Wie weet wat ik moet doen?? Heb 2 weken geleden een IUI gehad. En bij alle andere keren werd ik precies 2 weken erna ongi. Nu dus niets nog. Omdat ik D8 hmm zal het. Heb ik test gedaan. In eerste instantie bleef tie wit. (Kruidvat test) maar dacht misschien toch wat te zien. Dus uit elkaar gehaald wat mee bewogen en ja hoor 2e streepje kwam tevoorschijn. Ik vanochtend weer getest precies hetzelfde. Weet niet wat ik moet denken nu. Is t positief of toch vals. Symptomen misselijk Opgezwollen borsten Enorme trek
Hmmm, bij IUI weet je vaak precies wanneer je eisprong was. Als je dan op NOD een test uit elkaar moet slopen en heen en weer moet bewegen om een tweede streepje te zien, dan vrees ik het ergste, sorry. In jouw geval is een CB Digitaal met wekenindicator denk ik de beste oplossing. Geen gedraai en getuur naar streepjes, maar duidelijke tekst. Of even een foto plaatsen hier van je Kruidvattesten. Het is namelijk wel zo dat die testen er tegenwoordig even over doen om de uitslag weer te geven.
Ja maar omdat ze pas verschijnen na t uit elkaar halen twijfel ik zo erg. Bij andere zwangerschap verscheen meteen het 2e streepje.
Nee?? Maar waarom verschijnt t dan niet meteen en pas bij t openmaken? Had al gebeld met het zkh maar die zeiden dat als t maandag nog zo is dat ik dan moet bellen voor een bloedtest pff
Bij mijn vorige zwschap kwamen de streepjes ook gelijk, deze keer met kruidvat duurde het wat langer. Doe eens opnieuw en laat ns liggen
Kruidvat doet er tegenwoordig lang over om duidelijk te worden is mijn ervaring. Over deze streepjes is echt geen twijfel mogelijk hoor. Je bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!
Die zijn toch hartstikke duidelijk? Doe er anders eens een die je NIET uit elkaar haalt, maar wel even 10-15 minuten laat liggen. Bij mij kleurde de k2v5 ook pas na de officiële afleestijd goed in. En er zit toch echt een baby .
Geloof het nog steeds niet hahaha. Ik ga morgen weer testen dan met een CB. Mijn man zei wacht tot het weekend. Grapjas! Dank jullie wel voor het meekijken..
Is duidelijk meid! Gefeliciteerd Probeer eens zoals Emily net zei een andere test gewoon te laten liggen en na de testtijd te kijken!