Hallo dames moet eigenlijk zondag pas ongi worden. Nu ga ik net na de wc opeens kei rood bloed in mijn onderbroek ?? We zijn bezig met een 2de kindje . Heb dit nog nooit mee gemaakt . Zonder iets te voelen . En 2 dagen te vroeg ? Kan ik als nog hoop hebben kijken hoelang het bloeden aan houdt
Kan best, maar wel jammer! Ben je al lang bezig? Normaal wel regelmatige cyclus? Hier halverwege cyclus ineens (oud) bloedverlies (dag 19) met afvegen en dat een paar dagen lang. Geen idee of dit nu als menstruatie telt, of als 'gewoon' bloedverlies. Want inmiddels dag 34, een test rijker (negatief) en nog geen spoor van naderende menstruatie.
Jaa we zijn pas 4 maanden bezig . Heb altijd een nette cyclus van 27 dagen en nu opeens 25 ? Gister was het heel weinig . Toen ik uit bed kwam was het een hele klodder rood bloed . Sorry voorde de details! Ben nog benieuwd hoelang het aanhoudt heb ook helemaal geen menstruatie krampen dat heb ik normaal wel . Daarom schrok ik gister zo . Ging na de wc en opeens bloed ?? Maarja volgende maand beter hoop ik .