Zwanger van voorvocht?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tascha, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoi dames,

Even een vraagje. Mijn man en ik zijn bezig voor een tweede kindje, alleen hebben we het volgende probleem. Hij heeft al een paar keer niet klaar kunnen komen :oops: . Ik snap dat het voor hem heel irritant is, maar voor mij toch ook redelijk frustrerend. Hij heeft dit echt nog nooit gehad, zelfs niet toen we zwanger probeerde te worden van onze zoon. Mijn vraag is dus nu, kun je zwanger worden van voorvocht? En wie van jullie heeft dit wel eens meegemaakt?
    Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi,

Je kan inderdaad zwanger worden van voorvocht. Het is geloof ik een hele kleine kans, maar absoluut mogelijk.

Succes meis.

Groetjes,
    Elvira

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het is echt frustrerend. Weten ook niet waar het aan ligt.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat balen is dat zeg. Is het misschien omdat jullie het op commando doen zeg maar, juist om zwanger te worden.

Ik weet nog toen wij intensief bezig waren voor de mmm, lukte het hier af en toe ook niet door de druk.

Misschien heeft je partner een beetje stress, onbewust kan dit ook meespelen.

Iniedergeval heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Misschien wel, er zit wel meer druk achter dan bij mijn zoontje, maar bij mijn zoontje heeft ie er echt nooit last van gehad. Hij kan het zelf ook niet verzinnen en momenteel is het hier dan ook niet echt gezellig, ik baal, hij baalt en dat is niet gezellig.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Nee dat is inderdaad niet gezellig. Probeer het anders een beetje speels aan te pakken, met een hoop humor. Hier hielp dat toen wel, maar ja iedereen is anders.

Ik wachte mijn vriend toen gewoon op, thuis met alleen een stropdas om bijvoorbeeld. Waar late topics al niet goed voor zijn ;)

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dat kan ik wel waarderen hoor al die tips. Mijn late reactie komt omdat ik even met mijn mannetje gesproken heb. Hij denk dat het aan de druk ligt. Heeft het gevoel dat ie moet vrijen ook al heeft ie daar geen zin in. Dat gaan we nu dus maar anders aanpakken en hopen dat ik inderdaad mijn vruchtbare periode al gehad heb, dan hebben we allebei even rust. We moeten vooral blijven praten denk ik, dat is wel verstandig. Bedankt in ieder geval voor je tips. Heb ook nog even jou topic gelezen en zo te lezen ben jij echt een kanjer hoor. Petje af.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd lekker vrijen als jullie er beide zin in hebben
    Die druk is ook niet fijn voor beide..
    En je bent nog jong genoeg ,,Komt allemaal wel goed

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Leeftijd zegt in mijn geval helaas niet zo heel veel.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dat weet ik verder niet maar druk erop leggen werkt ook niet

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nee daar heb je helemaal gelijk in. Ben ook blij met tips die ik krijg, zo bedoelde ik hethelemaal niet. Ben heel blij met mensen die mee denken hoor. Dankjewel daarvoor.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hoop dat je mannetje er wat minder mee bezig kan zijn en dat het dan wel lukt
    Maar hou het leuk ,,en anders als je weet dat je ei eraan komt maak het wat romantisher

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    En vooral niet tegen je man zeggen dat het je vruchtbare dagen zijn! Gewoon in het ongewisse laten! ;)

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mijn man is slim genoeg om het zelf bij te houden en doet dat dan ook. Maar na een goed gesprek gisteren, lukte het uiteindelijk toch. Blijkbaar heeft het even goed gedaan om te praten over wat er dwars zat. Dank jullie wel.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heeft denk ik niets met intelligentie te maken! ;)
    Maar gelukkig is het toch gelukt en kunnen jullie erover praten! Succes!

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Tacha,

herkenbaar.
    Wij hebben het deze maand voor het eerst met ovutesten gedaan en ik wilde volgens de SMEP regels de 1e 2e en 3e dag vanaf de posi ovutest klussen. Dag 1 en 2 zijn met moeite en geduld gelukt. Dag 3 niet meer.

Toen was de druk er weer af en dag 4 ging zonder problemen.

Het is bij mijn vriend echt de druk.

Luna1

Deel Deze Pagina