Cyclus is de weg kwijt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mel78, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn lichaam is even de weg kwijt. Afgelopen donderdag had ik mijn ei (pos. test, krampen onder in mijn buik, helder slijm en zaterdag hogere temp). Nu is het maandag en is mijn temp weer gezakt. Heb wel last van mijn borsten en ben vanmorgen misselijk. Ik snap er niets meer van. Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden en dat zal ie dan nu wel doen. Misschien wil ik na een half jaar proberen wel te graag zwanger zijn? Eerst dacht ik een innesteingsdip maar dat lijkt me niet kunnen zo snel na de eisprong. Zijn er meer mensen die na een paar maanden ook nog steeds niet helemaal van je lichamelijke signalen uit kunt gaan? De tijd van ontpillen is voor mij al voorbij...

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik heb ondertussen geleerd om alleen mijn temperatuur als betrouwbaar teken te zien voor mijn eisprong. Zelfs ovutesten niet, want ik krijg pas 3 dagen na een positieve test mijn ei.

Kan het niet zijn dat je ziek was en daardoor 2 dagen hogere temp? Want eigenlijk kun je pas zeker weten dat je ei is geweest als je 3 dagen achter elkaar een hoge temp hebt. Of misschien is ie morgen gewoon weer hoog. Er kan een keer een temperatuur bij zitten die niet klopt he.

Nou succes

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb bijna altijd op 2DPO een dip in mijn temp, hij gaat de dag erna altijd weer braaf omhoog ;). Even afwachten wat je temp morgen doet dus...

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bedankt voor jullie reacties. Ik zal braaf afwachten wat mijn temp morgen zegt. Wat een gedoe:)

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Moderators: ik heb al een andere topic geopend (ivm onderzoeken). Dus deze kan dicht...

Deel Deze Pagina