Vanmorgen heb ik een clear blue digital test gedaan. Deze gaf aan niet zwanger. Nu heb ik zojuist de test uit elkaar gesloopt en zie ik dit ( zie foto ). Ben nu een beetje in verwarring. Weet iemand wat dit is en hoe dit kan?
Je mag de streepjes in de clear blue niet aflezen. Test zegt niet zwanger, als je zelf denkt van wel evt overmorgen nog een testje doen.
waarom heb je hem uit elkaar gesloopt? als je graag een test zelf wil aflezen lijkt het me makkelijker als je een gewone test koopt
Lees de bijsluiter. Daar staat duidelijk in dat deze test niet aan de hand van streepjes afgelezen kan worden....Helaas..... Dus die streepjes zeggen niks. Ik had toen ik in de MMM zat, vele donkere streepjes op die strips en.........ik was echt niet zwanger toen! Wil je graag streepjes aflezen die wel wat zeggen, dan kun je beter die veel goedkopere Kruidvat 2 voor 5 euro doen.
Ik snap even niet hoe je er bij komt om een cb te slopen? Als er niet zwanger op staat dan is dat dus zo? Sorry als ik bod over kom hoor, maar ik begrijp dit nooit zo goed? Kun je beter een streepjes test doen 😉 ik hoop uiteraard voor je dat je snel een positieve test hebt!