@ Babke, spannend meis! Hier wordt weer flink geduimd voor je! @ Sandana, klinkt heftig. Hoe is het nu?! @ Hellen, hoe is het met je?! Hier alles goed! Vandaag 18 weken, gaat echt wel snel ineens!
@ hellen klinkt mooi zeg! @ noorus Alweer zo ver op weg? Gaat echt snel zeg! Maar je voelt je goed begrijp ik? En gefeliciteerd met je meid!! @ babke hoe is het bij jou? @ hier Morgen op controle, wondje is bijna dicht. Heb steeds vuiligheid eruit kunnen duwen en volgens mij is het nu bijna weg. Verder alwéér ziek, keelpijn, misselijk en hoofdpijn. En ik heb net griep en een darminfectie achter de rug, pfff. Mijn lijf kan niets hebben momenteel. Morgen ook naar de bekkentherapeut, mijn oefeningen waren ontspanningsoefeningen, mag de spieren nog niet trainen. Morgen gaat ze mbv inwendig onderzoek kijken hoe het ervoor staat. Heb alvast maar eens met mijn eigen vingers geprobeerd, want nadat er iets uit is gekomen, is er niets meer in gegaan. Maar dat ging goed gelukkig, alleen voelde ik niets bij aanspannen. En volgende week dinsdag ga ik naar de osteopaat. Voor de kleine, omdat ze overdag amper slaapt en voor mezelf omdat ik wel een duwtje in de rug kan gebruiken na alles. Hopelijk kan hij ons goed helpen. En vanuit het werk moet ik naar de bedrijfsarts. Het voelt alsof ik me moet verantwoorden dat ik nog niet opgeknapt genoeg ben om te werken. Is hopelijk niet te streng...
Nou ja zeg! Ben net weer gaan lopen. En terug kwam ik langs de moskee. Staat daar zo'n clubje met meisjes en een jongetje varierend van vier tot twaalf jaar denk ik. Stoten me eerst expres aan en dan sorry mevrouw. Dus ik zeg, das niet zo netjes he om dat expres te doen. Als ik genoeg puf had gehad was ik op hun af gelopen maar liep te trillen want ronde was iets te lang geweest. En toen ik op veilige afstand was riepen ze dat ik een dikke kont had!!! Zo brutaal. Maar ja kwaad worden heeft toch geen zin. Heb geroepen "daar kan ik tenminste lekker mee zitten!". Hadden wij vroeger moeten doen tegen een volwassene zeg!
He bah, na gisteren is mijn temp weer verder gezakt. Dan zal ik morgen wel ongesteld worden. Echt balen, dan zou mijn lf nu maar 11 zijn. Wanneer komt ons kleintje toch eens langs?
Babke, jeetje meis.... Niet weer ongi hoor... Hoe zag je kaartje er deze ronde uit? Kortr lf is ook weet niet supergoed toch? Ga je aan de bel trekken? Ps. Aso die lui bij de moskee... Je zou ze wat aan willen doen... @ sandana, hoe is het nu met jou? Jouw laatste bericht was niet echt heel rooskleurig... @ hellen, hoe is het? Heb je al bijna eerste echo?
Nou ja een lf van 11 is niet te kort toch? Maak me daar niet zo druk om en ik moet eerst nog maar zien dat ik echt morgen ongesteld word natuurlijk. Maar baal wel ja. 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Mijn kaartje, niet veel getempt ivm carnaval. Maar de daling is wel goed zichtbaar. Overigens is de 37,3 wel heel hoog, dat heb ik nog nooit eerder gemeten. Misschien zat er wel iets, heb neit getest, dus geen idee.
@ Babke, ooh nee zeker niet te kort. Maar hij wordt wel steeds korter toch?! Denk idd dat de daling wel een vooraankondiging voor de ongi is...
Nee, hij werd juist steeds langer. Hij was van 9/10 naar 12/13 gegaan. Eind 2011 is hij zelfs een keer 8 geweest. Vorige maand dacht ik 15 dagen, maar ik denk dat ik 2 dagen abuis geweest ben met de eisprong.
Ik 'val' een beetje in dit topic maar wat is jullie ervaring met je cyclus na een vmk? Bij mij heeft het vloeien maar 2,5 dag geduurd en ik heb nergens last van gehad (geen kramp, niets)... Volgens de gyn kan het alle kanten op gaan maar ik moest in eerste instantie maar uit gaan van een voor mij normale cyclus (26-28 dagen)...
Vervelend dat je dit ook heb moeten meemaken Hier heb ik echt lang gevloeid. Dacht zo'n 3 weken. Cyclussen waren erna wel zoals ervoor!
@ Babke, ooh oke, dus hij komt nu juist weer een beetje op de oude lengte! Sorry voor mijn onoplettendheid... @ Cygnet, wat naar dat je een vmk hebt gehad. Het bloeden was hier ook best snel gestopt, maar mijn eerste cyclus na de MK's was wel heel lang bij mij... (50 en 48 dagen zo uit m'n hoofd)
@ cygnet2 Mijn ervaring was dat ik daarna meteen weer zwanger was. Vloeien had overigens 6 dagen geduurd plus nog wat dagen spotting erna (2 dagen). Normaal was het 5 dagen bij mij. Ik had meteen weer een normale cyclus. @ babke Wat een horken zeg bij die moskee.... belachelijk gewoon! Jammer dat je temp niet veel goed in petto lijkt te hebben. @ hier Weekendje weg geweest, toch wel lekker om even ergens anders te zijn. Volgens mij kan ik nu aan het echt opknappen toekomen. Bekkenbodem viel erg mee aldus de bekkentherapeute, ze had heel wat anders verwacht. Doe nu oefeningen, volgende week mag ik hopelijk met de nagym meedoen. Morgen naar de bedrijfsarts.... afspraak mocht ik niet verzetten. ben nu al boos, die arrogantie en dwang erachter. Vreselijk!
Welkom Yasmin en Cygnet trouwens, Aan mij heb je niet zoveel want mijn cyclus na de VMK duurde 150 dagen
Pfff... heb even van mij af moeten schrijven, zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/weer-werk/422440-conflict-werk-vinden-jullie.html#post14560027
He Sandana, ik het gelezen maar ik snap het niet helemaal. Ik lees namelijk in wat de bedrijfsarts zegt, wat jij ook zegt, halve dagen werken. Of bedoel je dat jouw werkgever gelijk wilt en je hebt afgesproken over enkele weken? Ik denk dat ik het gewoon zou proberen en dan merk je vanzelf dat het echt niet gaat. En dat zien zij dan zelf ook. En je kunt je altijd opnieuw ziek melden als het echt niet gaat toch? Of een nieuwe gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts?
Wij hebben een kloppend hartje gezien vanmiddag!! Wegens het "adepositas protocol" ben ik wèl weer verwezen naar de gyn voor verdere zwangerschapscontrole. Tot een bmi van 40 is het een overleg situatie, daarboven niet meer. 7 maart moet ik daar dus voor het eerst heen. Toch weer spannend.
@ Cygnet misschien een beetje late reactie maar ik had de volgende cyclus na mijn vk direct een goede cyclus weer en was ook gelijk zwanger. Had trouwens ook evenveel bloedverlies als een normale menstruatie bij de vmk. @ Hellen wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien yeah!! Nog last van klachtjes?? @ Babke hoe gaat het met jou? Zie dat je aan WW doet, succes! @ Noorus, was de 20 weken echo goed?? @ Sandana hoe is het met jou en je meisje? Ga zo je topic lezen. Wel gek idee. Morgen is het precies een jaar geleden dat ik een vmk kreeg. En zit precies in dit topic. Hier gaat het goed alleen heel druk met twee van die handenbindertjes.. de kleine heeft wel veel krampjes en geen idee wat ik er tegen kan doen. Heb alles al geprobeerd ongeveer. Hoop maar dat hij er dan gauw overheen groeit.