Cyclus op gang door Primolut?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mayrha, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, hier slecht nieuws. Ik ben ongesteld geworden. Ik werd wakker en dat was het eerste wat ik dacht....Balen natuurlijk. Niet alleen ruim voor NOD, maar nu moet ik weer de MMM in en dat gaat weer zoveel tijd kosten.....En iedereen om me heen wordt zo makkelijk zwanger :(.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ow Kitty wat balen zeg!! Is er geen kans dat je nu gewoon een natuurlijke cyclus kan krijgen of is er al zeker dat dat niet kan?

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Kitty, balen!!!!! Jakkes, echt weer even slikken voor je.

In mijn omgeving zie ik ook steeds meer zwangeren.. Inmiddels zit ik alweer op dag 40. Primolut doet niet wat ik gehoopt had.

4. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Fleur,
    Wanneer ben je ook alweer gestopt met Primolut?

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dames kunnen jullie me misschien helpen?

Ik ben vrijdag begonnen met Provera, heb nu dus net 2 pilletjes geslikt.
    Nu had ik vanmorgen wat vage steken in mn buik wat ik ook altijd rondom mn eisprong heb.. Dacht ik gooi er eens een ovulatietestje tegen aan; en die blijkt nu KNAL positief te zijn!
    Is dat een bijwerking van de Provera dat een ovutest ineens positief is? Of kan ik nu alsnog een eisprong krijgen ondanks het feit dat ik Provera slik?
    En wat moet ik nu doen, vanaaf wel gewoon weer mn Provera innemen of ermee stoppen?

6. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    hallo

dames
    ten eerste wil ik jullie allemaal su6 en sterkte wensen

hier naar een kuur primolut van 10 dagen
    daarna naar 3 dagen ongi eindelijk:)

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sasjuh,
    Geen idee! Zelf zou ik vanavond doorgaan met slikken en morgen even bellen. Dat ene pilletje maakt niet uit. En vanavond voor de zekerheid maar aan de klus. Hoewel, je hebt toch wel vaker positieve ovutesten gehad, terwijl je temp niet omhoog is gegaan? Welke ovutesten gebruik je eigenlijk?

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ook geen idee..

Primolut voor het laatst 19 feb geslikt en 3 dagen later volgende de bloeding. Alleen daarna niets meer. Morgen ga ik maar even de huisarts bellen.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik twijfel zoo of ik nu wel of niet mn Provera moet slikken..
    Over die positieve ovutesten; ja ik had deze cyclus 2 keer een test waarvan de teststreep ongeveer gelijk was aan de controle streep. Maar deze keer knalt de teststreep echt.. hij is wel 2 keer zo donker als de controlestreep.

We hebben net wel geklust en nu dus de twijfel wel of geen Provera innemen..

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Als het je geen goed gevoel geeft, morgenochtend even de huisarts/assistent bellen en zonodig morgenochtend alsnog het pilletje nemen?

11. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik niet zo snel doen. Gewoon innemen en morgen bellen. Je zit toch pas op dag 3 vandaag? Succes, ik ben benieuwd wat er wordt gezegd.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja dag 3 nog maar idd! Heb de Provera wel gewoon genomen en ga morgen ff bellen :) Thanks!

Deel Deze Pagina