Op mijn echo 6 weken zwangerschap was een leeg vruchtzakje te zien. Het bloeden zette meteen door. Ondertussen zit ik op dag 10 en iedere keer als ik denk dat het einde in zicht is, vallen er weer vuurrode druppels uit en met afvegen. Het is niet de gehele dag meer. Kan iemand mij vertellen of dit een normaal verloop is? Het is niet dat ik enorm veel bloed verlies ongeveer 2 menstruaties denk ik. Maandag moet ik na het ziekenhuis voor een echo. Mijn zwangerschapstest is zo goed als negatief weer. Dit is allemaal nieuw voor mij en vind het ook wel wat beangstigend allemaal. Liefs
Hier bijna 4 weken af en aan gebloed (van heftig naar wat spotting en terug heftig). Het bloeden stopt zodra er niets meer zit en mogelijks tot je hcg op nul staat.. veel sterkte met de verwerking van het verlies..
Hier 3,5 week fors (maar door cytotec en 8 weken). Tot 5 weken nog positief getest. Mag ik vragen waarom je controle echo doet? Ze doen dit namelijk alleen nog op indicatie als er afwijkingen zijn qua hoeveelheid bloedverlies, koorts of verwachting dat niet alles weg is….
Omdat de gynaecoloog dacht dat het 2 kanten op kon gaan omdat ik bloedverlies had. Ik heb gister het ziekenhuis gebeld om te vragen of de afspraak door moest gaan omdat ik een miskraam heb, toen zei ze dat is wel de bedoeling van de afspraak om te kijken of je schoon bent. Vond dit ook een vreemde reactie van haar omdat we niet wisten welke kant het op zou gaan. Ik bloed nu 12 dagen en sinds gister lijkt het wat meer te worden. Vooral vuurrood met plassen en afvegen. Dit is mijn eerste zwangerschap en miskraam, heb verder geen info of iets gehad vandaar dat ik hier een berichtje plaats. Maar een echo is dus niet standaard na een miskraam? Groetjes
Het was voor mij ook mijn eerste zwangerschap en miskraam. Ik heb het alleen zelf opgewekt omdat ik bij de echo hoorde dat het hartje was gestopt, dus niet spontaan. sinds december afgelopen jaar is het protocol herzien omdat ze te snel curretages deden. De kans dat ze restweefsel zien bij je (na 12 dagen) is heeeel groot. Op dit forum zie je mensen met minder dagen bloedingen maar ook zeker verhalen van 5-6 weken. Als ze restweefsel zien, geeft het jou onrust en sta je voor de beslissing of je curretage wil. Curettage kan gevolgen hebben voor volgende zwangerschappen…. (Daarom dus een nieuw beleid > alleen controle bij afwijkingen, een volgende menstruatie ruimt restweefsel over het algemeen op)
Hier heeft het helaas ruim 2 maanden geduurd.... toen opeens was het over. Zóooo fijn was dat. Sterkte!
Dat wist ik niet eens, probeer mijn info maar van internet te halen. Misschien omdat ik medisch ben ivm ziekte en medicatie geen idee. Veel sterkte ook voor jou gewenst, valt niet mee
Poeh dat is een een beste tijd, krijg je daar geen laag HB van? Is het ook spontaan gekomen de miskraam?
Ik heb ruim 2 weken last gehad van bloedverlies, buikpijn en rugpijn. Gek genoeg was de hoeveelheid bloedverlies minder dan een menstruatie... Ik had altijd zo'n idee gehad dat je bij miskraam juist heviger zou vloeien, maar dat was helemaal niet zo bij mij... Bij echo 2 wkn na miskraam was alles schoon en HCG niet meer aantoonbaar. Sterkte!
Vorig jaar een miskraam met 8 weken ( maar vruchtje was achteraf met 5,1 weken gestopt). Verloor zo uit het niets best veel helderrood bloed. Naar een uur zette het door met stolsels. Uiteindelijk 3 weken af en aan bloedverlies gehad. Echo gehad met 2,5 week na miskraam. Maar dit was nog in januari vorig jaar. Veel sterkte in deze rot periode
Ik heb wel ijzertabletten geslikt voor de zekerheid. Het is helaas niet zelf opgang gekomen. Ik heb uiteindelijk Cytotec moeten gebruiken.