Hallo dames, ik heb een vraagje, 12 oktober heb ik mijn laatste menstruatie na de pil gehad (rond 03oktober laatste pil gehad) maar een week later had ik weer een bloeding, deze hield ongeveer 2 a 3 dagen aan, en ontstond s'avonds na het klussen (geen ruw gedoe gehad ofzo, en had ook geen pijn) waar ik nu over twijfel, vanaf wanneer tel ik mijn cyclus, vanaf de laatste (volgens mij) menstruatie (dus die van de stopweek) of na de laatste bloeding? Alvast bedankt voor t meedenken!!
Hallo Sien, Je cyclus telt vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent geworden tot de eerste dag dat je weer ongesteld word. groetjes Dorianne
Zoals hierboven geschreven moet je tellen.. Die bloeding kan ook te maken hebben met ontpillen, het kan eventueel ook een bloedvaatje zijn die door het klussen is gesprongen.. Denk eerder aan ontpillen omdat het 3 dagen aanhield.. Was het echt helder bloed zoals bij je ongi? Ik heb dit namelijk toen ik net pas gestopt was met de pil ook gehad, hield een dag of 2 aan.. Was geen helder rood bloed, maar eerder roze.. Heb je altijd een regelmatige cyclus gehad tijdens de pil?? Liefs Amigo
Hai Dorianne, Dankje voor je reactie, maar het tellen van de cyclus op zich begrijp ik, alleen niet welke bloeding nu als ongesteldheid door gaat... Amigo, Ja, ik was altijd heel regelmatig ongesteld tijdens de pil, en bij mijn eerste (vorige) zwangerschap 1x regelmatige cyclus,en toen was t al raak. Nee, het was een beetje of mijn lichaam grote schoonmaak aan t houden was, allerlei stolseltjes, en slijm enzo (sorry voor de details) Nouja, ik was gewoon erg benieuwd, ik houd nu voor de zekerheid de laatste bloeding aan, mocht ik nu over 11 dagen nog niet ongesteld zijn, zien we t dan weer verder
Volgens mij word ik vandaag ongesteld, dus dan heb ik inderdaad een cyclus van 28dagen en kon ik de eerste datum aanhouden... Bedankt voor t meedenken!