Ik wordt hier echt zo zenuwachtig van. Ik ben nu 10 dagen overtijd maar nog geen menstruatie te bekennen. Afgelopen zondag heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Alleen wat wel apart is is dat mijn tempratuur hoger is dan normaal. Normaal zit ik tussen de 36 en de 36,3 en nu zit ik tussen de 36.6 en de 36,8 mijn tempratuur daalt dus niet. Kan ik alsnog zwanger zijn ook al heb ik een negatieve test gehad afgelopen zondag?
heb je normaal een regelmatige cycles? michien is je cycles nu wat langer door idd een latere eisprong ik zou gewoon vandaag of morgen nog een testje doen elke 2 dagen word je hcg verdubeld als je zwanger bent.
zit hier met precies hetzelfde probleem alleen is mijn temp steeds laag...wel 2 weken terug een (mogelijke) innesteling gehad, week bruine afscheiding gehad. Nog steeds geen ongi te bekennen.
Nee mijn cyclus is alles behalve normaal. Maar normaal gesproken voel ik ruim een week van te voren al dat ik mijn menstruatie moet krijgen maar dat heb ik dus helemaal niet nu.
Nou ik heb mijn menstruatie nog steeds niet Ik ga morgen maar weer een testje halen. Pfff ik wordt hier zo zenuwachtig van
Ja dat wil ik ook wel doen, maar vorige keer was ik ook al 9 dagen overtijd. Nu zit ik inmiddels op 12 dagen overtijd ik ga morgen testjes kopen.
Ik zit met het zelfde probleem alleen weet ik zeker dat ik niet zwanger ben. Ik ben 10 morgen 11 dagen overtijd gister bloed geprikt en een echo gemaakt. Was wel verdikt baarmoeder slijm te zien dus ze zei dat ik bijna moet worden anders over een maand terug komen. Uitslag was 0 ben na me bevalling gewoon elke keer netjes na 28 dagen en nu dit. Ik hoop dat het voor jullie poitief is de uitslag!