Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xprissiex, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ;)

In ronde zes wist ik het zeker ik ben zwanger.. Ik een test gedaan en ja hoor mijn eerste tuurstreepje.. Maar het was erg vroeg dus nog een paar dagen gewacht, helaas tweede test was wit dus kon er vanuit gaan dat het mis was gegaan :( Werd ook ongi. dus ik vol goede moed op zoek naar een nieuw eitje, iets wat niet gelukt is want heb nog steeds geen ei gehad geen ongi.. frustrerend dit! Was zo blij dat ik eindelijk een redelijke cyclus had.... Ik heb wel met regelmaat krampen/steken in me onderbuik, waarvan gisteren zelf heel erg! Maar ook dat had niks te betekenen :( :( Voorlopig blijf ik dus in ronde 7 hangen... :x

mijn vraag hoe was jullie cyclus na een vroege miskraam?
    En werd je daarna snel weer zwanger?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Wat vervelend allemaal voor je!
    Ik heb geen ervaring met een vroege miskraam, maar hoor wel vaker dat je lichaam dan wat van slag kan zijn.

Misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen.

Ik wens je veel succes!

3. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Ik ben eindelijk 45 dagen na miskraam ongesteld geworden. Je lichaam kan er goed door ontregeld raken.

Welke dag zit je nu?

4. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther dank je wel :)
    Dag 41.. Wordt echt gek! :(

5. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Hoi,

Ik heb 23 januari een vmk gehad,
    werd 10 februari weer ongesteld,,
    als mijn cyclus een beetje normaal is gebleven moet ik volgende week weer worden, maar dat is afwachten...

6. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd twee dagen na die test ongi. Was wel minder heftig. Daarna weer op zoek gegaan naar een ei maar helaas. Ben na dag 25 gestopt met testen. Inmiddels nog steeds geen ei en geen ongi. Heb wel steeds buikpijn. Komt en gaat. Hoop dat het een goed teken is!

HA zei nog ja je moet ook niet voor je nod testen. Normaal merk je niks van een mislukte innesteling. Maar ik wist gewoon zeker dat het raak is was daarom teste ik..

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bij mijn eerste mk met 7 weken was mijn cyclus meteen weer normaal en was meteen weer zwanger

Afgelopen 14 januari een vmk gehad met 5 weken en mijn ei kwam 5 dagen later als normaal dus nog redelijk netjes al zeg ik het zelf

Ook deze keer was ik meteen weer zwanger

8. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik kan hier helaas over mee praten, ik had 24 dec een positieve test en helaas 30 dec een vmk gehad. Ik ben gelukkig op 27 januari weer ongesteld geworden, mijn lichaam ging gewoon weer verder. Mijn cyclus is hetzelfde gebleven...

Ik heb eerst weer gewacht tot ik ongesteld was geworden, want een vmk had bij mij toch een behoorlijke impact gemaakt. We zijn nu weer begonnen, maar helaas ongesteld geworden...

Ik wens je veel sterkte en geluk in de volgende ronde!

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik gewoon weer verder kon gaan niet dus!! Noot geweten dat een vmk zoveel invloed kon hebben. Was blij dat ik een redelijke cyclus had.

10. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames, ik ben inmiddels nog steeds niet ongi. Heb ook niet echt het idee dat het er aan zit te komen maar ja. Baal echt ontzettend dat me cyclus is de war is... :( :( :( :(

Deel Deze Pagina