Hi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heel erg benieuwd naar gelijke ervaringen. Ik ben met een hele onregelmatige cyclus (19-40 dagen) in ronde 8 natuurlijk zwanger geraakt. Wel echo eerder laten doen, geen PCOS. Toen helaas zwangerschap op 1 december 2021 bij 15 weken moeten afbreken (triploïdie, pure pech). Na 1 maand keurig ongesteld maar sindsdien echt nog afwijkende cyclussen.. 15 dagen, toen 21 dagen, en net weer na 15 dagen. Moet ik wachten? Nu bijna 3 maanden geleden.. ik word er zo onzeker en verdrietig van. Groetjes
Niet helemaal hetzelfde ik heb wel pcos maar na me miskraam met 8 weken ( vorig jaar). Ook cyclussen van 16-30-45-20-18-38 en daarna weer redelijk "normaal" zou het aankijken. Maar als je je zorgen maakt of niet wilt wachten langs de huisarts gaan
Dank voor je reactie ! Dus werd het bij jou weer normaler na die 38 dagen? Ik had ergens zo gehoopt op een reset na deze miskraam..
Ja na die maanden weer normaal en nu in me 10de zwangerschaps week. Zonder tussenkomst van het ziekenhuis. Voor me miskraam liep ik bij het ziekenhuis voor OI ( clomid) waar ik dus zwanger van ben geraakt na 6 jaar. Ging mis vorig jaar. Maar dus na die miskraam paar maanden rare cyclus en in dec zwanger geraakt . Voor de miskraam had ik dus geen eigen cyclussen. Dus toch een soort reset gehad door de miskraam