Topic hoort hier misschien niet helemaal want we zijn niet actief bezig met zwanger worden maar ik hou (alvast ) mijn cyclus bij. Mijn cyclus is al jaren minimaal 38 dagen, de laatste 4 maanden 40 met een positieve ovulatietest op CD 24/25. Deze maand omwille van verhuizing niet bijgehouden en nu werd ik tot mijn grote verrassing eergisteren ongesteld op CD 30. Ik heb dus ook geen flauw idee wanneer ik mijn ei gehad heb. Iemand ervaring met een plots kortere cyclus of hoe dat kan? Mijn vriend dacht dat het aan de verhuizing en mijn verbeterde gemoedstoestand lag. Ik ben erg benieuwd hoe de volgende er uit ziet. Mochten we voor een tweede gaan zou het toch wel heel fijn zijn als de cyclus 10 dagen korter blijft
had ik ook, geen idee waarom, maar zijn wel zwanger geraakt in die cyclus. waarom kan niemand zeggen, lichaam doet rare dingen soms
Hoe oud ben je? Ik had namelijk altijd een cyclus van 28 dag.. Kon er de klok op gelijk zetten. Na het verwijderen van mirena had ik ineens een gemiddelde va. 26...varieerde tussen 24 en 28 dagen. Schijnt normaal te zijn als je wat ouder wordt, je bent niet verminderd vruchtbaar wat velen beweren (is onwetenschappelijke kwatsj!) maar cyclus wordt verkort omdat er minder eitjes zijn om uit te kiezen.. Heel simpel (voor bewijs van deze stelling: zie onder )
Ik heb dit ook wel eens. Normaal zit ik altijd tussen de 35 en 42 dagen. Denk 1 keer per jaar is het opeens 28 en waar dat door komt geen idee. Ik heb niet het idee dat ik dan heel andere dingen heb gedaan dan anders.
Gister 25 geworden dus daar zal het hopelijk niet aan liggen.. Misschien was mijn cyclus nu korter omdat ik heel graag gauw voor een tweede wil gaan? Dat mijn lichaam denkt "de eitjes moeten sneller springen, dan is er meer en sneller kans op een zwangerschap? Ben benieuwd naar de volgende cyclus!
Hahaha nog gefeliciteerd Nee daar zal het dan niet aan liggen. Maar je cyclus kan altijd iets veranderen, die van jou is erg lang.. misschien normaliseert hij nu iets, ik hoop het voor je.. zoals je zegt meer kansen