5 dagen na eisprong en totaal geen symptomen!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ikie, Sep 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    He meiden,
    Het is nu 5 dagen geleden dat ik mn eisprong heb gehad. Tot nu toe heb ik nergens last van gehad. Geen krampen, geen last van borsten, geen diarree tijdens een eventuele innesteling, geen opgeblazen buik.
    Hebben meerdere meiden dit gehad die toch zwanger bleken te zijn?

2. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet iedereen heeft dezelfde symptomen dus het zou best kunnen.

3. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Ja, ik had wel opgeblazen gevoel en beetje moe, maar dat kan dus ook door eten komen en op werk is het druk. geen echte signalen hier en daar word ik onzeker van. 'ze zeggen' dat je geen symptomen hoeft te hebben en zeker zo snel niet.
    Helaas moet je gewoon je nod afwachten!

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sowieso is 5dpo wel erg vroeg ook;) gewoon afwachten. Ik had, op wat vermoeidheid na, totaal geen symptomen toen ik zwanger was.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was zelf geheel onverwachts zwanger dus heb eigenlijk niet echt gelet op symptomen. Kan het me niet herinneren in ieder geval. Weet alleen dat ookal was ik er niet mee bezig ik de dag voor mijn nod gewoon echt het gevoel had dat ik zwanger was.

6. mamahil

mamahil Actief lid

Jul 24, 2013
    173
    1
    0
    Hier hetzelfde verhaal!
    Ik zit ook op 5 dpo en voel helemaal niks...:(
    Eigenlijk wil je al zooo graag iets voelen he?
    Aan de andere kant krijg je dan misschien weer teveel hoop.

Grrr.... Ik haat wachten!!!

7. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Het grappige is dat ook al voel je 'het' wel, je voelt dat er iets aan het veranderen is met je lichaam dan nog zit je een paar weken in onzekerheid want je wil toch eerst de test afwachten. En hetzelfde geldt dat als je al een sterk gevoel hebt dat het niet gelukt is deze keer dan wil je het ook snel weten want dan kun je weer een nieuwe poging wagen (en dan ook het liefst zo snel mogelijk)
    Hoe dan ook, iedereen heeft die bevestiging nodig denk ik.

Geduldig zijn is nu niet een van mijn sterkste eigenschappen, daar ben ik ondertussen wel achter :-D

8. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Omdat ik al eerder zwanger ben geweest (helaas een vmk) weet ik hoe het voelt om zwanger te zijn. Nu ik geen van deze symtomen heb die ik toen wel had vrees ik het ergste:(. Ik zit inmiddels op 7 dagen na mn eisprong.

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    De laatste keer dat ik zwanger was voelde ik tot mn Nod echt niks wat ik herkende van de zwangerschap van mn dochter(toen wist ik het zeker zonder een test gedaan te hebben, zo duidelijk!) en toch testte ik positief! Klachtjes kwamen toen pas rond de 6 weken. Dus het is gewoon elke ronde spannend! Klachten van een naderende ongie kunnen het zelfde aanvoelen als een beginnende zwangerschap, maar geen klachten wil niet perse zeggen dat deze ronde verkeken is! Succes met afwachten en moed houden!!

10. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Mamsie86,
    Thanx voor je bericht! Geeft ons toch weer een beetje hoop als ik ook namens de rest mag spreken :)

11. mamahil

mamahil Actief lid

Jul 24, 2013
    173
    1
    0
    Ja, bedankt!! Geeft zeker hoop!!

O Ikie spannend!! Je bent al 2 dagen verder! Ik hoop voor je dat het raak is deze maand!!

12. Ikie

Ikie Actief lid

Jun 4, 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Oh echt zo spannend! Kan eigenlijk nu al niet meer wachten ;)

Heb jij ook helemaal geen symptomen?? Niets??

13. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Ik zit nu 4 DPO en voel ook niet heel veel. Wel 2 dagen geleden buikkrampen, zeurend en soort drukkend gevoel in onderbuik maar verder niks. Van de vorige zwangerschap kan ik het niet goed goed meer herinneren, gelukkig heb ik alles wel opgeschreven maar weet dus niet meer hoe gevoelige/pijnlijke borsten voelen. Tis zo spannend. In tegenstelling tot de vorige 2 rondes heb ik nu het voorgevoel dat het niet raak is.

Edit: wat ik wel ben ik vreselijk snel emotioneel. Kan ineens tranen met tuiten huilen :( Hoef maar even ergens aan te denken en dan is het er weer..

14. mamahil

mamahil Actief lid

Jul 24, 2013
    173
    1
    0
    Ik kan ook niet wachten, waarom duren de weken zo lang?!?!

Nee, eigenlijk niet echt... Soms denk ik van wel maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd een gevoelige buik heb, heb hele zwakke darmen die zo van slag zijn dus buikpijn hoort bij mij al niet bij de symptomen...
    Wel had ik vanmiddag aan school ineens even brandend maagzuur wat naar boven kwam, dat heb ik anders nooit!
    Maar ja, kan natuurlijk heel makkelijk van wat anders zijn:(

Share This Page