nieuwe dag, nieuwe kansen... gister bij het bezoek aan de chirurg meteen kunnen blijven en om 16 uur onder het mes gegaan. Borstabces is uitgeruimd en nu heb ik nog 2 gaten om uit te spoelen. Moet van binnenuit dichtgroeien, dus het zal altijd te zien blijven als ik lager uitgesneden truitjes of bikini draag.

's Avonds niet meer naar huis gegaan omdat ik zo groggy was door narcose en morfine. Nou ja... in elk geval goed kunnen slapen en nu zit ik weer lekker thuis op de bank. Thank god heeft mijn man zorgverlof, want ik kan Naomi niet optillen. Mijn man heeft helaas wel griep, dus voelt zich ook niets fit.

@ Hellen
    Ik dacht ook meteen aan fallback rise.... hopelijk is het dat. Ben benieuwd en jij al helemaal!

@ babke
    Temp morgen inderdaad maar niet nee en kijk maar gewoon wat er gebeurd. Veel sterkte met wachten.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Poeh Sandana, dat was me dus een hele ingreep ( letterlijk en figuurlijk). Ik hoop dat je nu dan eindelijk op de weg naar herstel zit! Beterschap voor jou en hubbie!!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeetje Sandana weet even niet wat ik zeggen moet.

Kon het toch niet laten en het is nog steeds 37. Gister 37,1, maar toen was ik ook veel later.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het blijft dus nog spannend, Babke!

Hier een mooie temp. Ben benieuwd of FF de dip van gisteren een Fallback Rise vindt, of dat ie van mening is dat ik dan pas mijn ei had.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik vul dan wel eens nog 2 hoge in om te kijken wat ff daarmee doet.

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ sandana, jeetje meis heftig hoor! Rustig aan daar hoor!

@ helen, dat ziet er goed uit! Ook al heb je je ei later gehad, je hebt dan nog een leger zaadcellen klaarliggen hoor!

@ babke, spannend! Ik duim voor je!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik hoop zo dat ik het niet inbeeld, maar ik wordt steeds een beetje wiebelig in mijn buik als ik iets moet eten.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Test is echt goed wit. Zou mijn lf dan weer langer geworden zijn? Of heb ik me toch vergist in mijn eisprong? Maar dat laatste geloof ik niet.

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb je ergens een tempkaartje? Dan kijk ik even met je mee.....

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik hoop ook dat je het je niet inbeeld Babke! :D Spannend zeg! :)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat is lastig beoordelen, dat kaartje. Maar Hee: geen bloed geeft moed, toch? Misschien testte je gewoon nog te vroeg. Ik blijf héél hard duimen !

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heel verhaal getikt, alles weg! Even kort nu

Knuf voor Babke, ik zie dat je ongi bent geworden.

Ik heb mijn kruis. Bij ff op research 5 dpo, bij CDTP 3dpo. Ruim genomen zet ik mijn nod op 1 februari

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Babke, aaah wat kut zeg! :( Had echt goede hoop! Knuffel!

@ Hellen, fijn dat je kruis hebt! Duimerdeduim!

Hier net 2e autotje gekocht voor erbij straks heel handig! :) Superleuk dingetje! Donderdag na geslachtbepaling ophalen! :D

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou eigenlijk nog geen ongi, was te snel. Maar 36,5 dus heb gewn hoop meer. Maar nu dus een lf van 14. Raar he? 11,12,13 en nu 14. Echt bizar. Maar goed, ik denk maar zo, nu mag ik met carnaval een schrobbeler.

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier ff een klein dipje. Iedereen reageert super op mijn lf van 15, maar ik denk alleen maar: weer een langere lf, maar wat heb ik eraan als ik toch niet zwanger wordt :(. Dan denk ik, zou het ooit wel? Maar goed voor Lotte (een van de pcos-ers, net zwanger) was het ook al ronde 15 en ik zit nu in 14. Dus ach. En van die 14 hebben we er 3 gehad zonder ei en 4 sowieso zonder bevruchting (slechte timing). Dus totaal 7 pogingen. Nou ja, 6, want 14 komt nog natuurlijk. En van die 6 1x een streepje. Ik houd daar maar aan vast. Maar die dagen van je menstruatie is dat best moeilijk. Gelukkig duurt het gevoel nooit te lang.
    Nou heb ik vanavond ook een vergadering waar ik totaal geen zin in heb.

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoi meiden,
    zit nog niet iedereen mee hier hè?
    Ben vandaag op controle geweest en de wonden zien er goed uit. Komt wel nog genoeg zooi uit, wel wat minder dat wat vloeibaarder en bloederiger is. Heb nog genoeg pijn ervan helaas...
    En moet psychisch ook echt herstellen, ik voel me verminkt. Ik kan dadelijk geen bikini of truitje/hempje dat wat lager is uitgesneden meer aan of je kijkt tegen dat litteken aan ;(

@ Babke
    Ik geloof inderdaad dat je met deze temp geen hoop meer hebt. Ik hoop zo op een wonder voor je.

@ noorus
    wat heb je voor een autootje gekocht? Hoe voel je je qua zwangerschap?

@ hellen
    duim weer voor je!

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En toen had ik gisterochtend een licht positieve test, gevolgd door een positieve cb met indicator.

Maar wèl veel kramp, hoewel ik ook misselijk en moe ben. Maar de kv vanochtend was heel erg licht. En ik probeer nog positief te zijn door te denken dat ik misschien later op de dag meer hcg aanmaak, maar eigenlijk ben ik doodsbang. En jullie zijn denk ik dan zeker degenen die mijn angst zullen begrijpen.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Whaaaahaaaa! Helen, wat leuk!!! Precies op tijd!

Van harte gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina