Hallo allemaal, ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil, ben sinds een week foliumzuur gaan slikken en nu heb ik sinds de dag dat ik het eerste pilletje nam bloedverlies. Niet zo heftig als een menstruatie maar toch wel aardig wat. Wat kan dit te betekenen hebben? Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? groetjes
Ik zou het niet weten.... het lijkt me sterk dat het met de foliumzuur te maken heeft (je zet het erbij alsof je zelf denkt dat het daarmee te maken heeft). Foliumzuur is namelijk een vitamine B die je lichaam al kent, alleen niet voldoende hoog. Succes ermee!
Nee ik weet het, maar zo kwam het een btje op me over. Ik vind het zo erg toevallig, dus ik weet het niet. Zou je anders rond de dag van je eisprong bloedverlies kunnen hebben?
hoi meid ik zou het ook niet weten helaas maar het lijkt mij ook sterk dat het door de foliumzuur komt even aankijken en anders miss even ha bellen? succes met zwanger worden groetjesssssss
dank je caruli! sinds gisteravond is het bloedverlies gestopt en ook vanochtend niks.... ik vind het wel erg vreemd en denk dat het deze maand dan ook niet zal lukken met zwanger worden...
Had gister heel erge buikkrampen dacht echt dat ik ongesteld zou worden, maar is nog niet gebeurd. Ik heb geen idee wat er allemaal in me lijf gebeurd haha. groetjes
Heb je al bloedverlies dan? Je bent nog maar net overtijd! Bloedverlies kan ook zijn dat je cyclus nog wat in de war is van bijv ontpillen. Ik weet niet hoelang je al gestopt bent?
Bloedverlies in relatie tot foliumzuur lijkt mij onmogelijk. Heeft volgens mij niks met elkaar te maken. Maar wel apart dat je een klein beetje bloed had en verder niet ongi bent geworden... Ik weet ook niet wat dat kan zijn.
Ja ik heb echt nog steeds geen idee wat voor bloed het is geweest het was ook heel dun en niet super veel... Had gister rechtsonder in mijn buik een beetje pijn, ik zei gelijk tegen mijn vriend dat het op de pijn leek die ik vorige keer had toen ik 7 maanden zwanger was.... leek n beetje op bandenpijn maar dat zal wel niet.... we wachten nog maar even af maar heb zelf niet het idee dat ik zwanger ben.....
Nog steeds niet ongi geworden, maar als je zwanger bent en je test te snel kan het dan wel zijn dat een test negatief uit?
Thanks maar is het dan niet zo dat je een lichte streep zou moeten zien? Dat soort verhalen heb ik namelijk vaak gehoord... ga woensdag weer testen...
dat kan maar kan ook een heel tijdje duren voor je positief test ik wacht met spanning af wat je woensdag test
Nou een test was helaas niet meer nodig, werd dinsdagavond ongi.... helaas.... we gaan dus toch op naar de 2e ronde !
Met kerst lekker een weekendje weg (en klussen) naar Duitsland. Fijne dagen allemaal en een fijn 2007 dat het voor iedereen maar positief mag zijn !
Nou wij hebben een heerlijke kerst gehad! En een erg leuk weekend in Duitsland! Nu weer hard klussen haha!
Nou deze ronde waarschijnlijk weer niet zwanger want eerst werd me mannetje ziek en daarna werd ikzelf ziek dus niet geklust... zijn er hier meer zieken geweest want in mijn omgeving zijn er 12 mensen die ik ken die ziek zijn geworden, maar dan echt buikgriep dus overgeven en diaree en binnen een dag of 3 weer over.. heel raar ik vroeg het me even af of het overal heerst...
hmmm niemand dus... even een vraagje, sinds we begonnen zijn met klussen (zo'n 2 maanden) heb ik heel vaak een borrelend gevoel in mijn buik... telkens de 2e week na ongesteldheid...iemand een idee wat dat kan zijn? of zit het gewoon in mijn hoofd?