Op de dag dat mijn eigen cyclus zich weer meld moet ik gaan tellen en 21 dagen later mezelf melden in het zh voor bloedprikken en echo Nu zei de gyn dat ik rekening moet houden met 6 a 8 weken vanwege mijn al lange cyclussen en normaal het komt tussen de 4 a 6 weken. Hoe was dit bij jullie? Onze miskraam was op 10-12 maar alles pas verloren op 13-12 door pillen 16-12 was ik schoon volgens de echo
Hoi meid, wat naar, ik was weer ongesteld na mijn missed abortion en miskraam na volgens mij 28 en 34 dagen. Ook hoor ik andere meiden waarbij het inderdaad heel lang duurt. Ik hoop voor je dat het snel weer 'gewoon' is Liefs
Dat hoop ik ook jammer genoeg wel de mmm in omdat mijn cyclussen dus niet in orde zijn en vriend lief niet echt goed zaad heeft! Was al een groot wonder zwanger te zijn! Bij zoontje had ik mooie cyclussen en raakte ik binnen 6 maanden in verwachting ( andere partner) nu in maart gestopt met de pil en vriend heeft nog geen biologische kids Ik lees dat je zwanger bent spannend duim voor je op een plakbaby!!! Liefs,