Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hellen1971, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dat het komt is in elk geval zeker... soms moeten we geduld hebben.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Haai ladies! Tja ..geduld hebben, het is niet altijd gemakkelijk!
    Hier vandaag wéér 0.1 erbij, dus een langzame, maar gestage stijging. Hij zal nu ongeveer wel op zijn hoogst zijn. Intussen allerlei "waarnemingen" bij mezelf, maar op 5 (bijna 6) DPO is het natuurlijk nog veel te vroeg om daar enige conclusie aan te verbinden.

3. @ Babke, ik hoop dat dit dipje een ei voorspelt!

@ Hellen, die temp van jou stijgt mooi door zo! Rond jouw eisprong ziet het er wel iedere maand anders uit valt me op. En ach, soms merken we nu eenmaal al vroeg wat dingen in de luteale fase. Ik gooi het op een goed actief progesteron. :D :p

Sandana hoe is het met jou?

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Babyengel: zou dat iets zeggen dan, als het er elke maand rond de eisprong er anders uit ziet??? Wat valt jou dan trouwens op?

5. Ik zou het niet weten, denk niet dat het uitmaakt. Je kan uit jouw kaartjes iedere maand een eisprong halen, da's wel belangrijk. Maar vorige 2 maanden had je die fallback rise, nu een hele gelijkmatige stijging. Dat viel me alleen op. Kaartjes zijn toch ook nooit hetzelfde? :)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hellen, ik vind jou stijging ook fascinerend. Wat mij betreft nog een mooie fallbackrise erin ;)

Ik speel boter kaas en eieren geloof ik. Vrijdagochtend een smiley, vrijdagmiddag en gisterochtend een rondje en vandaag weer een smiley.
    Ik had gisteravond weer last van mijn onderrug en onder
    Buik, dus ik hoop eigenlijk dat het gisteravond was.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babke
    weer een positieve ovutest zie ik? Hopelijk wil je eitje nu eindelijk...

@ Hellen + babyengel
    ja inderdaad, de vorige keren had hellen zo'n duidelijke fallback rise. Misschien is dit nu een mooi teken! Rond de eis[rong dat het er steeds anders uitziet is denk ik meer odmat je maar 1 x op de dag kunt tempen en dus maar 1 moment op de dag wat vangt aan informatie.

Hier ook weer wat stijging in de temp. Ben benieuwd, voel helemaal geen pré-mensturele (om het zo maar even te noemen, verkeerde bewoording ik weet het) dingen, dat had ik voor de vmk ook. Geen pijnlijke borsten. Wel een pijnlijke baarmoeder trouwens... was voor de vmk meer steekjes.
    Dus misschien goed teken hier.
    Wat ik raar vind is dat ik na de eisprong nooit klachten had, alleen meestal pijnlijke borsten. Sinds we besloten hebben om aan kinderen te beginnen voel ik steekjes in mijn buik erbij. Misschien let ik er nu meer op?

8. z0nne

z0nne Niet meer actief

Hellen en Sandana, mooie stijging bij jullie ;) spannend weer :D
    Babke, ik hoop dat je eitje nu wel springt... kom eitje van Babke, spring eens!!
    Babyengel, hoe voel je je? hebben jullie het al verteld?

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha er roepen er nu veel om mijn eitje, maar is zeker oost Indisch doof :D

10. JOEHOEE ei van Babke.. vertel jij ons eens even wat je van plan bent! We raken allemaal in de war van jou!

@ Sandana, nog een beetje vroeg om iets zinnigs over je kaartje te zeggen, maar ik hoop dat het wat goeds betekent! En ja als je zwanger wilt worden ga je ineens overal op letten he ;)

@ Mae-lin, wat lief dat je dat vraagt. Nee hier wordt voorlopig nog niets verteld. Voel me wel goed, naast dat ik misselijk enzo ben :p

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat goed Babyengel dat je je goed voelt! "Kleintje van Baby Engel!!! Blijven zitten he? Lief zijn voor mama ;)"

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hello ladies! De stijging zet op 6 DPO ook nog door: 37,2. Weird hoor. Toen ik zwanger was, ging ik overigens op en neer. Maar steeg ie na mijn ei wel ineens enorm: van 36.5 naar 36.7/36.9/37.1. Nu gaat het wat langzamer. Ik durf er echt geen conclusies aan te verbinden. Heb nog wat bibberknietjes sinds vorige maand.

Hoest verder hier?

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb zojuist weer een negatieve test gehad. Stom klote ei!!! Het is maar goed dat ik vrijdag op vakantie ga. Buiten de thermometer neem ik niets mee. Rust in mijn hoofd. Pffff

Balen hè Hellen, dat wachten?

14. Wat een stom ei zeg.. ik hoop dat ie stiekem nu is geweest. Anders ga ik boos worden op dat ei van jou, sorry! Lekker hoor dat je op vakantie gaat, kan je je aandacht iig van dat rare ei afhouden.

Hellen dat is begrijpelijk en herkenbaar dat je 't ook wel eng vindt. Ik vind je kaartje er netjes uitzien. Je temp stijgt mooi hoor. Geleidelijk, maar overduidelijk. Mijn ervaring is toch wel dat ieder zwangerkaartje er toch weer anders uitziet. We duimen gewoon door. ;)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wordt maar boos engel. Hij komt echt nog niet. Alles is ook weer creamy. Dit wordt gewoon een eiloze ronde.

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou Babke...gaat niet lekker zo :(

Hier 0.1 lager, maar keurig nog steeds. Past ook meer in het beeld wat vertrouwd is. Naast last van mijn darmen, moeheid en heul zere (..) verder niet heel veel gekkigheid

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Sorry dat ik stiekem even in kom breken, maar ik wil Babke in het bijzonder even een hart onder de riem steken. Ik zit nu in mijn eerste cyclus na een VMK van 5,1 weken en had voor die tijd altijd een redelijk nette cycluslengte... Mijn ei leek ook maar niet te springen deze cyclus (had wel al weken ei-symtomen, om gek van te worden) en eindelijk op dag 37 is mijn ei gesprongen (ik had niet eens onwijs eggwhite, maar wilde een kruis op FF, vandaar dat ik het heb ingevuld ;)). Ik ga duimen voor een ei voor jou 1 dezer dagen!

Liefs, Noorus

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ Hellen
    ik ga met je mee, hier ook 0,1 lager. Wist ik gister al dat dit zo zou zijn... waarom weet ik niet.

@ babke + noorus
    ja het eitje komt nog wel... maar genoeg geduld nodig. Snap wel dat ze er af en toe gek van word. Als ie komt bouwen we een feestje!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat lief Noorus!!! Ik lees het vaker dat het later is na een vmk en ik heb van nature een langere cyclus, dus zal mijn uitwijk na de VMK ook wel langer duren :) Op welke dag had hij normaal bij jou moeten springen? Ik ga je kaartje bekijken.

@Sandana, ik ga vrijdag naar Florida, dus als ze daar wifi hebben, kom ik de stand vaken af en toe wel even doorgeven. Maar wel iets minder frequent dan nu. Is ook maar beter ook haha. En ben ook wel benieuwd naar jullie ontwikkelingen.

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Noorus, heb je kaartje gezien. Dat lijkt inderdaad verdacht veel op mijn situatie. Jij zit normaal zelf op dag 15, ik op 25. Dan heb ik nog wel even :)
    Dit geeft een mens rust :D

Deel Deze Pagina