Momenteel zie ik ut ff niet meer zitten! Ben me hoop een beetje kwijt! Snap deze maand helemaal niks van me cyclus! De afgelopen maanden was me cyclus steeds 26 dagen en nu is er nog geen eisprong te zien geweest in me temp. (zie andere topic hier) Zit vandaag op dag 14. Baal als een stekker! Weet me ff geen raad! En als ut deze maand niet spontaan lukt word ut IVF of ICSI. Ben echt DOODBANG + BLOEDNERVEUS! Wil niet weer deze maand! Kan iemand me weer wat moed inspreken? Ben ff AAN! (sorry) Groetjes Marjo
hey meis rustig aan ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt wij zijn nu bijna een jaar gestopt met de pil en had 10 of 11 december duidenlijk me ei gevoeld en 21 dec. had ik lichtroze verlies met slijm toen 22dec. bloedverlies met stolsels daarna was het over test gedaan omdat ik het niet vertrouwde (moest 25dec. ongi worden) en een vaag 2de streepje paar dagen later weer getest en helemaal niks negatief dus ging ervan uit dat het dus wel degenlijk me ongi moet zijn geweest maar tot nu toe nog geen eisprong gevoeld en als ik uitga van 21 dec. dan had ik de 4de of 5de jan me ei moeten hebben. maar meid je moet moed blijven houden hoor ooit komt de dag en dan lukt het wel allemaal. ik wens je sterkte groetjes
@joyce lijkt meer op een vroege mk hoor heb ik ook gehad namelijk in mei precies hetzelfe namelijk. @muuske kop op meid! het komt vast allemaal wel goed, wees sterk en je krijgt binnenkort een wolk van een baby! Een dikke knuffel voor jou! Dikke kus Swiggy
@swiggy hoihoi ik heb al eens een mk gehad maar dat verliep toch heel anders dan dit had toen flinke krampen en echt 9 dagen lang bloedverlies en dat was nu niet zo 1dag slijm met lichtroze en 2de dag bloedverlies met die stolsels maar geen krampen ach we zien wel wat deze maand brengt en mocht het toch een vroege mk zijn geweest dan was er iets niet goed.maar heb jij in dec. geen ongie gehad? groetjes
dikke knuf aan muuske64 ***knuff*** Ik ben er van overtuigd dat het vast goed komt, als de tijd rijp is wordt ook jij een geweldige moeder Kop op meis!
Jaja.... hoop ut echt van harte! Maar ik ben wel al 42 en me klokt tikt enorm hard! Dat je POSITIEF mag testen! Wanneer ga je testen? SUCCES! Groetjes Marjo
Hai Muuske, Ben je al lang bezig muuske? je moet wel positief proberen te blijven meis, is beter voor je echt waar, en het komt echt! misschien nu nite maar binnenkort! vriendinnetje van mij had alle moed opgegeven na 3,5 jaar proberen, maar is nu door icsi al 4 maanden zwanger! komt echt goed meis! kop op! 2007 wordt voor ons heel vruchtbaar! xxx
@ Maar ik ben wel al 42 en me klok tikt snel! Veel te snel! @ Meiden BEDANKT voor jullie steun en lieve woorden! ALLEMAAL SUCCES! Groetjes Marjo
Muuske, hierbij een dikke knuffel en ik ga een kaarsje voor je branden, wie weet helpt het! kuz van Britt!
@ Meiden ik ben nu bezig sinds mei 2005. Heb al een dochter van 15 via normale weg uit vorige relatie. Ben 12 jaar met haar alleen geweest, maar kinderwens is NOOIT weggegaan! Bij nieuwe partner in alle hevigheid teruggekomen! Nu moeilijker vanwege mijn leeftijd (oude eitjes zegt arts) en slechte zaadkwaliteit partner. Balen! Groetjes Marjo
@muuske ik ben de jongste me moeder had al 2 kids maar die zijn van dr overleden man me zus en ik schelen 12 jaar en me broer en ik 16 en het was via de natuurlijke weg dus meid kop op dikke knuffel