Cyclus na (vroege) miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zuri, 1 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hoe zag jullie eerste cyclus na de vroege miskraam eruit?

Op 13 okt is mijn vroege miskraam begonnen. Twee dagen heftig bloedverlies en daarna normale ongi nog 2 dagen. Helemaal geen kramp gehad gelukkig.

Rond cd9 kreeg ik vruchtbaar slijm. Op cd13 erge menstruatie achtige krampen waar ik echt ziek van was. De krampen hielden 3 dagen aan, gepaard met lage onderrug pijn.

Daarnaast erge last van obstipatie.

Inmiddels cd20 en vruchtbaar slijm is er nog, dus nu al 11d lang.

Ik heb geen verloskundige gebeld en na laten kijken. Waar ik naar op zoek ben is, herkent iemand dit? Moet ik alsnog de verloskundige even bellen? Ik vind het lastig, moet ik me nu wel of niet zorgen maken hierover.

2. Elisa199

Elisa199 Actief lid

15 aug 2020
    237
    153
    43
    Na mijn vroege miskraam was mijn lichaam totaal van slag. De menstruatie die volgde was ook raar, duurde toen heel kort en was op een totaal onvoorspelbaar moment. Ben toen niet zo bezig geweest met vruchtbare dagen enzo dus van slijm dat weet ik eigenlijk niet.

De ronde erop voelde mijn lichaam weer normaal en (heb dus 1 cyclus moeten wachten ) was ik zwanger, dat kindje ligt nu heerlijk tegen mij aan te slapen. Ik heb twee miskramen gehad en mijn ervaring bij beide is dat je sowieso de eerste cyclus niet al te veel kunt vertrouwen op hoe je lichaam normaal werkt. Ik hoop in elk geval dat je weer een positieve test in handen hebt!

Zuri vindt dit leuk.
  3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Lief!!

Ik was er vergeten bij te zeggen maar wij wachten inderdaad ook deze cyclus. Zowel mentaal als lichamelijk vond in het wel zwaar en gun ik mezelf wel even dat maandje. Maar ik vind het zo raar hoe mn lichaam doet, het valt op zeg maar.

Maargoed lees dus dat bij jou ook je lichaam van slag was!

En wat fijn dat jouw wondertje nu heerlijk in je armen ligt te slapen!

4. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier ook 13 oktober miskraam gehad. Weinig krampen en veel snel bloed verloren met vruchtje en stolsels. Paar uur veel verlies, daarna normale menstruatie bloeding. Kleine week was het over.
    Daarna meteen doorgegaan, ovulatie ergens na 30 dagen (ik heb pcos dus sowieso weinig peil op te trekken..). Daarna 2 weken enorme pms klachten, inclusief misselijk en buikkrampen en alles. Zou zweren dat ik zwanger was. Maar helaas, niet gelukt. Heb het gevoel dat mijn buik ook wat van slag was. Nu weer de volgende ronde in, wel met hormoonbehandeling.

5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    De enorme pms klachten had ik niet, ik kreeg een dag van te voren kramp en werd na cyclus van 28d ongesteld. Wel heel heftig, enorm veel bloedverlies en hevige krampen en totaal duurde het 6d (normaal 4d zonder al die hevigheid).

Succes de volgende ronde, hopelijk is het jullie weer snel gegund!

Deel Deze Pagina