Dag dames! Ik heb een vraagje, misschien dat jullie hier een antwoord op weten.. Ik had 18 dec. een klein beetje vruchtbaar slijm (doorzichtig)..Dus ik dacht, dan is dit vast mijn eisprong...Maar nu vanmorgen had ik ineens weer doorzichtig slijm, meer dan op 18 dec..Wanneer heb ik dan nu mijn eisprong gehad?? Of zal dit er mee te maken hebben dat ik nog aan het ontpillen ben?? Ben in juni gestopt met de pil, maar mn lichaam heeft hier erg aan moeten wennen..eerst een cyclus van 35, toen een van 94, daarna 45 en nu nog afwachten dus..Hoop dat ik nu een normale cyclus ga krijgen..en probeer dus nu mijn eisprong op te speuren..Ovu testen heb ik al geprobeerd, maar kon hier niet veel uit wijs worden aangezien mn cyclus nog wat aan het schommelen is.. Liefs Flupke
okeeyy..vind het allemaal alleen erg vervelend worden!!..wil zo graag..en doordat dan alles zo onzeker is ben ik ook wel een beetje bang dat mn cyclus zo onregelmatig zal blijven...geen pijl op te trekken... Ik zie dat jij de mmm in gaat??..heeft dat er ook mee te maken dat je zo onregelmatig ongesteld bent? ..
hoi, Gezien je vorige cyclussen denk ik ook aan ontpillen. Knap vervelend natuurlijk. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je cyclus op orde begint te raken. Tis maar gewoon afwachten hoe vervelend ook. Heel veel succes meis!!!!!
ja ik ben bang dat afwachten ook het enige is dat ik kan doen...Maar goed..wie weet is mn cyclus deze maand ook weer een beetje minder lang..