Gister op de echo gezien dat ons kindje niet meer leeft. Ik ben.zoooo verdrietig. Heb mij vannacht huilend in slaap laten vallen. tegen zessen. Ik vraag mij echt waarom? zo rot die oud en nieuw. geen zin in, en uitgerekend geven wij een feest. ik ben helemaal leeg, ik kan zo weer huilen. mijn kind troost me, ze is 2 alsof ze het begrijpt. Mijn man doet veel in huis voor mij. En troost mij.natuurlijk ook Het kimdje leeft al bijna twee weken niet meer. Hoelang duurt het voordat het eruit komt? ik ben nu.9,5 week
Heel veel sterkte! Ik heb gisteren ook een miskraam gekregen maar dan veel eerder met 4.5. Heeft de verloskundige je verder geen info gegeven? Wat ik ervan begrepen heb kan je of nog even afwachten of het uit zichzelf los komt of medicijnen nemen of curettage. Hier ook een kindje van 2 die echt wel door heeft dat er iets aan de hand is.
ja ze heeft mij info gegeven. ik had alleen al verwacht, dat als het twee weken miet meer leeft, dat het er al moest zijn. jij ook sterkte meid!
Bij een missed abortion kan dat echt een paar weken duren. Ik heb daarom gekozen voor een curettage. Ik vond het al erg genoeg allemaal en voelde me behoorlijk bedonderd door mijn eigen lijf. Ik herken je gevoel...het is vreselijk. Heel veel sterkte de komende tijd!!! xxx
Ik herken dit, wij zitten hier nu ook middenin. Er komt nog steeds niks. Over 2 weken terug naar de gyn. Dat is vooral omdat mijn gyn nu weekje vakantie heeft en ik niet naar iemand anders wilde.
Wat een verdrietig nieuws Mijn ervaring is dat afwachten erg lang kan duren. In maart had ik een lege vruchtzak en na 3 weken wachten heb ik voor medicatie gekozen, aangezien het niet vanzelf wilde komen. Deze maand heb ik 1 week gewacht, ik was 11 weken en kindje 9-10 weken en weer voor medicatie gekozen. Ik bleef me zwanger voelen, dus wilde niet langer wachten. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte lieverd, wat een rot einde van het jaar Het kan lang duren,bij mij duurde het ca 5 weken voordat het vanzelf op gang kwam. (Met 7 weken een echo gehad, en bleek gestopt te zijn met 5 weken, met de 10 weken kwam het vanzelf, 1 dag voordat ik aan de cytotec zou gaan). Veel sterkte ermee meis!
Ach meis, wat ontzettend verdrietig! Laat je tranen gaan en laat je troosten! Wat is dit toch altijd naar en oneerlijk he! Soms laten ze je nog even afwachten wat je lijf natuurlijk doet, wachten wordt volgens het miskraam protocol van artsen ook ingezet in kader van eerste verwerking en tijd om te bedenken wat je wil (afwachten totdat vanzelf gaat, hulp van medicatie of curretage). Alles heeft voor en nadelen en emotionele impact. Let goed op jezelf rn geef t tijdig aan aan t wachten emotioneel niet meer gaat! Heel veel sterkte meis!
Wat een rot nieuws meid!! Heel veel sterkte gewenst. Kan je het feest niet last minute nog bij iemand anders laten doorgaan? Het lijkt me niet gemakkelijk als je straks de schijn moet gaan ophouden.
ik.had geen zin om iedereen uit te moeten leggen wat er loos was. ik vond de afleiding wel even.fijn. maar voor twaalven was ik er alweer klaar mee.. De echt vrienden hadden dat er wel door dat er wat aan.de hand was maar gelukkig bleven ze niet doorvragen. ik ben ook eerde naar bed gegaan. Dag erna, nu, ben ik nog steeds zo leeg als gister. Kan de hele dag wel janken
Dat begrijp ik, gelukkig inderdaad dat ze niet doorvroegen. Wat een rotbegin van het nieuwe jaar. Ik vind het echt heel erg voor je. Heb je lichamelijk al klachten?
de pijn in mijn borsten is weg. maar misselijk was ik gister nog. Gister nog overgegeven bij mijn ouders. Voor de rest voel ik niks. embryo is gestopt bij ong. 7 weken. ik heb het hartje nog wel zien kloppen. Afgelopen maandag dus het nieuws gehoord toen was ik 9 weken. Morgen werken.zoooo geen zin
meid... het is hard hé... je hebt al dromen en je ziet het al graag en dan valt die droom opeens in duigen. Zou je wel gaan werken? Mocht de miskraam spontaan beginnen dan denk ik dat het fijner is mocht je thuis zijn. Langs de andere kant kan je werk wel weer de nodige afleiding bieden. Moet je wachten op spontane miskraam of gaan ze je pilletjes geven?
ik werk vlakbij huis. met tien minuten ben ik thuis. ja ik vind het heel hard. Elke keer spookt die zin door mijn hoofd, Het spijt mij, maar dit ziet er niet goed uit. En flitst het beeld van.de vk.door mijn hoofd. ik vind het heel hard, maar ergens ik dacht ik, het voelt niet goed. Het lijkt wel of het niet goed zit. Onderbuikgevoel. Ondanks dat onderbuik gevoel er toch oogehoopt en gedroomd. ik denk dat ik nog 1,5 week wacht op een spontane miskraam anders wil ik het opwekken.
Heel veel sterkte meid. Ik heb ook een ma gehad en heb direct gekozen voof een curettage. Overal zitten voor en nadelen aan. Ik zelf heb niet gekozen om te wachten want het kindje leefde al een week niet meer en had sterk t gevoel dat t niet vanzelf kwam. En ik wilde me niet meer zwanger voelen, ik was immers niet meer echt zwanger. En niet voor de pillen gekozen omdat deze veel pijn en weeën zouden geven (9 van de 10 keer ben je niet schoon en moet je nog een curettage) en dat er een kans is om het kindje in de wc te verliezen...en dan...wat doe je met t vruchtje?! Dus daarom hier de keuze voor een curettage. Heb je al op je werk verteld dat je zwanger bent? Als het bijv begint op het werk hebben ze wel meer begrip ala je aan je leidinggevende je verhaal vertelt. Sterkte!