Kimmie, ik denk dat eisprong pas dag 27 was, 4 dagen later dan FF nu denkt. En dat je dus nog een paar dagen geduld moet hebben.
Sandana: ik heb echt geen idee meer hoe het zit.... Als dat zo zou zijn waarom zet ff het dan op 23? Ff heeft het bij mij nl altijd goed gehad....
Het zou wel kunnen wat Sandana zegt hoor. FF twijfelt zelf ook aan de stippellijn te zien. Nog een paar daagjes geduld en zaterdag nog eens testen als je nog niet ongesteld bent dan.
@ kimmie Ik zie nu helemaal geen stippellijn meer, maar ik ben echt zeker van dag 27. Kijk maar een wat je temp ervoor en erna doet. Je hebt helaas wat spotting zie ik? Heb je dat vaker meerdere dagen of is dat nieuw?
@sandana, ja ik snap er helemaal niets meer van.... mijn stippellijn opeens verdwenen en is nergens meer terug geplaatst. ik heb er spotting neergezet omdat niet de menstruatie is zoals ik die normaal heb. ik kan het nu (bij wijze van..) met 1 inlegkruisje af alhoewel ik denk dat dit wel mijn gewone menstruatie zou moeten zijn.
@ kimmie Ja vreemd... Is je temperatuur nog hoog? Want ik kan je kaartje niet meer bekijken. Zo ja dan moet je wellicht toch nog eens een testje wagen om zeker te zijn...
@ sandana, vandaag was mijn temp 36.5 dus Laag voor mijn doen ben bang dat het wel Mijn menstruatie geweest is
Wat jammer Kimmie, was inderdaad een raar kaartje zo.... Had wel goede hoop toen je temp zo mooi hoog bleef, maar denk idd dat je spotting dan je menstruatie is geweest... @ Babke, hoe is het met jou meis?! Hoe voel je je?! @ Sandana, hoe was je echo?! En hoe voelt het om weer zwanger te zijn? Hier alles goed nog! Vermaak me nog steeds prima en voel me goed! Maar mijn buik begint wel steeds onrustiger te worden, dus ben benieuwd of dat vooraankondigingen zijn
He Noorus, ja alles nog steeds goed hier. Ik heb er vertrouwen in. Ik voel me goed. Vooral zere borsten en ik heb sinds zondag het diee wat moeier te zijn. Vorige week een mega migraine aanval gehad, die ik wel wijt aan de zwangerschap. Verder nog nergens last van. Houden zo dus. Maar dat zal ik vast geen acht maanden volhouden haha Spannend hoor bij jou. Wanneer ben je uitgerekend? Ik ben jarig op de 13e. Dat is een hele mooie dag
@ noorus Poe ja, komt echt dichtbij nu hè! Ik weet nog dat ik het apart vond om over enkele weken ineens die buik kwijt te zijn en een kindje in mijn armen te hebben. En nu? Heb het behoorlijk zwaar. MOE, moe, moe. Als ik moet werken gaat het nog, ben ik vrij dan kom ik echt amper mijn bed uit en krijg ik niets gedaan. Naomi heeft dus een moeder die zich uit bed moet slepen voor haar. En ik was altijd iemand die bij het eerste geluid van de wekker al naast bed stond. Verder blijft het eigenlijk onwerkelijk... zo ben je voor je eerste kindje bezig en zo ben je al zwanger van de 2e. Verder nog niet heel misselijk of zo, wel wat lastigere momenten. Bij Naomi was ik nu al behoorlijk misselijk, dus hopelijk blijft het uit Ik snap nog steeds niet hoe je hier echt foto's in een bericht kunt plaatsen dus maar een linkje van Naomi's foto: Mooie meid hè? De echo was leuk, knipperlichtje te zien. Wel minder duidelijke foto's dan toen bij Naomi, maar we weten genoeg Zit nu achter de laptop dus ik kan de echo niet inscannen, straks ff op de grote pc doen.
Hoe is het hier met iedereen? Ik moet nog een paar dagen wachten op mijn echo. de 17e mag ik eindelijk! Voel me verder prima. Wel af en toe wat opgeblazen gevoel als ik iets gegeten heb. (is dat normaal zo snel al?)
Noorus!! Meldplicht!!!! (tenzij je nu ligt te puffen, natuurlijk *grijns*) Hier verder alles okee. Doodop door slecht slapen vanwege mijn bekken, maar vandaag alweer 27 weken en dus gaan we het laatste trimester in. Maandag doen we toch alsnog een 3/4d echo....want ik ben té nieuwsgierig. Dochterlief gaat dan ook mee, want dat is ook wel leuk voor haar begrippen. Kamertje gaat nu binnenkort ook maar eens beginnen. Sandana: fijn van de goede echo..het blijft bijzonder, he? En Babke: nog even wachten en dan kun jij jullie boontje ook zien!
Heej lieve meiden! Waarschijnlijk zijn jullie al op de hoogte (heb hier nu al even niet meer bijgelezen), maar wij zijn 13-7-2013 trotse ouders geworden van dochter Tess Feline De bevalling was best pittig. Mijn ontsluiting kwam ondanks het strippen en breken van de vliezen maar niet voldoende op gang. Uiteindelijk zijn we om 3 uur snachts naar het ziekenhuis vertrokken waar ik aan de weeënopwekkers ben gezet. Binnen 2 uur zat ik op 9 cm ontsluiting en na een uur (waarvan een half uur persweeën opvangen, auuwww!) kon ik gaan persen. In 11 minuten kwam Tess met haar vuist de lucht in op de wereld. Wauw!!! Nu ik het opschrijf moet ik ervan janken, terwijl ik op dat moment alleen maar verbijsterd was... We mochten vrij snel naar huis en maken het hier goed met elkaar. Tess drinkt al goed uit de borst en is zo'n mooi en tevreden meisje! En pfff wat kan ik nu al genieten van het kijken naar haar en haar papa samen... Dikke knuffel van ons!
He Noorus gefeliciteerd! Dat is een hele mooie datum . Ik scheel precies 30 jaar met je dochter Geniet ervan!
NOORUS GEFELICITEERD!!! Inderdaad heftig hè zo'n bevalling... erg overweldigend allemaal. Het had hier al met al 35 uur geduurd, maar achteraf kon ik er toch positief op terugkijken. Jij ook hoop ik? En inderdaad ben ik ook benieuwd naar een foto, maar haast je vooral niet. Ik moet nog een weekje wachten op de volgende echo... zijn dan 11 weken ongeveer. En dan zal ik de uitgerekende datum te horen krijgen. Staat nu op 13-02-2014. Alles goed met de andere dames?