Moet even me verhaal kwijt :cry:

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet even me verhaal kwijt want ik snap er helemaal niks meer van.
    Ik ben op 4 oktober 2007 gestopt met het slikken van de pil (na 4 jaar).
    Sindsdien heb ik altijd verschillende cyclussen, maar nooit last van ongi pijn ofzo.. heb ik trouwens nog nooit gehad.

In ieder geval.. 13 april werd ik ongi. en dat was het laatste.. daarna geen ongi meer gehad.. nouja je weet hoe dat gaat je ben blij enzo.. heel erg met zwanger zijn bezig.. ik had alle klachten die je maar kan hebben.. maar niet zwanger.. Ik heb toen besloten om even afstand te nemen van het zwanger worden.. heb een vakantie geboekt en was me daar op aan het focussen..

En ja hoor 9 juli werd ik ongi en 12 juli ging ik op vakantie.. nouja baalde als een stekker maar goed.. wist wel weer waar ik aan toe was.. Ben vanaf die tijd even ergens anders geweeest met mijn gedachten.. ik was lekker vakantie aan het vieren.. en toen we eind juli thuis kwamen besloten we om een hondje te nemen, dus druk aan het zoeken op internet.. eindelijk 1 gevonden.. mocht pas na 3 weken weg.. dus 3 weken zowieso met die hond in me gedacchten.. 2e week van aug. hondje opgehaald.. nouja druk met zinderlijk maken e.d. Dus even niet met de gedachten bij zwanger worden.

Maar tot op heden ben ik nog niet ongi geweest.. dus van 9 tot 15 juli wel.. Maar heel de maand augustus en heel de maand september geen ongi.

Toen ik mijn pil nog slikte, en beetje bruin verlies kreeg betekende dat altijd dat mijn ongi stopte. dat ik er vanaf was.

Nu had ik 3 weken geleden slijm met rode sliertjes.. Ik dacht dat me ongi er aan kwam maar nee hoor..

Afgelope zaterdag licht rose verlies.. eventjes smiddags.. maar daarna was alles weer weg.. Zondag druk geweest, had savonds een feestje.. kom op het feesje en ja rode ongi.. niet heel erg.. had geen maandverband nodig.

wasop dat feesje van 20:00 uur tot 23:00 uur.. en toen was me ongi weg.. had ik een beetje bruin verlies.. Dus betekend dat me ongi ging stoppen.. Ook al heb ik bijna niks gehad..

2 dagen geleden wederom test gedaan.. CB negatief.. maar heb nu wel steeds buikpijn en steken.. en betrap mezelf dat ik meer eet.. maar wat denken jullie?

Ga zowieso aankomende week of de week erop de HA bellen.. mar wat denken jullie nu ??

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik zou het echt niet weten... Ik zou echt de ha bellen! Veel succes. .

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ja, zou ik ook maar ff doen, want echt goed is het volgens mij niet.

Suc6!

4. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    He,

Als ik je verhaal zo hoor lijkt het wel heel erg op PCO. Ik ben natuurlijk geen arts maar werk wel bij de gynaecoloog als doktersassistente. Je zou even naar de huisarts kunnen gaan om je hormoonwaardes te laten bepalen. Hij kan je ook precies uitleggen wat het allemaal inhoud. Maar pin je er niet op vast het kan ook iets heel anders zijn! Mij klinkt het in iedergeval wel bekend ik de oren. Succes!

5. Joow

Joow Actief lid

12 sep 2008
    117
    0
    0
    Vraagje wat is PCO?

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0

Uhm.. wat is PCO?

7. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik heb op internet gezocht wat het in houd.. en dat is niet best.. mocht ik dat wel hebben dan ben ik zwaar de sjaak.. dan kan ik mischien wel geen kindjes krijgen..

Maar BtW.. Mijn moeder en oma,, en me tante.. die hebben vroeger ook heel erg gekloot met hun menstruatie.. Mijn tante is een paar jaar lang niet ongi geweest.. en mijn moeder had het ook z maanden wel en dan maanden niet.. en me oma heeft ook altijd gesukkeld.. maar alle drie hebben ze 2 gezonde kinderen op de wereld gezet.. zonder naar een dokter te zijn geweest of iets.. dus is er dan reden om me bang te maken?

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik had vroeger ook een rare cuclus, soms 1 jaar niet soms 1,5 niet, nadat ik de pil ben gaan slikken wkam er regelmaat.

in feb een miskraam gehad en daarna ook niet meer ongesteld geweest, alle testen waren negatief, dus na een tijdje tobben toch maar (op aandringen van vriend en fam) afspraak gemaakt bij de huisarst, pillen mee gekregen om mensturatie op te wekken, nou na 15 dagen nog niks.
    weer opgebeld, op naar ziekenhuis, bleek ik toch zwnager te zijn.
    dat ondanks niet zichtbare menstruatie(geen bloeding gehad sinds de miskraam)

voordat je het ergste denkt, eerst ff langs de huisarst

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey

wat vervelend zeg.. maar idd ff naar de H A volgens mij kunnen ze je medicijnen geven die helpen om je cyclus wat meer gelijk tre maken.

succes

10. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    He,

wilde je niet bang maken of zo! Ik wou alleen een eventuele oorzaak van je probleem aangeven. PCO wil eigenlijk zeggen dat er vaak geen eisprong optreed. Hierdoor heb je erg lange cyclussen. Maar aan PCO is zeker iets te doen. Door middel van hormonen kun je een eisprong opwekken. Vaak is zorgen voor een goede onttrekkingsbloeding al voldoende om het weer een beetje op de rails te krijgen. Je kunt zeker kinderen krijgen met PCO. Ik denk dat er meerdere dames hier op het forum zijn die er ook last van hebben. Maar nogmaals, ik ben geen arts en ga je dus nu niet, misschien onterecht, ongerust maken! Ga gewoon even langs de ha en bespreek het met hem.

P.S. met PCO heb je dus wel af en toe een eisprong. Dus dat je moeder en oma er lang over hebben gedaan kan kloppen. Die keer dat je dan een spontane eisprong hebt kun je natuurlijk gewoon zwanger worden!

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hier iemand met pco, het kan inderdaad dat je het hebt, maar het hoeft natuurlijk niet he?
    er zijn een heleboel dames die het hebben, en die hebben ook kindjes... alleen duurd het wat langer.

12. FutureMommy

18 aug 2008
    87
    0
    0
    PCO hoeft niet heel ernstig te zijn! Ik heb het ook en word nu elke maand weer ongesteld!
    Sterkte meid!

Liefs

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik denk dat het zowieso tijd wordt om naar de huisarts te gaan met zulke cyclussen weet je nooit waar je aan toe bent en blijf je testen.

succes

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hier ook iemand die PCO heeft.. ennnnnn... zoals je kunt zien ben ik zwanger van de eerste... Het is een lange weg geweest en ik heb wel hormoon medicatie gehad maar inmiddels ben ik alweer 37 weken en 3 dagen en kan ons wonder elk moment komen...

Houd moed!

15. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik heb op dit moment wel steeds buikpijn en sins gister avond pijn aan me tepels.. miss.. zwanger.. of miss. niks

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nog een pco-er..en eindelijk zwanger. Kijk maar naar mijn onderschrift, dan zie je mn cyclus...geen touw aan vast te knopen...en geen anderhalf jaar geen eisprong gehad!
    zou heel goed kunnen dat je pco hebt...en er is genoeg wat dara aan gedaan kan worden. het is geen makkelijke weg, maar wel de moeite waard!

Deel Deze Pagina