@ Sandana, gefeliciteerd meid!!! Snel raak weer zeg! @ Babyengel, ja als je pittige kindjes hebt, kan ik me voorstellen dat je liever even wacht ook... Is er een oorzaak gevonden voor het slechte slapen van je kleintje?! Is dat overdag ook zo of vooral snachts?! @ Helen, hoe is het met jou?! Je bent al weer een heel end! Hier gaat het super eigenlijk! Ben heerlijk met verlof en besef soms ineens dat de bevalling echt al snel kan plaatsvinden. Maar kan ook nog even duren. Meer dan afwachten kunnen we niet doen! Maar ik vind het niet erg hoor, voel me prima (rugpijn en bekken spelen wel op, maar verder allemaal te overzien) dus ze mag ook nog wel even blijven zitten van mij!
Het gaat redelijk. Heel veel bekkenklachten en last van de prikkelbare darmen. Maar de kleine groeit als kool ( boven gemiddeld, dus binnenkort wel glucose dag curve) maar zelf nog maar plus 2, 5 kilo. Dus dat is heel goed. Ja. . Over de helft alweer. .. tijd vliegt, zeker bij een tweede!
Wat leuk allemaal. En Noorus, voor jou gaat het helemaal opschieten nu. Spannend hoor. Ik mag nog een kleine twee weekjes wacht. Fingers crossed dus.
Ehm, ja, gewoon haha. Beetje ongip[ijn, maar maar heel lichtjes. Verder vooral happy. Maar geen klachten. Behalve dat mijn concentratie op het werk ruk is
@ babke Proficiat, wat ontzettend goed meteen met je eerste IUI! Zal nog wel even spannend voor jullie zijn deze eerste weken. @ babyengel Geloof ik wel dat 2 kleintjes echt zwaar is. Naomi is gelukkig makkelijk, daarom hebben we het natuurlijk ook eerder aangedurfd. @ hier Aftellen naar de eerste echo volgende week donderdag. Vindt het echt spannend
Spannend! Hopelijk mooie echo's voor jullie beiden. Ik denk stiekem dat jullie allebei een jongen krijen hihi. En spannend wanneer Noorus gaat bevallen! Hellen alles nog goed? Nog veel last van je bekken? Ik ben ook weer aan het tempen. Maar dan als anti-conceptie.
@ babyengel Ergens zit ik ook aan een jongen te denken. Dus ben erg benieuwd! Maaruh... tempen als anticonceptie? Hoe moet ik dat dan zien? Lieverd, 3 dagen terug was mijn eisprong, dus 5 dagen geleden hadden we niet mogen vrijen? Haha... Ik neem aan dat je meer naar je slijm kijkt toch? En naar je baarmoedermond?
Ze heeft misschien zoiets van: gaat't fout no problem? Als je regelmatig bent weet je na verloop van tijd wel wanneer je moet onthouden, maar ik zou er niet aan moeten beginnen haha. Ik snap trouwens neit dat mensen 3 maanden hun mond kunnen houden zeg. Ik wil het van de daken schreeuwen. Omdat wij ook open waren over de iui zijn we nu ook open en dat voelt goed. Ik vind het wel jammer dat ik van mezelf nog niet mag shoppen. Ik zie zoveel leuke dingen. En ik mag nu ongegeneerd kijken! Kon het niet laten om zondagavond nog een test te doen. Zo'n echt ongevoelige van de medique apotheek. Nou die knalde ook van de stick af. Begon me accuut af te vragen of ik 1 of 2 embryo's kweek. De CB gaf al 2-3 aan voor ik 2 weken was namelijk. 17 juli zal ik het weten. Hoe gaat het met jullie allemaal? Long time no see. Noorus en Helen, al veel kwaatjes of valt het mee? Sandana, wij zitten maar twee weken na elkaar Leuk!
bij mij is het dit keer echt een rare cyclus.... ik ben nu 3 dagen overtijd, de testen zijn steeds negatief maar mijn temp blijft hoog en geen rode duiveltjes te zien! heeft iemand van jullie zoiets weleens meegemaakt? My Ovulation Chart || Ovulation Calendar
hmm lastig, maar stel dat de innesteling gisteren was, dan test je pas over een paar dagen positief. Spannend hoor en rete irritant! Ik duim voor je
Dank je babke Ik kon het vandaag weer niet laten en heb er toch een test tegenaan geknald. Ik dacht een vage lichte streep te zien en vergeten weg te gooien, toen ik later keek was er wel een lichte streep te zien ( manlief zag het ook) maar nu weet ik dus niet of het een indroogstreepje is. Ik ga over een paar dagen weer eens testen tenzij mijn ongi toch komt