Ik had op dag 14 en 15 positieve ovutesten. Dag 16 (gisteren) was het weer negatief. Wat ik heb begrepen is dat de eisprong binnen 48 uur na de eerste positieve test plaatsvindt. Ik ben sinds dag 1 braaf aan het tempen, maar mijn temperatuur is al 5 dagen constant (36.3) En dat bijna 3 dagen na de eerste positieve test. Waarom blijft de stijging uit? Heeft een van jullie enig idee? Ga een beetje twijfelen of ik uberhaupt een eisprong heb (gehad). X Mijn kaartje: 1539e1 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Heb even je kaartje bekeken en denk dat je morgen nog even moet afwachten. Ik had vorige maand op dag 12 een superpositieve ovutest en pas op dag 15 steeg mijn temperatuur. Volgens FF op dag 14 een eisprong. Dus als bij jou dag 15 de postieve OPK was en je eisprong is gewoon een beetje traag na die piek (iedereen is immers anders), dan is eisprong wellicht op dag 17 en stijgt je temperatuur voor het eerst op dag 18. Morgen dus. Nog alle hoop!
@MRS Blossom: het kan wel dus.. Ik hoop morgen op een stijging. Verschrikkelijk dat wachten.. Het komt namelijk voor dat er wel een ovu plaatsvindt, maar geen eisprong. Daar ben ik een beetje bang voor..weet niet waarom. @Sandana: ja klopt. Vandaag was mijn cervixslijm alweer droger..