Geen eisprong, geen menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by PeaceLove, Jan 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PeaceLove

PeaceLove Lid

Jan 10, 2010
    54
    0
    0
    Algemeen medewerkster in een wellnes centrum.
    Amsterdam
    Het onderwerp zegt het al..
    Heb wat gegoogled maar kwam niet veel info tegen..
    Ik heb altijd na mn ei zoveel krampen in mn eierstokken maar word wel altijd ongesteld..
    Nou las ik (hypochondrisch als ik ben:)) iets over PCOS en vandaar dat deze vraag bij me opkwam..

Alvast bedankt

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meid

ik heb ook pco maar ben voordat ik wist dat ik pco had gewoon elke maand ongi geweest..
    en dat zonder eisprong dus is denk ik verschillend bij iedereen...

3. PeaceLove

PeaceLove Lid

Jan 10, 2010
    54
    0
    0
    Amsterdam
    Lijkt me erg heftig maar ik zie dat je wel groen licht heb gekregen, gefeliciteerd hoop dat je snel in verwachting mag raken!

Ja, ik had laatst zulke erge krampen dat ik de dokter heb opgebeld en die had bloedtesten afgenomen maar er was niks te zien.
    Na de uitslag heeft ze me geen verder onderzoek aangeboden dus misschien toch maandag weer even bellen.

Als ik er nog iets over mag vragen:
    Is het iets wat je altijd al hebt of iets wat ontstaat?
    Komt denk een beetje raar over deze vraag maar ik ben namelijk wel al 2x bevrucht geweest waarvan de laatste keer in Januari 2009.

Liefs

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja ze zeggen dat het er al zit..
    maar dat is geloof ik nog niet helemaal bewezen hoor...
    want he kan natuurlijk ook dat als je met pco zwanger bent geweest en bevallen dat je daarna,gewoon weer zwanger kunt raken zonder de mmm..
    dus volgens mijn gyn kan je daar niet echt iets over zeggen...

ja ja we hebben het groene licht gekregen..
    er zat gister 1 eitje rechts te wachten van 13.3mm en ik moest nu doorspuiten met gonal-f tot maandag en dan moet ik weer daar zijn om 11.20uur als ie dan groot genoeg is krijg ik s`avonds de pregnyl prik.. en woensdag ochtend de eerste iui..
    spannend allemaal maar ik ga er niet vanuit dat het de eerste ronde meteen raak is...

hebben ze geen echo van je eierstokkken gemaakt dan???

5. PeaceLove

PeaceLove Lid

Jan 10, 2010
    54
    0
    0
    Amsterdam
    Ohwww jeetje wat goed, spannend!!:D
    Nou ja wie weet misschien wel, zou erg leuk zijn natuurlijk en je een hoop heen en weer gewandel schelen.

Nee helemaal niks..:(
    Ben alleen getest op Chlamydia en andere soa's via de urine en Hiv, diabetes en nog wat dingen met bloedprikken.
    Uitslag was allemaal negatief.
    Had alleen een kleine candida infectie en ze zei aan de telefoon dat er een pil voor me klaar lag bij de apotheek en dat was het..
    Maar nu toch steeds weer die krampjes links en rechts en soms echt felle steken dus ben best ongerust.

Share This Page