Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank meiden!

Pfff zo'n kraamweek is wel overweldigend hoor, wauuww....

Hier even een kiekje van ons meisje :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat een mooi meisje!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En nog eentje om het af te leren ;) Een kusje van Tess ;)

Hoe voel jij je Babke?

En Hellen, tijd gaat best hard nu voor jou al! :)

Sandana, al aan het idee gewend dat je weer zwanger bent? Spannend volgende week weer een echo!

Bijgevoegde bestanden:

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Owww...wat een droppie!!!!

Jaa..het gaat hard nu. Ben nu aangekomen in het laatste trimester..

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier vooral alleen maar honger. Wat ik vlak voor de iui was aangekomen is er nu langzaam weer af aan het gaan. Heel apart. Veel eten/snoepen en niet aankomen :(

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Niet zo verwonderlijk: je lichaam werkt op volle toeren nu, ook al is er nig niets te zien!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat een lief Koekadekentje zeg. Neem ten minste aan dat het Koeka is?

Hoe is het trouwens met Babyengel?

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Lief hoor Noorus!

Pfff.... vanavond alweer de laatste nachtdienst voor het komende jaar. Heb er 3 gehad in totaal en geen nachtdienst gevalt me goed! Ik ben echt aan het aftellen naar de echo van volgende week donderdag.

Heb wel een hekel aan mijn buik. Had nog een behoorlijke buik na Naomi's bevalling die niet weg ging. Maar okee, heb ook nog niet echt veel moeite gedaan daarvoor. En nu ga ik natuurlijk niet afvallen ;)
    Maar toch vind ik het verschrikkelijk... kan niet wachten tot de kleine wat groter is dat het weer mag :)

9. kimmie3103

1 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyyyy dames,

Ik mag ook bij de club zwanger zijn!!!!

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He wat leuk! Welkom ;). Er is nu gewoon niemand meer over!!:D

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gefeliciteerd Kimmie!

12. kimmie3103

1 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je, nu maar hopen dat het ukkie blijft zitten!!!!!
    hoe gaat het bij jullie??

13. Hee meiden, hoe gaat het?
    Ja sorry, ik ben niet zo actief. Megadruk met twee van die kleintjes. Merken jullie straks wel, Hellen en Sandana.. :p

Kimmie, gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Hellen, hoe gaat het? Nog paar weekjes he!

Noorus, wat een prachtige meid!! Hoe gaat het met jullie, doet ze het goed? Geef je eigenlijk bv of fv?

Sandana, hoe gaat het met Naomi? Ze ziet er goed uit op je avatar, lekker meisje zo te zien.

En Babke, hoe bevalt het zwanger zijn? Heb je het al verteld? Haha, ik heb het bij mijn dochter* 23 weken stilgehouden en de laatste keer met 18 weken verteld.. mocht ik nog een keer zwanger worden hou ik nog langer mijn mond denk ik. Geen moeite mee. Maar eerste keer vond ik het ook moeilijk om mijn mond te houden.

He, fijn al die goeie echo's.

Ik heb zelf nog steeds geen cyclus. Nee, ben niet zwanger. Mijn temp is altijd en immer 36,8 al maanden nu. Daaruit kan ik wel opmaken dat er nog niks in mijn lichaam gebeurt. Ach, geef nog bv, dus heel raar is het niet.
    De kleine man gaat heel hard in zijn ontwikkeling. Hij kruipt, staat zelfstandig, trekt zich overal aan op en loopt achter loopwagen + aan 2 handen mee. Eerste half jaar was heftig hier. Hij was echt een huilbaby. Nu hij alweer een tijdje vast voedsel krijgt en zich beter kan vermaken door het kruipen, gaat het beter.
    Een volgende staat nog niet op de planning. Voor nu dan. Maar op een dag wel, hoop ik. Ml heeft er alleen nog niet zo'n zin in + ben nog erg moe, dus wacht nog wel even. ;)

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb het gelijk verteld. Zag geen nut in voor me houden. Vind het ook wel makkelijk. Volgende week termijnecho.
    Gaat super hier. Sinds een paar weken echt al aan de positiekleding. Wat een verademing voor je darmen!
    Maar moet snel verder. Doei

15. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ kimmie
    proficiat! De hele club heeft geluk nu! Hoe ver ben je?

@ hellen
    Hoe staat het er bij jou voor? Alles nog goed?

@ babke
    Fijn dat je je goed voelt, niet misselijk of zo?

@ babyengel
    Ik ben toe aan een nieuw fotootje van Naomi. Maar ze is zo lief en makkelijk. Ze begint nu wel echt haar willetje te laten zien. Ze probeert te kruipen, dat is het nog niet echt maar ze komt vooruit :)
    Jij hebt ook een mooi mannetje zie ik gelukkig ben je die huilperiode nu voorbij. Dat is meer genieten dan.

En nu gaat het prima, wel wat misselijk soms, maar vooral moe. Gaat wel steeds beter weer gelukkig. Zal zeker druk worden dadelijk... ik heb het met 7 weken verteld bij beide (alle 3 eigenlijk met de vmk erbij). Zie geen nut om het voor me te houden. Trouwens... ik heb echt al een mega buik! Ik had nog een zwangerbuikje van Naomi, dus nu springt het eruit. Ik heb het eerste trimester er alweer opzitten zeg en Naomi is pas 8 maanden oud ;)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Fijn hè, zo'n plofbuik had en heb Ik dus nog:)

31Weken alweer vandaag! Gelukkig nog maar alleen vandaag en morgen werken, want de slapeloosheid door de BI hakt er flink in. En ik hen me toch een dikke voeten ... kan vrijwel niets met aan. En dat is vervelend, want ik staan normaliter orthopedische schoenen. .

Maar verder kijk ik vooral uit naar iets meer rust. Het kamertje is eindelijk leeg en het is het wachten op de stukadoor. Dan komt er eindelijk een beetje schot in de zaak.

17. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ hellen
    Als ik zo'n plofbuik houd.... dan ga ik echt dood! Ik zag er zo super zwanger uit en kreeg ook die vragen! Akelig toch als je dat niet bent.... Dan ga ik er toch echt verder mee. Maar ik ben te vroeg met klagen ;)

Je bent nu vrij... lekker zeker? Valt een last van je af toch... even gewoon je gezin.

18. kimmie3103

1 nov 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik was super onzeker en dus ook hier wat minder te vinden. Ik heb vandaag weer een echo gehad en ben nu 6w en 4d :) EN we hebben een KLOPPEND HARTJE gezien!!!!! Helemaal blij nu en een stukje onzekerheid is nu ook weg

Deel Deze Pagina