Hallo allemaal! Mijn naam is Renske en ik ben nieuw op dit forum. Wie kan mij helpen met mijn vragen? Mijn vriend en ik proberen al ruim 8 maanden om zwanger te worden. (Ben al zeker 2 jaar niet meer aan de pil.) Omdat ik nog steeds niet zwanger was ben ik nu ongeveer een maand geleden foliumzuur gaan gebruiken. Tijdens de laatste ovulatiedatum hebben we goed geklust, dus weer afwachten... Maar nu snap ik het niet meer; mijn borsten zijn groter en 'voller' dan normaal en toch ben ik weer ongetseld geworden. Verder toch weer verschillende zwangerschapsverschijnselen gehad, misselijk, overgeven/kokhalzen. Ze zeggen dat je toch zwanger kunt zijn als je ongesteld bent geworden. Heeft iemand hier ervaring mee?
nou als je ongestelheid net zo is als normaal ben je niet zwanger. zwangerschaps symptomen kunnen erg veel lijken op een naderende ongesteldheid. maar als je het echt niet vertrouwd kun je het beste even een testje doen!
Tja je lichaam kan je goed voor de gek houden meid, ik had vorige maand ook veel sypmtomen zoals grotere en pijnlijke borsten, misselijk, buikpijn enz. Toch na drie dagen overtijd ongesteld geworden.... Als je echt ongesteld bent denk ik niet dat je zwanger bent en anders doe ff een testje
Hoi, Zoals hierboven al gezegd, als je zoals normaal toch ongesteld geworden bent denk ik niet dat je zwanger bent. Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Ik heb sinds maandag ontdekt dat ik zwanger ben, raar maar waar, deze maand heb ik helemaal niets gevoeld voor ik ongi moest worden. De maanden ervoor dacht ik vaak symptomen te hebben zoals misselijkheid ( na eisprong ), eetbuien heb ik altijd enkele dagen voor ik ongesteld moet worden, dat had ik nu ook niet. Ik voelde me echt prima, helemaal geen kwaaltjes. Hopelijk lukt het snel voor jullie maar ik vrees dat het op naar de volgende maand zal zijn. Succes! Liefs, Goldyke.
Ik was er nog vergeten bij te vermelden dat foliumzuur niet helpt om sneller zwanger te worden, het is om de kans op een open ruggetje of open schedeltje te verkleinen tijdens je zwangerschap. Het is wel goed dat je het nu al neemt hoor maar om sneller zwanger te worden helpt het niet echt. Toch veel succes. Liefs
Ja, dat is de ellende van de hormonen. Hoe vaak ik al niet van alles voel vanaf na de eisprong. Dingen die ik een jaar geleden echt nooit had... En toch elke keer gewoon ongesteld... Dus het zegt helaas helemaal niets. Elke maand gewoon weer afwachten of je ongesteld wordt. Foliumzuur slikken is wel goed, want er wordt geadviseerd om 8 weken voordat je zwanger wordt al te beginnen met slikken. Maar het helpt helemaal niets om zwanger te worden hoor. Zoals hierboven gezegd is het ter voorkoming van een open ruggetje. Je kunt wel extra zwanger worden vitaminen slikken bv van vsm mamma. Daarmee krijg je in e geval voldoende vitaminen binnen en dat is altijd goed. Succes!
nou meid, De kans is klein dat je zwanger bent. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn moeder 5 kids heeft met mij mee en dat mijn moeder altijd 9 maanden gevloeid heeft! Vaak kwam mijn moeder er dus ook achter dat ze zwanger was als ze een maand of 3 heen was! Overigens heft mijn moeder 5 mk gehad, daarbij vloeide zij niet! Deze zwangerschappen zijn allemaal afgebroken!!!! Terwijl de zwangerschappen waarbij ze vloeide wel goed gingen!! dus het kan zeker wel. Ik ken ook een meisje die hier gewoon achter de kassa zwat en zo buikpijn had later belde ze een dokter en ze ging bevallen. Maar ze had niets gemerkt ze vloeide gewoon 9 maanden en was wel wat aangekomen maar dat was maar 5 kilo dus ze had niet aan een zwanerschap gedacht!! Ik moet zeggen toen ik dat laatste hoorde dat ik dacht va dat kan niet je voelt dat toch! Maar het schijnt echt vaker voor te komen! Het enige wat je zou kunnen doen is toch een test doen! Die zou dan echt positief moeten zijn! Wat bterft de folumzuur dit helpt niet om zwanger te worden het is bedoeld voor open ruggetjes! Ik wens je succes met alles en hoop dat je echt heel snel zwanger mag worden!