nog steeds niet ongesteld dag 97 alweer:S

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door stephanieej, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag,

Ik had een vraag ben 27 oktber gestopt met de pil 29 oktober ontrekkingsbloeding gehad en zit sindsdien te wachten op mijn ongesteldheid dag 97 alweer:S heb al een dochter en toen werd ik gewoon na 28 dagen ongesteld en 2de ronde zwanger nou hoef ik niet gelijk zwanger te zijn maar wel een keer ongesteld worden lijkt me fijn, heb vaak steken in mn buik wat het is weet ik niet, ik ben 1x naar de dokter geweest met 66dagen toen heb ik bloed laten prikken of mijn schildklier wel goed werkte die werkt gewoon goed, maar ze nam mij helemaal niet serieus op aandringen deed ze dan maar bloedtest op alleen schildklier mja dat was in orde en verder moest ik het maar gewoon afwachten nu zit i al bijn aan dag 100 en ben nog steeds niet ongesteld begin me beetje zorgen te maken kan ik gewoon weer de dokter bellen ben bang dat ik niet serieus genomenwordt? andere in mn omgeving hadden allang weer gebeld zeggen ze, ik vin dat zenu gewoon eens moetn gaan kijken hoe het komt datmn ongesteldheid niet komt, mn temperatuur iswelal 4 dagen 37,5 maar moet zegn dt ik nie elkedag temperatuur,heb wel een test gedan maar negatief, hopelijk kunt u mij wat wijzer maken.

groetjes stephanie

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Stephanie.

Na het stoppen met de pil kan het even duren voordat het allemaal op gang komt. Hoe lang dat varieert.
    Maar vertrouw je het niet neem dan weer contact op met de huisarts. En bespreek met hem/haar hoe lang je moet afwachten en wanneer ze evt. onderzoek kunnen doen en wat ze dan kunnen doen.
    Ik weet niet wat ze in dit geval kunnen doen.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina