Hallo! Een vraagje.. vanaf wanneer (hoeveel dagen/weken) kan een dokter (ziekenhuis) testen of je (positief) zwanger bent? Ik ben namelijk vorige week vrijdag naar het ziekenhuis geweest (voor ander onderzoek) en daar vertelden ze toen ook dat ik niet zwanger was.. Diezelfde dag moest ik nog naar de gynaecoloog en daar kon ik zien via een inwendige echo dat mijn eicel er nog zat.. Dus is het logisch toch dat ik op dat moment niet zwanger was maar kan het in de tussentijd nog wel gebeurt zijn dan? (dat ik dus deze ronde nog wel een kans op zwangerschap had) of hadden ze dat toch al kunnen testen? Sorry, beetje onduidelijk maar misschien dat iemand me snapt..
Het lijkt mij dat het nog best kan als ze het ei hebben gezien. Gewoon lekker aan de gang, wie weet! Volgende week testen (de dag na je NOD) Groetjes Cynthia
Als je inderdaad je ei hebben gezien kun je zeker wel zwanger zijn deze ronde, je was het toen nog niet omdat je ei net was gesprongen...? : Nou succes... Liefs Nelleke
Maar vrijdagmiddag zag je dus bij mij dat eitje zitten..(volgens mij volgroeid) wanneer kan die dan gesprongen zijn? Kan het ook zaterdagavond pas zijn geweest of gaat zoiets meestal toch sneller? (i.v.m klustijd )