Net bij de gyn geweest en fijn gesprek gehad. Niets was nodig, maar voor onze gemoedsrust stemde ze overal mee in. Net progestron geprikt. Zaad donderdag of volgende week dinsdag inleveren en omdat wij al een half jaar bezig waren voor de cyclus stopte, zijn we nu dus ruim een jaar bezig en komen we in aanmerking voor iui. Dus maak de clomid op. 3-6 weer een afspraak en dan vermoedelijk iui. Die zag ik nog niet aankomen haha. Maar wat ons betreft prima. Geen pauze dus. En clomid is geen punt. Kun je prima blijven slikken zei ze.
Fijn dat je weer wat wijzer bent babke, hopelijk zet het wat zoden aan de dijk! @ hier vandaag gaan werken en manlief paste op de kleine. Heeft ze blijkbaar een huildagje. Ik kom thuis en meneer chagrijnig... dat ze wellicht ziek was want ze huilt van opstaan totdat ze weer slaapt zegt hij. Heb haar zelf nog niet gezien, ze slaapt nog. Maar dan word ik zo boos... hoe kun je nou zo kwaad zijn op zo'n kleine hummel. Hij zegt 'je weet toch dat ik niets kan met doelloos gejank'. En als ik dan vraag wat er doelloos is aan huilen als je ziek bent of om een andere reden wordt hij daar weer boos om. Wat moet ik nou met zo'n kerel?
Ach gossie. Je man moet gewoon wennen joh. En niet elke man kan omgaan met huilende baby's. Zit niet in de genen denk ik, maar ik snap je frustratie, ik zou ook kribbig reageren. Al is dat niet helemaal terecht denk ik. En inderdaad doelloos is het niet, want Naomi kan nog niet praten dus ja, ze moet het op een manier uiten. Gaat het nu al beter met haar?
Ik heb weer een achterlijk kaartje zeg! 38ff41 Ovulation charts on FertilityFriend.com Hij daalt al al 3 dagen, maar ik zit pas 9 dpo! Als mijn lf maar weer niet korter is
@Sandana: mannen en baby's werkt soms niet. Weerhelft kon er ook niets mee. En hoe blij hij ook is dat we nog een kleintje gaan kijken, hij geeft ruiterlijk toe dat ie zich absoluut niet op de babytijd verheugt.
Ja... hij is gewoon niet de geduldigste. En hij moet duidelijkheid hebben anders gaat het niet goed. Vandaag had Naomi een huilbui die ik helemaal niet van haar ken, ze huilt nooit bijzonder. Ik denk dat dit met een sprongetje van doen heeft als ik het zo naast de maandag zet. @ babke Inderdaad heel apart kaartje... hoop dat je niet ongi wordt! Veel succes en een portie geduld in elke geval!
Ik ben net gebeld door de gyn en mijn progestron was 111!!!! Vorige keer 24. Op Freya staat dat het tussen de 12 en 60 meot zitten. Nu denk ik alleen nog maar meer dat er iets zat.
Ow Babke wat is dat dan vervelend.... Wanneer was je progesteron geprikt trouwens? Ik zie wel dat je weinig menstruatie aangeeft en je temp stijgt weer??
Inmiddels is dat niet zo weinig meer. Ik had gisteren best veel bloed, dus ga wel uit van menstruatie. De tempstijging komt door clomid denk ik. De waarde is vorige week maandag geprikt een week na de eisprong.
Nog even een leuk nieuwtje: Zaterdag hebben we de geslachtsbepaling gehad en onze kleine meid wordt grote zus van een...........BROERTJE!!!!
@ Hellen Wat leeeeeeeeeeeeeeeuk voor jullie! Hoe gaat het met je? @ babyengel Hoe is het met jou kleine? Doet hij het goed? Hier alles prima. Naomi heeft vorige week dinsdag haar 3e enting gehad. Ziek daarna, zo zielig! En volgens mij nog wat er bovenop gekregen. Diarree en vandaag is het nog niet helemaal over. Ziet er nu juist wat geleiachtig (slijmerig) uit. En ik was ook wat dagen ziek, zonder diarree trouwens. Ik was maandag echt misselijk en duizelig... was even bang dat ik weer zwanger was. Eigenlijk hoopte is het best, tot ik zo ziek werd dat ik dacht: zo wil ik het niet nog een keer. Maar ik moet ook gewoon even wachten met alles wat ik gehad heb, september pas weer op zijn vroegst starten.
He wat leuk een jongen! Een koningskoppel. Hoe vind je partner het? Wel leuk zeker, nog een vent in huis? Hier alles goed. eisprong weer net gehad. Uitslagen zaad waren prima, mijn progestron was 111, dus erg hoog. Wij hebben dus besloten de iui uit te stellen tot het najaar (okt/nov). We hebben er nog geen zin en aangezien de waardes goed zijn, gaan we voor ons uithoudingsvermogen We hebben een prima samenlevingstest gehad, het zaad is goed en 2x een aantoonbare bevruchting gehad, dus er moet een keer komen dat het raak is. Sandana, heb je getest? Of was je gewoon niet zo lekker?
Sandana, hoe is het nu? Zie een spannende handtekening? Hier net eerste iui achter de rug. Bijna 20 miljoen zaadcellen na opwerken. Was erg mooi zei de gynaecoloog.
Ik zal morgen berichten of het raak is of niet. Heeft trouwens niets met de misselijkheid van mijn vorige bericht van doen. We hadden gewoon ineens iets van: het voelt goed, laten we mijn lichaam maar beslissen of het goed is of niet. En we zaten vlak voor de eisprong dus is nu spannend! Toch al IUI gehad ondanks dat je eerst wilde uitstellen? Wat is dat eigenlijk precies? Kunstmatige inseminatie? Viel het mee?
Ja toch maar gedaan. Baat het niet schaadt het niet. Sowieso pas werr in sept vanwege zomerstop en onze vakantie. Ze wassen het zaad. Alleen de goede cellen blijven over. Dat waren er 20 miljoen. Die brengen ze dan via een klein slangetje in, in de baarmoeder. Ik heb dinsdag pregnyl gespoten om de eisprong te stimuleren. Die was als het goed is vandaag. Afwachten nu dus
Sandana, ik zie je banner.. gefeliciteerd! Snel raak zeg, zal wel pittig worden straks. Hier gaat het wel goed, maar hij is een pittige baby, slechte slaper.. dus leed daar zelf ook wel onder.. veel moe en zo druk. Mochten we ooit nog een kindje willen, wacht ik wel tot de boys op school zitten, dit is echt zwaar. Maar zal vast ook heel erg aan e kinderen liggen. Babke.. zijn jullie nu met IUI begonnen? Spannend hoor, ik duim! Lang genoeg geduurd.. hoop dat het nu eens raak mag zijn bij je. Hellen, fijn dat de 20 weken echo goed was! Dat is toch altijd een hele opluchting.. Noorus, voor jou nu echt gaan aftellen he? Spannend meis!!
Sandana: GEFELICITEERD! !!! Babke: ook ik duim voor je! Noorus: Hoe gaat ie? ?? Had weer geen meldingen ontvangen. .. sorry voor de late reactie