Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Maar ik ben écht nog niet gerust!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He meis, zie nu pas de rest van je bericht, zag alleen je banner. Balen, maar 2 dagen niet testen en heb vertrouwen. Meer kun je nu niet doen. Het komt goed, geloof daar in.

3. kimmie3103

1 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow hellen wat een geweldig nieuws!!!!! dit komt goed ga daar vanuit!!

ik heb 1 dag niet getempt (afgelopen vrijdag) en vanaf zaterdag is mijn temp omhoog gegaan

My Ovulation Chart || Ovulation Calendar

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hellen, waauuuuwww meis!!!! Ik ga echt keihard voor je duimen!!!! :D

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Oh Hellen, wat zou dat je gegund zijn zeg! We denken aan je, veel succes in de komende spannende dagen!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En Hellen hoe gaat het?

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja wel goed. Moe, misselijk, duizelig. En gisteravond een mooie donkere test. Ik heb kennelijk in de middag meer hcg.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh, ik ben helemaal blij voor je Helen!:D Je lijkt mij wel met een examen. Hoe hoger de druk, hoe groter de slagingskans. Hoe vindt je man het?

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hij is nog licht in shock en heeft de jacht geopend naar een 5 deurs auto. Typisch mannelijk-praktische reactie, hè :) ?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wahaha, leuk! Erg typisch mannelijk inderdaad. Wij hebben onze vijfdeurs afgelopen zaterdag aangeschaft. Een nieuwe witte Kia Cee'd station. Zo mooi. We hadden alleen een C1 en van de zomer kamperen wordt lastig, dus toch maar alvast voor groter gegaan.

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Oeh echt gaaf hellen die duidelijkere test, hcg moet zich toch opbouwen. Grappige reactie van je man ;)

Hier lukt het nog niet zo. Naast die operatie door abcessen kreeg ik griep en nu ren ik alweer 2 dagen continu naar de wc, darmen kompleet van streek! Wat ik nu weer heb opgelopen weet ik niet... de kleine doet het goed gelukkig, zou alleen wel wat meer mogen slapen. Is echt veel wakker op een dag.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    6 dagen na de eerste met 1-2 heb ik nu deze.
    Hopelijk is het volgende wat ik kom showen de eerste in een lange reeks mooie echos

Bijgevoegde bestanden:

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mooie test zeg!
    Hopenlijk ik die ook over drie weken. Mijn ovutest was vanmorgen nog negatief, maar sinds vanmorgen is bmm ineens zacht, slijmexplosie en veel steken. Hij zal morgen wel positief zijn schat ik. Ik vind het nog steeds zo raar dat ik nu een normale cyclus heb. Het is pas cd13 vandaag. Vorig jaar raakte ik nu zo'n beter zwanger van de vmk. Ik hoop dus maar dat dit gewoon mijn maand is en ik weer positief test op manliefs verjaardag. Was vorig jaar ook. Alleen toen de dag erna alweer mis helaas.

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Hellen, wat superfijn meis! En spannend je eerste echo!!! Ik duim nog steeds voor je!

@ Sandana, hoe voel jij je nu?!

@ Babke, spannende maand voor jou! Hoop op een mooi verjaarskado voor jullie! :D

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ hellen
    echt helemaal te gek! Missie volbracht zullen we maar zeggen ;)

@ babke
    spannende maand, lijkt me emotioneler dan anders. Hoop dat dit jouw moment word!

@ noorus
    met jou alles goed? Hier gaat het langzaam beter. Dacht wel weer iets meer te kunnen doen, maar nu heb ik weer pijn in mijn onderbuik. Hoop dat het gewoon vermoeidheid is en niet weer iets nieuws! Maar voel het met de 2 dagen rust nog niet minderen helaas..... weet niet zo goed wat ik ermee moet, ben nu wel achterdochtig merk ik.

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Eindelijk hier een positieve ovutest. Mijn temp was hoog vanmorgen dus de eisprong zal wel morgen zijn. Echt bizar, exact dezelfde dag als vorig jaar. Jammer dat je dat soort dingen niet vergeet he?
    Ik denk trouwens dat mijn ei toch iets later was vorige maand, dus dat mijn lf toch 13 of 14 was ipv 15. Als ik het vergelijk met deze ronde dan. Maar goed, blijf 15 wel aanhouden, zit ik altijd goed.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Spannende tijden weer! Ik duim zou

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Spannend babke!
    Alles goed met je hellen? Kun je het al wat geloven? :)

vandaag naar de chirurg geweest. Wondjes gaan goed, alleen had weer een rood vlekje op een bult. Hij duwde erop en er kwam door het wondgat behoorlijk wat pus, ik schrok me rot! En het wondje is al bijna dicht, ieks. Het is nog open gelukkig. Ga nu maar3 x spoelen ipv 2 x, hopen dat het nog wat open blijft. Maar de wondranden gaan steeds dichter naar elkaar toe... spannende tijd nog.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ieks, dat klinkt viezig hihi. Goed schoon houden dan maar.

Hier eisprong gehad gisteren, op exact dezelfde datum als vorig jaar, bizar he? Gisteren en eergister geklust en 2 dagen daarvoor, kansen optimaal dus, zou je zeggen. Ik ben benieuwd.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik duim weer!!!

En Sandana: ik hoop echt dat je nu snel van alle nasleep af bent, joh!

Gister nog even een CB indicator gedaan, ik wilde zó graag ook nog de 3+ zien. En die kwam, met een middagplasje. Dus so far, so good.

26 -2 voor het eerst naar de verlos......

Deel Deze Pagina